bikerwoman
Bannad
Nån som ska ut idag?
Hmm blev ruskigt sugen måste jag säga...Jörgen Karlsson skrev:2486159Hej
Tänkte åka till Rörken ikväll efter jobbet. Sista Rörkenmåndagen för i år fö.
Sticker från stan senast 16.
Mvh
J
Vad roligt om du också hänger på! Min kollega, gunsan här på SH, är på också. Men hon är ju på Rörken jämtBananhjärna skrev:2486174Hmm blev ruskigt sugen måste jag säga...
Verkar ju kunna bli uppehåll oxå.
Hänger på!Jörgen Karlsson skrev:2486185Vad roligt om du också hänger på! Min kollega, gunsan här på SH, är på också. Men hon är ju på Rörken jämt
Vi får hoppas att det klarnar upp såsom prognosen säger.
/J
Du sitter väl på KTH? Jag far Vallhallavägen Norrtull, jag ju stanna till vid Mojen vid Östra stn kl 16 om det funkar för dig? Annars kan vi ta Donken Väsby kl 1615 eller nåt?Bananhjärna skrev:2486412Hänger på!
Vart träffas vi nånstans?
Jepp, så "kôrvburn" vid östra runt 16 då.Jörgen Karlsson skrev:2486425Du sitter väl på KTH? Jag far Vallhallavägen Norrtull, jag ju stanna till vid Mojen vid Östra stn kl 16 om det funkar för dig? Annars kan vi ta Donken Väsby kl 1615 eller nåt?
Perfekt!Bananhjärna skrev:2486441Jepp, så "kôrvburn" vid östra runt 16 då.
Oj, det börjar bli dags.. Jag vill med.. Jag är vid donken väsby 16.15, svänger ni förbi där och hämtar mig?? Sen får man hoppas att, vad det nu är som vibrerar på hojjen, håller hela vägenJörgen Karlsson skrev:2486452Perfekt!
Ska bli kul att återse den gamla plågoanstalten utan att ha tentor att oroa sig för!
/J
scud skrev:2486761Oj, det börjar bli dags.. Jag vill med.. Jag är vid donken väsby 16.15, svänger ni förbi där och hämtar mig?? Sen får man hoppas att, vad det nu är som vibrerar på hojjen, håller hela vägen
Jag har tydligen inte tittat ut på ett tag, när jag åkte från jobbet tidigare så var där kanon-väder (märsta), här i täby är det nu muletJörgen Karlsson skrev:2486783Då svänger vi förbi och hämtar dig där. Det hade ju nu bara varit fint om det kunde klarna upp såsom de sade. Nåväl, bara det inte regnar så.
Jag kan kolla på din hoj så får vi se om det är skivorna som vibrerar eller nåt annat.
Min hoj är omvänd, om den inte vibrerar går den inte!
/J
Road-Ragge skrev:2515385Det ser ut att bli bra väder på söndag. Har alla ställt av sina hojar eller är är det värt att rådda ihop någon åkning?.
Jörgen Karlsson skrev:2517234Om det är torrt på banan och jag är bakis så dyker jag upp.
/J
Ingeli64 skrev:2517283
Det är ju sista rycket som gäller...
(ROGER)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |