Kapten Blåskägg
Ny medlem
Jaha gott folk, söndag strålande sol och 10 grader
SLUTA SUPA NU!!!
SLUTA SUPA NU!!!
Kapten Blåskägg skrev:2629610Jaha gott folk, söndag strålande sol och 10 grader
SLUTA SUPA NU!!!
Kapten Blåskägg skrev:2628885Att skjutsa dig är inte att offra sig, I´m in
Ullis skrev:2628825Jag & Nursey ska ut å åka verkar det som. Antingen på varsin hoj (om jag får lös min) eller kanske bara på hennes. Eller så offrar kanske du dej Jensa
Kapten Blåskägg skrev:2629610Jaha gott folk, söndag strålande sol och 10 grader
SLUTA SUPA NU!!!
Kapten Blåskägg skrev:2630090Tack Håkan och Göran, riktigt skön runda idag!!!
fille600 skrev:2630107Här är lite bilder på de glada gubbarna som ramlade in vid sveavägen Självklart kom Göran lite före de andra
Olmo skrev:2630353Jag tog en repa förbi McDonalds på Sveavägen idag vid ......14-tiden tror jag, men det var öde. Var Ni tidigare eller senare?
Olmo skrev:2630353Jag tog en repa förbi McDonalds på Sveavägen idag vid ......14-tiden tror jag, men det var öde. Var Ni tidigare eller senare?
kul me ninja skrev:2630395Tror vi kom till donken ca 14,30. Härligt väder å trevligt åk sällskap..kul att ingeli64 valrog hillbilly å Kenneth(blivande SH medlem) me nya hojen..kom till vid UV donken...sen att oxo Fille thygOd å Nihlen...kom till sveadonken..sen har vi ju doris å doris..som aldrig lyckas dyka upp..antingen så är det sprit ångor...eller dåliga batterier...snart slut på ursäkter NUU vavava...men det va kul att se er alla.
// Göran
Prillan73 skrev:2630409Var ni uppåt Rimbo ?? Åkte därifrån ca halv ett ??.........Mötte tre hojjar när jag kom med bilen !
Gjorde , men vet inte om nån såg ! Man blir så GLAD när man ser hojjar..........o det är mindre än en månad till julafton !!
Prillan73 skrev:2630409Var ni uppåt Rimbo ?? Åkte därifrån ca halv ett ??.........Mötte tre hojjar när jag kom med bilen !
Gjorde , men vet inte om nån såg ! Man blir så GLAD när man ser hojjar..........o det är mindre än en månad till julafton !!
Kapten Blåskägg skrev:2630439Stämmer bra Prillan, vi stack från Gottröra runt 12 och körde mot Rimbo
Kapten Blåskägg skrev:2628792Imorgon sön tänkte vi köra en sväng på norra sidan i lugnt tempo om vädret blir ok. Donken UV kl 1100 är det som gäller, bara att dyka upp om ni är sugna.
Snail_shell skrev:2630456Ja!
Det var en riktig höjdar dag..
Har en bild från Waxholm i Solen..
Synda bara att Kenneth ( Som bara är ett par knapptryckningar från att regga sig ) inte kunde följa med..
Tack gubbar för en kanondag..
Sånt här väder i December kan vi ju ha en Hoj Lucia kortege genom stan...
kul me ninja skrev:2630455Och nästa gång vi åker så blir det väl med tomte luvan på.. HO HO
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|