Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kapten Blåskägg skrev:
2628885 Att skjutsa dig är inte att offra sig, I´m in :)

Fan Jensa! Så här i efterhand ångrar jag att jag inte tog ditt erbjudande. Shirins hoj var ju död, så vi kom aldrig iväg å hämta min.

Nu börjar jag fundera på vad ditt sista sms igår betydde med. Åkte du förbi U-la idag vid halv elva :confused:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Ullis skrev:
2628825 Jag & Nursey ska ut å åka verkar det som. Antingen på varsin hoj (om jag får lös min) eller kanske bara på hennes. Eller så offrar kanske du dej Jensa :)

Nörsis jälla batteri va stendött så det bidde inget..:( och att gubbarna skickade MMS med hojmotorer som vrålade HJÄLPTE INTE (bara så ni vet :mad: ) Men akta er..jag har fått nys om att mamma har en batteriladdare uppe på vinden..då jäklar..;) It aint over till the fat Nursey has started her bike:tuttar

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2629610 Jaha gott folk, söndag strålande sol och 10 grader :fakta
SLUTA SUPA NU!!!

Lägg ner, våga inse att du kanske skulle köpta en honda istället? en gl1800 eller något annat i din stil. :näsblod

-@

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Kapten Blåskägg skrev:
2630090 Tack Håkan och Göran, riktigt skön runda idag!!! :)

Här är lite bilder på de glada gubbarna som ramlade in vid sveavägen:) Självklart kom Göran lite före de andra:tummenupp :D

Bifogat

• SVEA1.jpg
    SVEA1.jpg
    137.2 KB · Visningar: 53
  • svea5.jpg
    svea5.jpg
    128.7 KB · Visningar: 52
  • Svea 2.jpg
    Svea 2.jpg
    137.1 KB · Visningar: 51
  • svea 3.jpg
    svea 3.jpg
    120.9 KB · Visningar: 50
  • Svea 4.jpg
    Svea 4.jpg
    137.7 KB · Visningar: 47
  • svea 6.jpg
    svea 6.jpg
    128.7 KB · Visningar: 53

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Fifan vad hojen blir skitig en sån här dag. Nästan torr väg men inte riktigt. Guckan som stänker upp på hojen är tjock och fin. Jag kan hälsa att det är julstämmning vid Rosenhill.:tomten Bilder kommer..

Olmo

Med lem i köttflöjt mc
Gick med
31 Oct 2005
Hoj
2010 KTM 690 Duke
Jag tog en repa förbi McDonalds på Sveavägen idag vid ......14-tiden tror jag, men det var öde. Var Ni tidigare eller senare?

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
Olmo skrev:
2630353 Jag tog en repa förbi McDonalds på Sveavägen idag vid ......14-tiden tror jag, men det var öde. Var Ni tidigare eller senare?

Tror vi kom till donken ca 14,30. Härligt väder å trevligt åk sällskap..kul att ingeli64 valrog hillbilly å Kenneth(blivande SH medlem) me nya hojen..kom till vid UV donken...sen att oxo Fille thygOd å Nihlen...kom till sveadonken..sen har vi ju doris å doris..som aldrig lyckas dyka upp..antingen så är det sprit ångor...eller dåliga batterier...snart slut på ursäkter NUU vavava...men det va kul att se er alla.

// Göran

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
kul me ninja skrev:
2630395 Tror vi kom till donken ca 14,30. Härligt väder å trevligt åk sällskap..kul att ingeli64 valrog hillbilly å Kenneth(blivande SH medlem) me nya hojen..kom till vid UV donken...sen att oxo Fille thygOd å Nihlen...kom till sveadonken..sen har vi ju doris å doris..som aldrig lyckas dyka upp..antingen så är det sprit ångor...eller dåliga batterier...snart slut på ursäkter NUU vavava...men det va kul att se er alla.

// Göran

Höjdardag!!!
Ja kul att se Kenneths(regga dig karljävel!) ny klubba.
Tjoffe, nice att du kom förbi, lycka till med huset....bara barn kvar sen är du som oss andra :D

Doris och Doris, ja vad säger man :va
Man saknar liksom ord på något sätt :fakta

//Jensa

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Var ni uppåt Rimbo ?? Åkte därifrån ca halv ett ??.........Mötte tre hojjar när jag kom med bilen !
Gjorde :tummenupp , men vet inte om nån såg ! :) Man blir så GLAD när man ser hojjar..........o det är mindre än en månad till julafton !! :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Prillan73 skrev:
2630409 Var ni uppåt Rimbo ?? Åkte därifrån ca halv ett ??.........Mötte tre hojjar när jag kom med bilen !
Gjorde :tummenupp , men vet inte om nån såg ! :) Man blir så GLAD när man ser hojjar..........o det är mindre än en månad till julafton !! :D

Stämmer bra Prillan, vi stack från Gottröra runt 12 och körde mot Rimbo :)

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
Prillan73 skrev:
2630409 Var ni uppåt Rimbo ?? Åkte därifrån ca halv ett ??.........Mötte tre hojjar när jag kom med bilen !

Och nästa gång vi åker så blir det väl med tomte luvan på..:tomten HO HO

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Kapten Blåskägg skrev:
2630439 Stämmer bra Prillan, vi stack från Gottröra runt 12 och körde mot Rimbo :)

Ja!

Det var en riktig höjdar dag..
Har en bild från Waxholm i Solen..
Synda bara att Kenneth ( Som bara är ett par knapptryckningar från att regga sig ) inte kunde följa med..

Tack gubbar för en kanondag..

Sånt här väder i December kan vi ju ha en Hoj Lucia kortege genom stan... :D

Bifogat

• DSCN1170 (Large) (Medium).JPG
    DSCN1170 (Large) (Medium).JPG
    84 KB · Visningar: 88

Dawe

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2628792 Imorgon sön tänkte vi köra en sväng på norra sidan i lugnt tempo om vädret blir ok. Donken UV kl 1100 är det som gäller, bara att dyka upp om ni är sugna.

Kunnde man också gjort idag. Säkert inte alls roligt :huvet

Härligt att se tappra åkare :tummenupp

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Snail_shell skrev:
2630456 Ja!

Det var en riktig höjdar dag..
Har en bild från Waxholm i Solen..
Synda bara att Kenneth ( Som bara är ett par knapptryckningar från att regga sig ) inte kunde följa med..

Tack gubbar för en kanondag..

Sånt här väder i December kan vi ju ha en Hoj Lucia kortege genom stan... :D

växthuseffekten is da shit! :yoparty

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
kul me ninja skrev:
2630455 Och nästa gång vi åker så blir det väl med tomte luvan på..:tomten HO HO

Jodå! En del har ju till och med rätt färg på hojen för att köra i tomtedräkt..men det betyder ju att jag måste köra med kycklingdräkt vid påsk, hm... nej det där lägger vi ner tycker jag.:tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras