Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2637279 Jaså :va
Trodde hon satt inne på rummet, längtade efter dig och hade allmänt tråkigt?

Jaa... Gör inte alla så, längtar efter mig osv? Jag är ju underbar och fantastisk.

-@

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Senaste väderprognosen för Lördagen suger.:gråta. Blir nog till att krypa in i garaget och meka istället.

BÄRSÄRK

BÄST!
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Hayabusa
Vad in i......... :huvet torrt och fint ute, så har man inte tid att åka aaaarrgghhhhhhh......... Fan har åkt lite hela veckan till och från jobbet m.m. och i söndags blev det en tur till vaxholm. Så nu när det é riktigt torrt har man inte tid. Annars är det tid och pengar jag brukar ha gott om.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Cyclops skrev:
2638434 Vänta lite nu... har vi fått hybris eller? :D

Jag har sett ljuset, min bild av verkligheten är solklar... Jag ÄR er idol och förebild! Alla vill vara som jag, småstörd, halvful och lönnfet!

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2638484 Jag har sett ljuset, min bild av verkligheten är solklar... Jag ÄR er idol och förebild! Alla vill vara som jag, småstörd, halvful och lönnfet!

-@
Så här blir du jämt när Carro är bortrest! Först outsägligt kaxig och en opasslig plåga för alla hojåkare som uppnått hederlig ålder.
För att sedan, när hon varit borta ett par dagar, nedfalla i bottenlös depression och självkritik.

Cheer up baby(-face)!! :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2638509 Så här blir du jämt när Carro är bortrest! Först outsägligt kaxig och en opasslig plåga för alla hojåkare som uppnått hederlig ålder.
För att sedan, när hon varit borta ett par dagar, nedfalla i bottenlös depression och självkritik.

Cheer up baby(-face)!! :D

Shut up! :D Det är hon som ska vara ledsen, outhärdligt varmt, goda drinkar och torr väderlek! Vad går upp mot höstrusk och pissregn? :gnissla

En dålig dag på jobbet kan ställa till det ordentligt, jag skulle ju bara hänga upp en gardinstång vilket slutade men en skruvmejsel halvvägs genom fingret :D Ibland behöver jag knappast fundera på varför jag är förpassad till en dator och tonvis med papper :näsblod

-@

edit: och ikväll är det ju the moment of moments :fakta Idolfinaläääään! Jihuu! :cpparty

Last edited:

F.A

Medlem
Gick med
5 Sep 2006
Hoj
Suzuki 1100r-91 .BMW F800R
Krusbodabarn

fazerfun skrev:
2637885 WORD!

Alltså, jag minns inte henne heller tyvärr....bara Pia och Marie som jag tror bodde grannar. Jag bodde på nr 84. Upp för backen, höger (sandlådan till vänster), rakt fram tills gången viker vänster....inte riktigt hennes hood men du kan ju droppa namnen Robban och Uffe Bengtsson och Patricia Pierazzi...de gick i min klass. Å skulle man till bussen fick man ju alltid passera henne galna brorsor...Tony var kul men Kenta gick man omvägar kring på fritidsgården vid Krusboda torg...:gnissla
Krusboda barn med hoj!!! Tja gissar att ni är födda 67-69 när jag ser namnen,
själv född 70 inget äkta krusbodabarn(flåhb)men numera PRG med barn och allt:confused: har återgått till hoj i fjol, fram och tillbaka till jobbet var tanken:D de gammla hojpolarna
finns liksom inte kvar....inte döda alltså utan fått familjer...(1 Hoj död bulten i fronten på en sl buss
körde Ducati) husomhelst en repa med krusbodabarn till våren????
Såklart köpte jag en oljekyld gsxr1100-92 mååånga minnen med dessa gixxrar+katanor 1570cc.1605cc,1327cc med lustgas mm...

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
d1ce skrev:
2638518En dålig dag på jobbet kan ställa till det ordentligt, jag skulle ju bara hänga upp en gardinstång vilket slutade men en skruvmejsel halvvägs genom fingret :D

Hm. Får nog skicka dig på gayträning tror jag... :skrattaåt

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2638518 Shut up! :D Det är hon som ska vara ledsen, outhärdligt varmt, goda drinkar och torr väderlek! Vad går upp mot höstrusk och pissregn? :gnissla

En dålig dag på jobbet kan ställa till det ordentligt, jag skulle ju bara hänga upp en gardinstång vilket slutade men en skruvmejsel halvvägs genom fingret :D Ibland behöver jag knappast fundera på varför jag är förpassad till en dator och tonvis med papper :näsblod

-@

edit: och ikväll är det ju the moment of moments :fakta Idolfinaläääään! Jihuu! :cpparty

Är det din hämd mot Carro eller? Att sätta upp en hystosmaklös bollfransgardin medan hon är borta? :hihi

Neeiijj! Kollar du på Idåål? Då är slutet nära! Du är snart en fjolla. Jag visste inte att det var så illa:pannkyss
Vi får träffas och gjuta mod i dig! ;)

Apropå dina idoler, jag har beställt nya motorn nu!! :tuttar

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2638595 Är det din hämd mot Carro eller? Att sätta upp en hystosmaklös bollfransgardin medan hon är borta? :hihi

Neeiijj! Kollar du på Idåål? Då är slutet nära! Du är snart en fjolla. Jag visste inte att det var så illa:pannkyss
Vi får träffas och gjuta mod i dig! ;)

Apropå dina idoler, jag har beställt nya motorn nu!! :tuttar

Nja, det återstår att se ;) Hämnd och hämnd, semester är väl tillåtet?

Ah, din jäkel! Jaja, en liten egoboost och hopp om att åtminstone inte se min ryggtavla försvinna i horisonten när vi drar slingerbulten är väl motivering nog för dig att slänga iväg slusingarna ;)

En annan får slita ut det gamla och se över det :näsblod Kan behöva viss hjälpa med det igen. Får se om endera du eller roger har tid igen ;) Vet inte om jag vågar mig på att dra ihop allt själv.

Och nej, Idol is not an option!

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2638603 Ah, din jäkel! Jaja, en liten egoboost och hopp om att åtminstone inte se min ryggtavla försvinna i horisonten när vi drar slingerbulten är väl motivering nog för dig att slänga iväg slusingarna ;)

En annan får slita ut det gamla och se över det :näsblod Kan behöva viss hjälpa med det igen. Får se om endera du eller roger har tid igen ;) Vet inte om jag vågar mig på att dra ihop allt själv.

Och nej, Idol is not an option!

-@

Jaja, på dessa dödens utmarker, slingerbulten och bogesund, kan du gärna få simma före hajen. Men vid rödljus och rakor ska jag rosta dig och Miss Plastic-fantastic hårdare än någonsin! :hojharley
Det är möjligt att du kan dra mig på en riktigt riktigt långa raka, ty jag har ju blott en 9-literstank! :tuttar

Vi hjälper dig nog gärna jag och Roger. Men jag tyckar att du är blyg. Du skruvar ju riktigt bra själv! :tummenupp

/J

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...