Sthlmsåkatråden

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
ja just de bara för att du skulle åka ne Hornet å vara tjeeeyyyej, den går ja inte på ;)

jag står å häckar vid Statoil tills jag ser en Hånda Hårnet :) och en blå R6a :)

:D Nu är de ju så att jag faktiskt kör lugnt, vi åker från stan nån gång mellan 18-19 ;)
Så du kan få stå en stund :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nope jag kör lite saktare än alla på sporthojar då jag sitter på en hornet :D
och kurviga vägar körs också lagligt ;)

*fniss* Kakan, tror du på fullaste allvar att det är någon på det här forumet som går på att du (eller någon annan) kör långsammare än alla sporthojar bara för att du sitter på en Hååårnet?!? :rofl Du måste komma med bättre ursäkter än så, gumsan! :tungan Du vet, rädd om körkortet, kör lugnt för att hitta rytmen efter att ha stått på näsan eller annat lite ballare eller nå't... :D

Ha en kul tur flickor och pojkar, det är satan så varmt, så glöm inte bort att försörja kroppen med vätska. Det är inte kul att köra hoj och vara groggy av vätskebrist. Och i snigelfart är ju den risken f-n ännu värre! :tuttar

Pöss!!!

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
*fniss* Kakan, tror du på fullaste allvar att det är någon på det här forumet som går på att du (eller någon annan) kör långsammare än alla sporthojar bara för att du sitter på en Hååårnet?!? :rofl Du måste komma med bättre ursäkter än så, gumsan! :tungan Du vet, rädd om körkortet, kör lugnt för att hitta rytmen efter att ha stått på näsan eller annat lite ballare eller nå't... :D

Ha en kul tur flickor och pojkar, det är satan så varmt, så glöm inte bort att försörja kroppen med vätska. Det är inte kul att köra hoj och vara groggy av vätskebrist. Och i snigelfart är ju den risken f-n ännu värre! :tuttar

Pöss!!!

:tungan :huvet Jag har ju stått på huvudet (bokstavligen :näsblod ) därför kör jag sakta. Men jag skyller på att de blåser så jäkligt när man åker fort med en hååårrnneettt :D

hörru nu ska tant vara snäll annars kommer jag å dränker in henne i vatten :D

Pöss :tuttar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Just idag blir det sköööönt med blåst! Så gasa för satan!!! :arsele

För övrigt kan jag låna ut vattenslangen, har jag tur så krymper jag lite också (fat chance... *muttrar*)!!!

Tant ska faktiskt brumma upp till Muppsala ikväll, så ni slipper mig idag också! :krama

:tungan :huvet Jag har ju stått på huvudet (bokstavligen :näsblod ) därför kör jag sakta. Men jag skyller på att de blåser så jäkligt när man åker fort med en hååårrnneettt :D

hörru nu ska tant vara snäll annars kommer jag å dränker in henne i vatten :D

Pöss :tuttar

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Just idag blir det sköööönt med blåst! Så gasa för satan!!! :arsele

För övrigt kan jag låna ut vattenslangen, har jag tur så krymper jag lite också (fat chance... *muttrar*)!!!

Tant ska faktiskt brumma upp till Muppsala ikväll, så ni slipper mig idag också! :krama

Vattenbalongskrig kanske kan vara nå :D Jag har sånna här hemma :D kan ta med till gotland så kan jag jaga er Shedjävlar lite :D :tuttar :tuttar

Ja i dag är de nog skönast att gasa lite så man får lite friska fläktar på sig :)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
MUAHAHAHAHAHAAA!!! Kasta många på dem, från mig också. Jag blir tyvärr kvar hemma. =(

Tror det är en del killar som skulle vilja vara åskådare om vi hade vattenballongkrig... men det är en helt annan historia. Och tråd. :tuttar

:D

Vattenbalongskrig kanske kan vara nå :D Jag har sånna här hemma :D kan ta med till gotland så kan jag jaga er Shedjävlar lite :D :tuttar :tuttar

Ja i dag är de nog skönast att gasa lite så man får lite friska fläktar på sig :)

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
MUAHAHAHAHAHAAA!!! Kasta många på dem, från mig också. Jag blir tyvärr kvar hemma. =(

Tror det är en del killar som skulle vilja vara åskådare om vi hade vattenballongkrig... men det är en helt annan historia. Och tråd. :tuttar

:D

Japp Ullis kommer vråla en hel del ;)
mmmmmm tråkig tant är då :tungan

:D :yoparty Japp de är en annan historia och tråd de :tuttar

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Nice då ses vi väl på statoilmacken. Du lär ju åka ifrån mig iofs men men:squid

tror jag mötte dig påvägen till statoil på bogan, jag var sen pga trafikolycka utanför Åberga.

jag PM.ar dig mitt mobil nummer så de blir lättare å mötas upp vid fler tillfällen i sommar :)

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
En tur från Gullmarsplan vid 19 tiden och sen hem från vaxholm vid 21 :)
Riktigt trevligt var de :)

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
En tur från Gullmarsplan vid 19 tiden och sen hem från vaxholm vid 21 :)
Riktigt trevligt var de :)

åkte 1800 hemma i Norrtälje 2130, 25 mil å en hel tank gick åt ;) körde bogan 15-20 gånger (1 gång lika med fram å tillbaka på bogan) måste nöta gummie utanför touringranden ;)

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
åkte 1800 hemma i Norrtälje 2130, 25 mil å en hel tank gick åt ;) körde bogan 15-20 gånger (1 gång lika med fram å tillbaka på bogan) måste nöta gummie utanför touringranden ;)

*S* ja varför ska man bara åka en vända ;)
Vi åkte bogan också när vi lämnade vaxholm, första gången jag åkte där :)

IronMike

Guest
Nu e man ledig mån-torsdag!!!

shoot, ngn som vill joina lite touring?

tänkte åka varje dag, 24/7, samåkning? tempot blir anpssat, jag har ju börjat toura nu med "valet" av hoj, sv1000..

:huvet

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Vi fick i oss goda hamburgare i alla fall :tummenupp

tss vem hinner äta burgare när man ska träna kruvtagning på bogan :tungan

Nu e man ledig mån-torsdag!!!

shoot, ngn som vill joina lite touring?

tänkte åka varje dag, 24/7, samåkning? tempot blir anpssat, jag har ju börjat toura nu med "valet" av hoj, sv1000..

:huvet

vadå? vart de touring tempo pga hojjen? är den så osmidig att de blir lugnt tempo automatiskt? :tungan

Last edited:

IronMike

Guest
tss vem hinner äta burgare när man ska träna kruvtagning på bogan :tungan

vadå? vart de touring tempo pga hojjen? är den så osmidig att de blir lugnt tempo automatiskt? :tungan

haha, nja har börjat få lite kläm på bitarna.. det går att åka fortare än vad jag trodde första dagen med sv. jag hängde på en kamera på hojjen ikväll (mån kväll) och brassade stavsnäsvägen fram och tillbaks på "rekordtid". det släppte tot, känns det som iaf. nu ska jag analysera filmen, så återkommer jag :D ...och är den inte alltför kass, så kanske man klipper ihop ngn "skärgårdsrulle", har filmat bakåt, ser rätt cool ut.

däcken är dock sämst, så de måste bytas innan man ska åka ngn "snabb" grupp, tror det sitter på ett par slitna batlax. verkar va gammalt gummi, eller kass modell, får inget vidare fäste. va lite mönster kvar när jag köpte hojjen, så jag tänkte att dom kunde sitta på tills jag lärt känna cykeln, men snarast måste de väck.

-----

någon / några som vill åka en sväng imorrn kvällskvist tisdag?

kanske att man möts upp runt 19-20 tiden, drar en repa. vart som helst, är öppen för förslag. jag brukar oftast åka söderut, eller ut mot värmdö å sen till bogesund.. men jag blev lite sugen på nykvarn, efter att jag va där med jobb-bilen herromdan.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...