Dr.Bike
Guest
Jörgen Karlsson skrev:2634412Unge man! Lita aldrig på en portargubbe som har rester av tarmludd på de roterande filarna!
HAHAHA!!! Det var fanimej det bästa jag hört sen de draggade efter svärmor i fel sjö!
Jörgen Karlsson skrev:2634412Unge man! Lita aldrig på en portargubbe som har rester av tarmludd på de roterande filarna!
bikerwoman skrev:2634454ni är för sjuka mina hojbröder
tur att man tar en paus från tasksnaskandet ibland så man får sig ett gott skratt här på SH
Dr.Bike skrev:2634384Kaparn: När du knäpper X-fadern så kan du anmäla dig på mitt kontor klar för en tur!
fazerfun skrev:2634396WTF...här ställer man upp som ordningman i kön, håller damerna sällskap och vad är tacken?? Spott och spe från en som åker en 180-kusarsklubba med gheyfärgad collegetröja och galonbyxor?
Kapten Blåskägg skrev:2634463
Du ska få en sjunde chans imorgon, jag kommer köra i en bävernylonoverall
Nursey skrev:2634655Eftersom hela sh's expertgrupp verkar hänga här kan man ju passa på att fråga..är det svårt att byta drivpaket själv?
Lord Adrian skrev:2635296GAH! Sjukt sugen på lite köra i morrn, hoppas bara vädret vill samarbeta...Vore ju synd att missa en skäggstekning...
Kapten Blåskägg skrev:2635340
Haha, du är väl snabbare än fille? Annars kan du lika gärna stanna hemma
COLOSSUS skrev:2635437Tjejer alvarligt,
Har ni bra tips på ett 2 - delat skinställ ???
Vilka märken är det som gäller Arlen Ness , Alpinestar, .......
Vart rekomenderar ni att man ska handla....???
// Colossus
Ullis skrev:2635558Jag rekommenderar Revi't ställen. Tycker det stället funkade kalas & kommer att byta ut mitt Dainese mot ett sånt igen då de är dags för byte.
http://www.revit.se/
COLOSSUS skrev:2635603Tack för hjälpen ...
Nu ska vi se om jag hittar något som passar en oxå...
// colossus
Kapten Blåskägg skrev:2636249Tack gubbar för en förbannat skön runda idag, riktig själavård
Lite bondlera på ett par ställen men annars helt ok vägar.
Och nu till den oundvikliga frågan, vad hände på Gottröravägen
Fick ni punka? Soppatorsk? Polio i högerhanden?
Tur inte Fille och Snigeln var med, då hade ni också fått stå och vänta
Upp med bilderna nu
Lord Adrian skrev:2636265
haha, nu myser du va? Måste säga att du var satan snabb att komma av hojen och få av krukan så du kunde stå och se uttråkad ut när jag å Mackan rullade in 15 sekunder efter dig... Nä, skämt åsido, jag blir pissnojig när det är blött...då går det jäkligt lugnt och fint
fille600 skrev:2636385Sedär, Lorden har blivit stekt av kapten , en bedrift må jag säga. Det måste ha gått jävligt sakta för dig . Det bör ha förelegat risk för felparkering
Lord Adrian skrev:2636399Man är ju gentleman, kan ju inte steka om turledaren hur som helst....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|