Ja, det vore kul att se dessa omdömen igen. Brukar det vara så stor skillnad (6 sek) mellan pos. 1-6 i SS-VM?Chris Ash skrev:Men fan vad kul med Johan, måste kännas småkul att slänga detta i ansiktet på alla soffexperter och tvivlare som knappt trodde han skulle göra bra ifrån sig i Veidec
Inte alls illa. Jag undrar hur snabba Curtain och Charpentier hade varit i 250?RedBaron skrev:Åttonde plats på gridden efter kval 2:
1 Charpentier Sébastien 1'35.746
2 Fabrizio Michel 1'35.903
3 Foret Fabien 1'36.230
4 Curtain Kevin 1'36.436
5 Fujiwara Katsuaki 1'36.524
6 Chambon Stéphane 1'36.819
7 Nannelli Gianluca 1'37.388
8 Stigefelt Johan 1'37.657
Nyteknik skrev:Ja, det vore kul att se dessa omdömen igen. Brukar det vara så stor skillnad (6 sek) mellan pos. 1-6 i SS-VM?
Att du saknar Bostrom i listorna beror primärt på att han inte kör SS600...Macho Woman skrev:Vad har hänt med Bostrom? Har han käkat för mycket hamburgare?
Nej, men väl SBK där han ligger på en förvånansvärt blygsam gridplats kring 20 - strecket.RedBaron skrev:Att du saknar Bostrom i listorna beror primärt på att han inte kör SS600...
Lord Melchet skrev:Nä, men väl SBK där han ligger på en förvånansvärt blygsam gridplats kring 20 - sträcket.
Jag trodde i alla fall att han skulle ha potential för mer än det här.Chris Ash skrev:Han är väl inte bättre, antagligen var hans fem vunna VM-race i rad den blinda hönans kornhittande.
Lord Melchet skrev:Jag trodde i alla fall att han skulle ha potential för mer än det här.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|