kajlyl
Tillbaka!
Vad har hänt?!?!?
har vurpade riktigt jälvigt!
har vurpade riktigt jälvigt!
abstruse skrev:Han är oskadd.
abstruse skrev:Han är oskadd.
abstruse skrev:Även jag måste tillstå att 250-racet var spännande idag. Även om höjdpunkten var 500-nissarna. Synd bara att Rossi var ohotad hela loppet igenom.
B1 skrev:Ja, men hur skön var inte Bayliss då?
typ... "Det var ett ganska tråkigt race, jag var ju helt ensam där jag låg!" Fan vad cool har är!
abstruse skrev:Även jag måste tillstå att 250-racet var spännande idag. Även om höjdpunkten var 500-nissarna. Synd bara att Rossi var ohotad hela loppet igenom.
oFFkeFF skrev:Så jäkla typiskt, Stiggy kör riktigt bra, och fightas hårt om platsen, då nyper något..
Hoppas bara han inte är skadad, inte första gången han faller och skadar sig på grund av trasiga prylar..
Men 250-racet var riktigt jäkla superbt idag.
satsumas skrev:
Han hör tyvärr inte hemma bland de tio främsta, så är det bara.
Det får vara slut på bortförklaringar nu, West har visat i de två senaste racen att det inte är ngt fel på materielet de har tillgång till.
satsumas skrev:Stiggy klotade inte pga av trasiga prylar, total förarmiss!
Klippt från stiggys egna sida:
"Det gör ont, mest i själen. Det var mitt fel, förklarar Johan på telefon från Jerez."/ "Det kändes så bra, och så händer sånt här, en missad inbromsning av mig, jag touschar till Bataille och så ligger man där på backen istället."
Han hör tyvärr inte hemma bland de tio främsta, så är det bara.
Det får vara slut på bortförklaringar nu, West har visat i de två senaste racen att det inte är ngt fel på materielet de har tillgång till.
oFFkeFF skrev:Tyckte det var just det han visade, han körde bra och fort, fram till han klantade till det själv, enligt honom själv, är det en bortförklaring??
West har visat att han är snabbare än stiggy, inget snack om saken, sen har han också visat att materialet är bra, men det räcker inte hela vägen.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|