Ja tänkte åka från donken väsby vid 12,00. ifall de va nån som va sugen!
Mvh johan
Ha en trevlig tur. Om ni har svängarna förbi Oxdjupetpå Rindösidan vid 14-tiden så kan jag plåta er. Egentligen ska jag ta bilder på Finlandsfärjorna när går förbi men dom kommer ju lite då och då..
Sorry OT men varför i all sin dar tar man kort på Finlandsfärjor?
Vill Tacka för körningen idag! synd bara att de va en som gick av vägen.
Men Han klarade sig rätt bra(Axeln)...Mvh johan.
Vill Tacka för körningen idag! synd bara att de va en som gick av vägen.
Men Han klarade sig rätt bra(Axeln)...Mvh johan.
Synd på marksyningen, men skönt att det gick bra.
Killen hälsar att nyckelbenet var av och att han ska opereras i början av veckan. Hemma och får vård av tjejen nu Han återkommer och tackar alla så mycket för hjälpen!
Vilken superdag och trevligt sällskap! Avslutningen med glass i Vaxholm va inte helt fel
Som sagt, synd med omkullkörningen. Tur att det gick förhållandevis bra.
Vi ses!
Killen hälsar att nyckelbenet var av och att han ska opereras i början av veckan. Hemma och får vård av tjejen nu Han återkommer och tackar alla så mycket för hjälpen!
Opereras?! Vad är det för jävla lyx? Man brukar aldrig operera nyckelben ju!?
KUL vägar du valde....
Kan du PM:a mig vart vi åkte....
Ska faaaan dit och köra MER....
Posta gärna här i tråden istället så även vi andra kan få tips och idéer på vägar!
Vi körde ju via Rånäs och kom ut på väg 280 alldeles strax norr om Rimbo. Där tog vi vänster norrut en transportsträcka på några km och svängde av mot Södertjära... En riktigt jäkla rolig väg... men man får ta det lite försiktigt dårå om man inte kört vägen förut. Finns särskilt en lurig kurvkombination som det dessutom brukar kunna vara grus i. Annars är det en väldigt jämn och fin väg.
Man kommer fram till Finsta och väg 77. Där tog vi vänster mot Norrtälje. Efter 3 km eller nåt sånt tog vi vänster igen mitt i den tvära högerböjen. Kommer inte ihåg nu vad det står på skyltarna där. Där körde vi bara rakt på tills vi kom fram på stora vägen liten bit norr om Norrtälje.
Nästa gång om vi åker lite längre runda tar vi vänster där och kör mot Barnens Ö, Älmsta, Hallstavik-Hargshamn-vägen... Sen brukar man vilja stanna och ta en skön fika nånstans.
Kör försiktigt nu, ses!
Låter som en bra tur, otroligt stort tack för beskrivningen! Det är guld värt för sådana som mig som inte hittar så bra.
Är Ljusterö något att ha? Jag har fått för mig att jag någon gång hört att det ska vara bra vägar där men jag kan inte komma ihåg källan.
Låter som en bra tur, otroligt stort tack för beskrivningen! Det är guld värt för sådana som mig som inte hittar så bra.
Är Ljusterö något att ha? Jag har fått för mig att jag någon gång hört att det ska vara bra vägar där men jag kan inte komma ihåg källan.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|