vi kanske blir några som ska ut å åka vardagarna som följer dagtid, haka på någon? tempot får väl ses som "medel i snitt", en å annan sticker ifrån, några håller jämn takt, för att sedan åka lite full grupp, osv.
hur som... så känns det trevligt å träffa folk, dra en repa, i mindre grupp, mer personligt och mindre hets.
...så, åka mån/tis/ons oavsett tid, förmiddag, lunchtid eller ef/kväll, hojta till! Jag e ledig, å en polare llikaså, invisible kunde komma loss, och en annan vars hoj borde va klar på verkstan med.
Har du tankat snövit? Dags snart!
hahaha såja... vart ju hur trevligt som helst. den vägen som blev är fiin! nästa gång norrort? får la se..
tisdag + onsdag, oavsett tid, är jag på igen.
några fler som vill haka på?
Jag och Mac Rabbit ska ut och gasa lite ikväll om nån vill haka på? Vi drar vid 16.30 och vimsar väl runt lite i norra delen av Tokholm skulle jag tro... Pm:a om du vill haka på nånstans under kvällen
Jag och Mac Rabbit ska ut och gasa lite ikväll om nån vill haka på? Vi drar vid 16.30 och vimsar väl runt lite i norra delen av Tokholm skulle jag tro... Pm:a om du vill haka på nånstans under kvällen
Är inte ngt snabb eller så, men kan man haka på er?
Hade tiden passat mig lite bättre hade jag gärna hängt på men jag slutar inte förrän tidigast 17 och då måste jag hem och rasta hunden och lite andra sådana sysslor innan jag kan komma iväg.
Fan att jag har tappat bort min Ducceklubben-karta, den hade varit perfekt för mig som knappt hittar till E4:an från Solna centrum!
MacRabbit: du råkar inte ha en röd/svart 954:a? Det brukar stå en sådan parkerad ett stenkast från där jag bor, brukar gå förbi den med hunden någon gång ibland.
Hade tiden passat mig lite bättre hade jag gärna hängt på men jag slutar inte förrän tidigast 17 och då måste jag hem och rasta hunden och lite andra sådana sysslor innan jag kan komma iväg.
Fan att jag har tappat bort min Ducceklubben-karta, den hade varit perfekt för mig som knappt hittar till E4:an från Solna centrum!
MacRabbit: du råkar inte ha en röd/svart 954:a? Det brukar stå en sådan parkerad ett stenkast från där jag bor, brukar gå förbi den med hunden någon gång ibland.
Japp stämmer bra det
Det är inte vi heller Så det är lugnt!
Jag och Mac Rabbit väntar vid Shellmacken i Täby utmed E18, samling där 17.00, sen drar vi till Vaxholm och därefter vidare mot sigtuna
Hinner ni inte till 17 så kan ni ju komma till Vaxholm, stannar nog där en stund och käkar
Tack Bikerwoman, MacRabbit och Mr Magsnus för en trevlig tur!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|