Kapten Blåskägg
Ny medlem
Jag kanske dyker upp vid Bilprovningen vid 18 om det är okej. Det är ju nästan hemma vid farstun ^^
Självklart!
Jag kanske dyker upp vid Bilprovningen vid 18 om det är okej. Det är ju nästan hemma vid farstun ^^
Om jag hinner så dyker jag upp vid Sollis. Behöver få bort "kärringränderna" på nya baksulan
Du kan få låna min baksula
Låter kul. Får åka lillviffer. Ja, du vet varför
Eeeh... Sollentuna - Brottby på fem - tio minuter Det blir ett sjyst TT- tempo.
Ahh, vad tusan. Ni träna ju i måndags
Jag väntar vid busshållplatsen...
Förtydligar lite, jag kör en runda innan Donken Svea....men det kanske var solklart
Perfekt Jensa!
Jag ska ta hojen till Probike i Väsby och hämta lite hojdelar i em om det inte regnar. Så jag gör mitt bästa för att hinna till bilprovningen sollentuna vid 1800.
Hoppas bara att delarna får plats i min rygga
/J
Kanon
Tror vi kör stora vägen direkt upp till Brottby....det är ju Bogan man vill åt innan det mörknar
Kanon
Tror vi kör stora vägen direkt upp till Brottby....det är ju Bogan man vill åt innan det mörknar
.Ääähähä Det är ju att få stå vid sveadonken man vill åt. Jag tycker att vi stannar till vid brottbymacken, lånar en vinkelslip och fransar upp däckkanterna lite sen far vi raka vägen in till sveadonken och smäller med hängslena och drar skabrösa historier om hur vi kört bogan så mjölken sinade i kohagarna.
.Ääähähä Det är ju att få stå vid sveadonken man vill åt. Jag tycker att vi stannar till vid brottbymacken, lånar en vinkelslip och fransar upp däckkanterna lite sen far vi raka vägen in till sveadonken och smäller med hängslena och drar skabrösa historier om hur vi kört bogan så mjölken sinade i kohagarna.
Det sistnämnda är ju hojåkare generellt sett rätt duktiga på.
Som i måndags allså ? Det cirkulerar ju massor av sånna historier här för tillfället.
Som i måndags allså ? Det cirkulerar ju massor av sånna historier här för tillfället.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|