Stockholm -Hojkörning,långrunda sön 13 juli

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
gpf skrev:
Hehe. du, dont you worry, med någon säsong på r1an så kommer nog farten.. Superbra att du inte stressar dig att köra i diket!! Finns ett gammalt ordspråk som lyder nått sånt här: "inget sabbar din varvtid lika mycket som en vurpa" meao, du kommer fram fortare om än om du kraschar.

Ett stort tack till alla som åkte med för att vara sympatiska lirare allihopa så man inte behövde känna sig pressad även fast man e långt ifrån Elite! :) Och ett mega powow till Matte som orkade ligga bakom mig hela dan för att se till att jag inte körde vilse :tummenupp Dessutom så körde han så sympatiskt att han inte låg 90cm bakom vrövven och hetsade utan snarare 150 meter så jag inte skulle känna mig stressad Och givetvis ett powow till Benke som har vallat runt oss 8 timmar idag :bow Nu skall jag slänga upp lite bilder :)

Lg

Yes its an STI....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR, YZ 450F 10, 133 Lucky, CRF450R 09, Subari WRX STI 07
benkar skrev:
Tsss, var ju bara grus i 3-4 kurvor... ;) (av 150 på Berg och dalbanan?) Hör tyvärr till den grusiga verkligheten ute på landsväg, något man få vara beredd på, men måste erkänna att det blev spännande vid en av kurvorna med grus, nedbromsning med i stort sett låsta hjul innan jag kunde runda grussträngen med en "ballongsväng", adrenalinet rann ur örona efteråt... men kul var det!

/B

Det såg iaf ganska roligt ut bakifrån ;)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Re: Re: Re: Bilder

benkar skrev:
Bilder snart på G härifrån också, först ut startar en tråd under "Bilder och filmer"?

/B
Okie broder, jag vet inte hur man startar en länkad tråd innifrån tråden så jag hakar på din när du startat den :) Är 50kb maxstorlek för bilder förexten ?

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Re: Re: Re: Re: Bilder

RoLLER skrev:
Okie broder, jag vet inte hur man startar en länkad tråd innifrån tråden så jag hakar på din när du startat den :) Är 50kb maxstorlek för bilder förexten ?

99,9 kb är gränsen

/B

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bilder

Sweedo skrev:

Ahhhh, inte dumt, således höjt efter "stora kraschen"? Ja, ja, orkar inte göra om bilderna, nu ska det läggas upp...

/B

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bilder

benkar skrev:
nu ska det läggas upp...

/B
Tack Benkar!
Lägger du upp en tråd om åkning på torsdag?
Kan vara trevligt med sällskap ut till Rosenhill.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Att dessa supermotarder inte kan hålla ihop :4skrika
Vad är tjusningen med att åka hoj om man måste gå skallgång efter delar som skramlar av?

:D

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
soppatorsken skrev:
Att dessa supermotarder inte kan hålla ihop :4skrika
Vad är tjusningen med att åka hoj om man måste gå skallgång efter delar som skramlar av? :D

Att du vågar förolämpa min lilla gumma!! Hon spöar minsann dig på krokvägarna ändå, trots lite lepra-tendenser.. :D

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jo men man kommer inte fram fort om man ska spilla delar efter sig heller. Angående att din "lilla gumma" är snabbare än min ûbersnabba sporthoj på krokvägar kan ha med föraren att göra så det så ( :rolleyes: ).

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gpf skrev:
Att du vågar förolämpa min lilla gumma!! Hon spöar minsann dig på krokvägarna ändå, trots lite lepra-tendenser.. :D

Din "lilla gumma" ger mig ångest... Gaaasade som aldrig förr på favvovägen Kårsta-Karby, men nog fa...n satt du som klistrad i backspegeln, undrar om en KTM Adventure 950 med 17"-hjul skulle kunna råda bot på det här, eller en lätt lobotomi... (på mig alltså...)

/B

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
benkar skrev:
Din "lilla gumma" ger mig ångest... Gaaasade som aldrig förr på favvovägen Kårsta-Karby, men nog fa...n satt du som klistrad i backspegeln, undrar om en KTM Adventure 950 med 17"-hjul skulle kunna råda bot på det här, eller en lätt lobotomi... (på mig alltså...)

/B
Fan att man inte kunde hänga på :(
Blev kallad till flickvännen. Åka själv till Svenljunga :rolleyes:

Men de kommer flera turer antar ja :rodnar

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Stockel skrev:
Tack för en härlig tur! Bra vägval som vanligt Benkar.

Benkar: om du ids får du hemskt gärna rita ut dagens tur på en karta. Måste smygöva inför nästa runda så att jag hänger med på Hargshamnsvägen...

Fan att jag skulle prova Bladen, nu kan man inte njuta av Horneten längre... får hoppas att något försäkringsbolag kan erbjuda någon bra deal men den chansen är väl mikroskopisk...

Martin

Hör av dig om du får nåt vättigt bud! Jag har den hos Trygg Hansa nu...
Idag glänser den dessutom som en glad hundballe i månskenet.

Last edited:

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
benkar skrev:

Det e ju lite fusk iofs med en 100 kg lättare hoj, vars enda nackdel är lägre toppfart och man åker på vägar där man inte begränsas av min 'låga' toppfart.

Edit: rättelse, 70 kg lättare hoj. (och så lite lättare pilot också :D )

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...