cl skrev:2323535Jag o en till satsar på att möta upp i Vaxholm vid 12.30.
Hinner inte till samling i Täby vid 12.00.
Amirooo : Bara att hänga på.
Mr Skutt skrev:2323540Har ni tid att vänta på mig??? Är där om ca 1 timme...
Stockel skrev:2321804Funderar på att ta en långrunda i Roslagen på söndag, är någon sugen? Blir väl det vanliga, sticka 11 och tillbaka 17 efter 30 mil i bra tempo.
Kommer eventuellt vara "trött" på söndag så jag kan inte bestämma något nu, bara kolla intresse.
cl skrev:2323535Jag o en till satsar på att möta upp i Vaxholm vid 12.30.
Hinner inte till samling i Täby vid 12.00.
Amirooo : Bara att hänga på.
Amirooo skrev:2323569Fan nu e klockan 12:03 och bor i rissne tar mig kanske 20 min + sätta på mig kläder 10 min att komma komma ut till täby. hmm..Borde ha kommit in på sporthoj.com lite tidigare idag.
Får invänta ett annat tillfälle att åka med =( Vill inte stress-köra.
Öhhh... transportsträcka? Västerhaninge?The_FacultyGirl skrev:2323354Men så har vi transportsträckan också, beroende på trafiken tar det upp till en timme för mig att komma till t.ex. västerhaninge, tar knappt 30 om det är mycket trafik till väsby. Så beror ju på hur mycket transport man vill köra
icko skrev:2323584De e ju en da imorgon oxå!!
Jo häv a piämCervantes skrev:2322472Jag som ska klippa mig i helgen.. var har du salong då??
Amirooo skrev:2323641Imorgon jobbar jag...=(
Får vänta in onsdag och köra. Visst finns det 3 grupper på onsdagar? För jag e inte ngn elitkille på hoj....har kört hoj 1 år bara nu...
Amirooo skrev:2323569Fan nu e klockan 12:03 och bor i rissne tar mig kanske 20 min + sätta på mig kläder 10 min att komma komma ut till täby. hmm..Borde ha kommit in på sporthoj.com lite tidigare idag.
Får invänta ett annat tillfälle att åka med =( Vill inte stress-köra.
War-psycho skrev:2323629Öhhh... transportsträcka? Västerhaninge?
Älvsjö ligger inte vid Västerhaninge , utan vid Huddingevägen vid Älvsjömässan.
Sen är det bara 5-8 minuter vidare på Huddingevägen så passerar man Tullinge och de fina vägarna börjar.
Älvsjö ligger ju mer "centralt" än Upplands Väsby iallafall. (Se karta)
Du åker väl inte transportsträcka ut till Waxholm innan du kör Boge heller.
Poängen är att om man inte bor på Norrsidan, så är det närmre till Älvsjö, än att blåsa "roliga" E4'an flera mil genom Stockholm för att samlas.
Man har ju hört flera röster här som frågat om södersidan.
Jag ville bara ge en alternativ startpunkt för dom som inte bor norr om stan.
(Känns ju nästan som Väsbyborna samlas, och sen får alla andra köra transportsträcka flera mil genom stockholm för att vara med.)
Känns lite som att gå över ån eefter vatten.
The_FacultyGirl's inlägg med snack om transportsträcka till Västerhaninge för att köra på södertörn, vittnar ju om att folk inte förstår hur nära Södersidan ligger.
Synd, för man missar ju halva Stockholm då.
Jaja, nog tjatat... nu sticker jag ut å kör en sväng, får väl ragga tag i dom hojåkare som jag hittar på vägen istället, som vanligt.
Nä, det var inte meningen att "klanka" på dig...The_FacultyGirl skrev:2324280så klanka inte ner på mig nu!
kiwimaddog skrev:2324473Det där låter bekant... tycker mig minnas en lite äldre ninja susandes förbi
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|