Cyclops skrev:2653237Idag blev det 10 mil runt Norrort. Så skönt men lite ensamt. Mötte dock tre hojar och körde om en på E18. Var befann sig alla ni andra?
d1ce skrev:2653243Här fanns både varmt kaffe och sällskap. Skrik till innan ni åker f*fan!
-@
d1ce skrev:2653243Här fanns både varmt kaffe och sällskap. Skrik till innan ni åker f*fan!
-@
Jörgen Karlsson skrev:2653424Det gläder en gammal evighetsingel som jag att konstatera att du nu på Carros blott veckolånga bortovaro redan drabbats av innerlig sällskapssjuka!
Skaffa ett amerikanskt järn så klarar du dina ensama vinterstunder utan monosex Med hjärtligt tidelag kommer vi ha djuriskt kul ihop!!
Vad skönt att se att du är igång! Vad är det för ett verktyg du totat ihop?d1ce skrev:2653798cheez... jag har vart i garaget hela dagen och roat mig med min kvinnliga, några år yngre asiat
Det här är från gårdagen, idag är hon inte bara naken utan även lätt stympad
Idag har jag t.o.m skippat fulmeket och tillverkat ett eget litet verktyg, det måste göra en gammal momek mäkta stolt
kraam
-@
-@
Snail_shell skrev:2653981Att du inte hörde av dig tidigare i dag!!
Jörgen Karlsson skrev:2653951Vad skönt att se att du är igång! Vad är det för ett verktyg du totat ihop?
Ser att du har hangarhund också! Precis som i Musköberget.
Seriöst! Räcker den verktyg åt dig också?
/J
d1ce skrev:2653998Det var naturligtvis väldigt simpla saker. Men jag sågade lite i en hylsa och drog dit en liten sådan slangklämma för att kunna ta bort dem låsringarna som sitter på genomgående bult till sving samt motor. Tog längre tid och kändes bra mkt mer jobbigt än vad det låter Orkade inte försöka vålda av låsringarna med don och hammare som sist, gjorde lite ont i själen att slå så på damen min...
Jadå, i julklapp verkar det levereras momentnycklar i olika storlekar och sorter samt en elektrisk mutterknack. Snart kommer jag bara meka och låta er ta hand om åkandet
-@
Jörgen Karlsson skrev:2654025Aha! Det låter ju som att det funkade bra iaf!
Jag pysslar också med svingen för stunden. Håller på att passa in den nya svingen. Den nya alusvingen väger 2,9 kg, originalstålsvingen 4,6 kg. Det car större viktskillnad än vad jag hoppades på. Bestämde mig även för att tillverka ett nytt lättare kedjeskydd i aluminium istället för originalskyddet i stål.
Ni verkar ha en generös tomte i Roslagen!
/J
d1ce skrev:2654033Är det inte billigare att bara gå på muggen innan du ska ut och åka? Att betala så mkt för att tappa 2kg... Hutlöst!
Eller så är jag bara för snäll
-@
Kapten Blåskägg skrev:2657656Okej gott folk, imorgon blir det en liten Luciakörning och fika.
Samling Statoil Skogis 1930, sen bär det av till Donken Svea.
Alla sittkissare som redan ställt av får naturligtvis komma till Donken ändå, men då missar ni när Snigeln kör Ducce på Nynan iförd tomtedräkt
Jisses, du/ni ger er aldrig, eller!?! Det är liksom vinter...!Kapten Blåskägg skrev:2657656Okej gott folk, imorgon blir det en liten Luciakörning och fika.
Alla sittkissare som redan ställt av får naturligtvis komma till Donken ändå, men då missar ni när Snigeln kör Ducce på Nynan iförd tomtedräkt
Kapten Blåskägg skrev:2657656Okej gott folk, imorgon blir det en liten Luciakörning och fika.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|