Är man välkommen även om ventilerna klapprar och man är livrädd innanför visiret eller?
Skulle va skönt att få sota lite innan det blir vinterparkering i långtbortistan!
Är man välkommen även om ventilerna klapprar och man är livrädd innanför visiret eller?
Skulle va skönt att få sota lite innan det blir vinterparkering i långtbortistan!
Jag kommer oxå till sollentuna..... 18.00
// colossus
Så Sollentuna kl 18:00 eller Brottby ca kl 18:25 (eller liknande) om jag förstår rätt ?
Should be at Brottby. JB
Tack för idag. Jädrigt bra initiativ Skägget
Man behövde minska hojåkar-abstinensen lite
Var väl inte helt hundra att ingen noterade att Ragge inte kom ifatt innan Brottby. Ett litet minuspoäng till den som var kökarl även om Ragge vinkade förbi alla vid slutet på Skålhamravägen.
Ska bli intressant att höra vad det var för fel som orsakade cirkuskonsterna.
Antar att det kanske kan vara ett totalhavererat framhjulslager men ändå underligt att det skulle braka ihop så abrupt.
Hoppas det löser sig smidigt med försäkringsbolaget
Ragge goes airborn
Ja det låter väl som en plan.
Vi tar ett 10-sek depåstopp på Bilisten i Brottby, keep it running
..... en röv med två ben rakt upp i luften på väg mot fartkameran....
Tack för ännu en kanontur!
Trist med Ragges haveri. Synd på så rara ärtor. Att se en klassiker helt ramponerad känns ju lite bistert som motorcykelintresserad. Men att Ragge blott fick en rispa i en tummen vägde ju med råge upp det hela!
Jag tror att det är nåt han inte berättar, typ att han körde om en bilist och vart distraherad av två rattar för mycket vid passage av sidofönstret eller nåt...
/J
Fartkamera heter numera fart camera på engelska.
Tack för ännu en kanontur!
Att se en klassiker helt ramponerad känns ju lite bistert som motorcykelintresserad.
/J
Fan Ragge, så fort du ser en kamera så ska du spexa och hålla på
Jo man känner sig lite som en barbar och vandal. Viffern var en klenod, ett sammlarobjekt, en liten bit historia, en RC30 för min plånbok. Att kracha min CBR 1000 RR är bara pengar, även om det kan bli mycket pengar.
Nänä, inte smita nu. Nu får du levera en fin byggtråd i vinter
"VFR 400 R(ewakening)!" Inte lösa in den!
/J
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |