haha, nja har börjat få lite kläm på bitarna.. det går att åka fortare än vad jag trodde första dagen med sv. jag hängde på en kamera på hojjen ikväll (mån kväll) och brassade stavsnäsvägen fram och tillbaks på "rekordtid". det släppte tot, känns det som iaf. nu ska jag analysera filmen, så återkommer jag ...och är den inte alltför kass, så kanske man klipper ihop ngn "skärgårdsrulle", har filmat bakåt, ser rätt cool ut.
däcken är dock sämst, så de måste bytas innan man ska åka ngn "snabb" grupp, tror det sitter på ett par slitna batlax. verkar va gammalt gummi, eller kass modell, får inget vidare fäste. va lite mönster kvar när jag köpte hojjen, så jag tänkte att dom kunde sitta på tills jag lärt känna cykeln, men snarast måste de väck.
-----
någon / några som vill åka en sväng imorrn kvällskvist tisdag?
kanske att man möts upp runt 19-20 tiden, drar en repa. vart som helst, är öppen för förslag. jag brukar oftast åka söderut, eller ut mot värmdö å sen till bogesund.. men jag blev lite sugen på nykvarn, efter att jag va där med jobb-bilen herromdan.
se till att kameran är monterad på onsdag för onsdags åkat så jag kan sammla ihop mer material för film