Sthlmsåkatråden

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06

vi kanske blir några som ska ut å åka vardagarna som följer dagtid, haka på någon? tempot får väl ses som "medel i snitt", en å annan sticker ifrån, några håller jämn takt, för att sedan åka lite full grupp, osv.

hur som... så känns det trevligt å träffa folk, dra en repa, i mindre grupp, mer personligt och mindre hets.

:tummenupp ...så, åka mån/tis/ons oavsett tid, förmiddag, lunchtid eller ef/kväll, hojta till! Jag e ledig, å en polare llikaså, invisible kunde komma loss, och en annan vars hoj borde va klar på verkstan med.

Har du tankat snövit? Dags snart! :D :tummenupp

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
hahaha såja... vart ju hur trevligt som helst. den vägen som blev är fiin! nästa gång norrort? får la se..

tisdag + onsdag, oavsett tid, är jag på igen.

några fler som vill haka på? :)

Kanske skulle hosta lite på jobbet och ut och köra istället..:D

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Någon som ska ut en sväng imorgon kväll? Jag hittar ingenstans själv men jag hänger gärna på någon/några som hittar.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jag och Mac Rabbit ska ut och gasa lite ikväll om nån vill haka på? Vi drar vid 16.30 och vimsar väl runt lite i norra delen av Tokholm skulle jag tro... Pm:a om du vill haka på nånstans under kvällen:tummenupp

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag och Mac Rabbit ska ut och gasa lite ikväll om nån vill haka på? Vi drar vid 16.30 och vimsar väl runt lite i norra delen av Tokholm skulle jag tro... Pm:a om du vill haka på nånstans under kvällen:tummenupp

Ni kan ju vimsa förbi Bålsta om ni inte har nått bättre för er! :)

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Hade tiden passat mig lite bättre hade jag gärna hängt på men jag slutar inte förrän tidigast 17 och då måste jag hem och rasta hunden och lite andra sådana sysslor innan jag kan komma iväg.

Fan att jag har tappat bort min Ducceklubben-karta, den hade varit perfekt för mig som knappt hittar till E4:an från Solna centrum! :huvet

MacRabbit: du råkar inte ha en röd/svart 954:a? Det brukar stå en sådan parkerad ett stenkast från där jag bor, brukar gå förbi den med hunden någon gång ibland.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Hade tiden passat mig lite bättre hade jag gärna hängt på men jag slutar inte förrän tidigast 17 och då måste jag hem och rasta hunden och lite andra sådana sysslor innan jag kan komma iväg.

Fan att jag har tappat bort min Ducceklubben-karta, den hade varit perfekt för mig som knappt hittar till E4:an från Solna centrum! :huvet

MacRabbit: du råkar inte ha en röd/svart 954:a? Det brukar stå en sådan parkerad ett stenkast från där jag bor, brukar gå förbi den med hunden någon gång ibland.

Jodå, det är hans häck du brukar se, är den dessutom lite repig på vänster sida så är det med all säkerhet hans:D

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007

Japp stämmer bra det :)

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Gul Hornet 600
Låter kul med lite köra ikväll. Jag kommer loss från jobbet i Mariehäll vid 16:30.

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Japp stämmer bra det :)

Min hade för övrigt samma lackering innan de två föregående ägarna och jag turades om som ett tag team med att försvandla den till vad den är idag. Som syns i min avatar så är i alla fall undertailen orörd :)

EDIT: Likadan lack menar jag...

Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Jag och Mac Rabbit väntar vid Shellmacken i Täby utmed E18, samling där 17.00, sen drar vi till Vaxholm och därefter vidare mot sigtuna:tummenupp

Hinner ni inte till 17 så kan ni ju komma till Vaxholm, stannar nog där en stund och käkar:tummenupp

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Någon som känner för en repa på bulten och en fika? Eventuellt möter upp en till senare...drar om ca 30 min.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati