Det ser ut att gå fort, men det mest imponerande är hur sjukt lätt kameramannen hänger med i tempot.
Bra film!
jag e också riktigt nyfiken hur du fått in kartan med hastighet och laptimer =)) riktigt snyggt gjort
edit: ser nu att det står harrys laptimer nere i vänstra hörnet. hittade harrys laptimer till iphone skulle gissa det e de men filmar du med iphonen också eller kan man tex filma med en gopro o exportera in infon i den videon ?
Jag tror det är filmat med en IPhone och Harry´s Laptimer av senare generation. Då kan man få informationen integrerad i videon som du ser på filmen. Har även sett att man kan utnyttja OBD uttaget och få fram ännu mer info som jag förstått det.
Det ser ut att gå fort, men det mest imponerande är hur sjukt lätt kameramannen hänger med i tempot.
Bra film!
Med att lägga upp denna film vill du säga?.....
Bra film!
jepp gick in på deras hemsida hittar dock ingen info om man kan lägga in informationen på en seperat video tex gopro hade man kunnat göra det hade det ju varit grymt, hittar inte heller om man bara kan använda den på bana eller om man kan så att säga ha den igång när man kör på vanliga vägar gissar på att man kan det om man kan "skapa egna banor"
Var det en SMC-kurs på Gotland nu?
Med att lägga upp denna film vill du säga?.....
Den är från "Inte bara fest" arrangemanget. Är inte hundra på att det är en Smc instruktör men de instruktörer jag kände igen där var alla från Smc.
Använt Harrys Laptimer med video i min Iphone. Man gör en "overlay" av datan som sparats ovanpå videon direkt i programet. Hela programet fungerar väldigt bra. Finns det som för Gotland Ring referenspunkter att ladda ner så hämtar man bara ner dom. Laptimern startar tidtagning och även video om man vill så fort man passerar startlinjen. Ibland verkar det som om gps med 1hz inte räcker till för att visa korrekt position och hastighet när det går riktigt fort.
Jag ger appen 4/5
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |