Kapten Blåskägg
Ny medlem
Jag kanske dyker upp vid Bilprovningen vid 18 om det är okej. Det är ju nästan hemma vid farstun ^^
Självklart!
Jag kanske dyker upp vid Bilprovningen vid 18 om det är okej. Det är ju nästan hemma vid farstun ^^
Om jag hinner så dyker jag upp vid Sollis. Behöver få bort "kärringränderna" på nya baksulan![]()
Du kan få låna min baksula![]()
Låter kul. Får åka lillviffer. Ja, du vet varför
Eeeh... Sollentuna - Brottby på fem - tio minuterDet blir ett sjyst TT- tempo.
![]()
Ahh, vad tusan. Ni träna ju i måndags![]()
Jag väntar vid busshållplatsen...
Förtydligar lite, jag kör en runda innan Donken Svea....men det kanske var solklart![]()
Perfekt Jensa!
Jag ska ta hojen till Probike i Väsby och hämta lite hojdelar i em om det inte regnar. Så jag gör mitt bästa för att hinna till bilprovningen sollentuna vid 1800.
Hoppas bara att delarna får plats i min rygga
/J
Kanon![]()
Tror vi kör stora vägen direkt upp till Brottby....det är ju Bogan man vill åt innan det mörknar![]()
Kanon![]()
Tror vi kör stora vägen direkt upp till Brottby....det är ju Bogan man vill åt innan det mörknar![]()
.Ääähähä Det är ju att få stå vid sveadonken man vill åt. Jag tycker att vi stannar till vid brottbymacken, lånar en vinkelslip och fransar upp däckkanterna lite sen far vi raka vägen in till sveadonken och smäller med hängslena och drar skabrösa historier om hur vi kört bogan så mjölken sinade i kohagarna.
.Ääähähä Det är ju att få stå vid sveadonken man vill åt. Jag tycker att vi stannar till vid brottbymacken, lånar en vinkelslip och fransar upp däckkanterna lite sen far vi raka vägen in till sveadonken och smäller med hängslena och drar skabrösa historier om hur vi kört bogan så mjölken sinade i kohagarna.
![]()
Det sistnämnda är ju hojåkare generellt sett rätt duktiga på.
Som i måndags allså ? Det cirkulerar ju massor av sånna historier här för tillfället.![]()
![]()
Som i måndags allså ? Det cirkulerar ju massor av sånna historier här för tillfället.![]()
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |