Stockholm invaderar Göteborg SH-pub intresse?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mark skrev:
2604079 Håll i hatten nu Ullis.

Kommer du med hit så ska jag se till att du kommer att vara mer bakis än du nånsin varit tidigare :tungan

Du ser väl till att ta med Sköterskan oxå? (Hon skulle fresten hälsat till dig, gjrode hon det?)

Mer sprit åt folket!

Klart jag hälsade till'na :) Hon satt ju bredvid :hej

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Fruntimmer i all ära men RoLLER är lite mer speciell, jag håller tummarna för att han kommer med ner :kär :hihi.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
har du/ni kollat upp nå bussar då? eller blir de två minibussar?

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Kakan skrev:
2604642 har du/ni kollat upp nå bussar då? eller blir de två minibussar?
Nej,det har vi inte gjort men det kommer lösa sig..allt går me lite vilja:) finns kanske någon här som har kontakter:va

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
lady skrev:
2605139 Nej,det har vi inte gjort men det kommer lösa sig..allt går me lite vilja:) finns kanske någon här som har kontakter:va

Dom kontakter jag har finns i hälsingland och de blir för dyrt att ha en buss och förare därifrån (måste då ha två pga deras raster och allt)

Men de finns bolag i sthlm och uppsala som hyr ut till rimligt pris. :tummenupp

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Kakan skrev:
2605192 Dom kontakter jag har finns i hälsingland och de blir för dyrt att ha en buss och förare därifrån (måste då ha två pga deras raster och allt)

Men de finns bolag i sthlm och uppsala som hyr ut till rimligt pris. :tummenupp
Flott..som tur är e det gott om tid:) får kolla upp det lite va alternativen är.:tummenupp

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
lady skrev:
2605302 Flott..som tur är e det gott om tid:) får kolla upp det lite va alternativen är.:tummenupp

het tips är att börja redan nu...många bolag åker ju till alperna och fjällen i februari pga sportlov :) dom börjar ju i slutet av feb har jag för mej :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Kakan skrev:
2605641 het tips är att börja redan nu...många bolag åker ju till alperna och fjällen i februari pga sportlov :) dom börjar ju i slutet av feb har jag för mej :)

Vi kan ju inte boka en buss om vi inte kan fylla den, känns som att det blir jävligt dyrt ifall alla ballar ur och man endast blir fem stycken till slut...
Detta är ju en tråd för att se om intresset fanns för att fylla en buss...Annars får vi väl fixa grupprabatt på tåget, allt löser sig :yoparty

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Milla skrev:
2605652 Vi kan ju inte boka en buss om vi inte kan fylla den, känns som att det blir jävligt dyrt ifall alla ballar ur och man endast blir fem stycken till slut...
Detta är ju en tråd för att se om intresset fanns för att fylla en buss...Annars får vi väl fixa grupprabatt på tåget, allt löser sig :yoparty

Finns väl billiga "vanilga" bussresor till Göteborg ?? :tummenupp Om det inte blir tillräckligt många för en egen buss alltså..................

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Prillan73 skrev:
2605706 Finns väl billiga "vanilga" bussresor till Göteborg ?? :tummenupp Om det inte blir tillräckligt många för en egen buss alltså..................

Ja precis! Swebus kör nog fast det e sportlov! :tummenupp

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Milla skrev:
2605652 Vi kan ju inte boka en buss om vi inte kan fylla den, känns som att det blir jävligt dyrt ifall alla ballar ur och man endast blir fem stycken till slut...

:) skulle ha förtydligat mej, ni ska be om oferter på att hyra buss + förare. :) så vet ni ju vart ni ska vändar er och hur tidigt de vill ha bokningen ;)

Milla skrev:
2605770 Ja precis! Swebus kör nog fast det e sportlov! :tummenupp

:huvet inte en bussresa till med swebus, det klarar inte min bak av :mattias
:D :näsblod

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Kakan skrev:
2606602 :) skulle ha förtydligat mej, ni ska be om oferter på att hyra buss + förare. :) så vet ni ju vart ni ska vändar er och hur tidigt de vill ha bokningen ;)

:huvet inte en bussresa till med swebus, det klarar inte min bak av :mattias
:D :näsblod

Jag ville mest se om det fanns någon här på SH som har kontakter med nått bussbolag så de hade kunnat fixa bättre priser, och vilket intresse det finns. Är inte intresset större än 10 pers så behöver man inte ta någon offert...Då får man lösa resan på annat sätt.

Är det skillnad på buss och buss för din bak? :confused: :tungan

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Milla skrev:
2607977 Jag ville mest se om det fanns någon här på SH som har kontakter med nått bussbolag så de hade kunnat fixa bättre priser, och vilket intresse det finns. Är inte intresset större än 10 pers så behöver man inte ta någon offert...Då får man lösa resan på annat sätt.

Är det skillnad på buss och buss för din bak? :confused: :tungan

Aha var de så, :näsblod lite förvirrad jag då *S*

japp -05 när de vart lite strull osv vart de inte tåg utan längfärdsbuss med swebus på 7 timmar...DOM HAR hårda sätten så man hade inte nån känsel kvar i baken efter 1½ timme :näsblod :mattias Tror inte nån vill sitta på en buss så länge :rolleyes: :D

bobo08

PMC Member
Gick med
20 Feb 2005
Hoj
BMW s1000rr GRÖN inte gul!! Gixxer 1000 K6a litehängigedition
1. Milla
2. Lady
3. Malle
4. Prillan73
5. Betsy
6. Ullis
7. Road-Ragge
8. Wirre
9. Bonnie
10. Kakan
11. Nihlen
12. bobo08...a.k.a Spike enligt Ullis
13.
14.
15.
16.
17. osv fyll på upp till 56 eller hur många nu man måste va för att fylla en buss

så det blir n

MikkE

Guest
Man kanske ska åka ner till GBG och festa lite. 3 timmar med tåg ifrån bara :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
1. Milla
2. Lady
3. Malle
4. Prillan73
5. Betsy
6. Ullis
7. Road-Ragge
8. Wirre
9. Bonnie
10. Kakan
11. Nihlen
12. bobo08...a.k.a Spike enligt Ullis
13.
14.
15.
16.
17. osv fyll på upp till 56 eller hur många nu man måste va för att fylla en buss

så det blir n

Härligt Bobo! :yoparty

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...