RMT_Racing skrev:2428498Ingen som vill åka lite ikväll? Tänkte värma upp lite på bulten nu..
är det någom som kan slänga upp en vägbeskrivning till Bulten från Västerås??
RMT_Racing skrev:2428498Ingen som vill åka lite ikväll? Tänkte värma upp lite på bulten nu..
Zalfus skrev:2428504är det någom som kan slänga upp en vägbeskrivning till Bulten från Västerås??fattar inte vart den ligger. Hittar till Bogesund men ingen aning om Bulten. Är dte i närheten?? Tacksam för svar
![]()
ewook skrev:2428524Sikta på nynäshamn o följ sedan alla andra bågarhar jag fattat rätt, så kan du alltid slå upp rosenhill så hittar du dit.
Zalfus skrev:2428531Tackar för det =) får försöka hitta dit nån gång nu i dagarna. måste ju testa den omtalade slingerbulten! och hittar jag inte dit så skyller jag på dig eller nåt![]()
Öhum, kanske för att dom bygger därgattacca skrev:2438711Ladbol ringde precis och varnar för grus på Hagbyvägen mellan Vallabrink och Norrortsleden. Anledning att ta det lugnt alltså.
Varför ska det alltid vara grus på dom roliga vägarna?![]()
SSDD skrev:2456223Fick en liten påminelse om vår dödlighet, på väg till jobbet ifrån Norrtälje Svänger jag in ifrån Berghamra (söder om Furusund) emot Riala , för att sen ta de roliga Sättra -brottby svängen och slippa lite motorväg.
Jörgen Karlsson skrev:2468154Tänkte bara påminna om att det är Rörken ikväll. Jag tänkte åka dit efter jobbet om det klarnar upp. Har inte varit där på ett tag.
/J
Ligger utanför uppsala längs med väg 288NO_FEAR skrev:2468166Vart ligger detta?
Vad kostar det att åka där?
Om det nu kostar något?
Vore kul att åka en runda iaf.
/Rudan
NO_FEAR skrev:2468166Vart ligger detta?
Vad kostar det att åka där?
Om det nu kostar något?
Vore kul att åka en runda iaf.
/Rudan
Jörgen Karlsson skrev:2468184Kostar en hundring. Kör man första gången för året så måste man vara med på en kort genomgång av reglerna de vill att man följer på banan. Därför är det bra att vara där i god tid, helst före 17. Jag drar från Karlaplan vid 16.Här är en vägbeskrivning mm.
http://www.smc-uppsala.org/rorken/rorken.html
De har även ett bullerkrav men det är rätt milt, har bara sett en del motarder blivit tillsagda att gasa lite mindre.
Mvh
J
Det har jag aldrig varit med om att visa. Endast körkort. Så det är lungt.NO_FEAR skrev:2468376Då skulle jag ju kunna haka på dig egentligen.
Men har noll koll när det gäller sthlm.
Sticker ifrån jobbet vid 14tiden ska inåt sthlm då och få bytt framdäck på hojjen. Får se om jag hinner bli klar med min hoj innan du åker förbi upplands väsby.Kan tänka mig att du åker förbi där typ 16.20 eller något i den stilen?
Fast nu läste jag på deras hemsida att man skulle ha försäkringsbevis med sig. Och mitt sådant ligger hemma i småland. Så jag hoppar väl det här då.
Jörgen Karlsson skrev:2468406Det har jag aldrig varit med om att visa. Endast körkort. Så det är lungt.
Men SMHI:s löfte om uppklarnande verkar ju däremot dröja...![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |