Kapten Blåskägg
Ny medlem
fille600 skrev:2658761
Dock åker jag dit med en av Snigelns kollegor (SL-buss)
bobo08 skrev:2659085fan man är inte klok..
Äntligen börjar du få en verklighetsförankrad självbild
Last edited:
fille600 skrev:2658761
Dock åker jag dit med en av Snigelns kollegor (SL-buss)
bobo08 skrev:2659085fan man är inte klok..
Snail_shell skrev:2659284Satt och körde bakom Göran på Nynäsvägen..
Han lämnade ett moln av glitter eftersig..
Som en jävla sago fe..
Lord Adrian skrev:2659243Ha! kaptensglittret ser inte ut att ha fått kämpa med nån fartvind.. Rogers däremot ser rätt sargat ut..
Allt är som vanligt, med andra ord...
Snail_shell skrev:2659284Satt och körde bakom Göran på Nynäsvägen..
Han lämnade ett moln av glitter eftersig..
Som en jävla sago fe..
Lord Adrian skrev:2659305
Kapten Blåskägg skrev:2659307Haha, stora ord från en som fick en jävla lektion på Gottröravägen för ett par veckor sedan......börjar fabbo få dåligt minne?
Var det Göran som lämnade gummi för en femhundring i sista korsningen på vägen hem?
Kapten Blåskägg skrev:2659307Haha, stora ord från en som fick en jävla lektion på Gottröravägen för ett par veckor sedan......börjar fabbo få dåligt minne?
Nursey skrev:2659329Gubbar..även om man inte var med och åkte utan bara mötte upp på Donken så känns det nu exakt som på sommaren då man kommit hem efter Donken o sitter o spammar o kollar kort som någon slängt upp och ler från öra till öra. En fjärilslätt känsla i hjärtat och man bara längtar tills man får åka igen. Tack för att ni fixade en liten sommarkväll mitt i kalla December.
Nursey skrev:2659329Gubbar..även om man inte var med och åkte utan bara mätte upp på Donken så känns det nu exakt som på sommaren då man kommit hem efter Donken o sitter o spammar o kollar kort som någon slängt upp och ler från öra till öra. En fjärilslätt känsla i hjärtat och man bara längtar tills man får åka igen. Tack för att ni fixade en liten sommarkväll mitt i kalla December.
Snail_shell skrev:2659317Själv fick jag nog vinka åt ett tjugotal små tomte troende barn på vägen hem..
Föräldrarna saktade in och bak i bilarna satt barnen storögt och såg en sagofe åkande och sen efter kom tomten i ett moln av glitter..
Det blir inte lätt för dom föräldrarna att toppa det på Julafton..
När tomten kommer på Julafton kommer barnen springa ut och kolla efter hojen..
Förstå att vi har förstört deras bild av tomten och julen..
Lord Adrian skrev:2659348Det där får du nog förklara...
Snail_shell skrev:2659317Själv fick jag nog vinka åt ett tjugotal små tomte troende barn på vägen hem..
Föräldrarna saktade in och bak i bilarna satt barnen storögt och såg en sagofe åkande och sen efter kom tomten i ett moln av glitter..
Det blir inte lätt för dom föräldrarna att toppa det på Julafton..
När tomten kommer på Julafton kommer barnen springa ut och kolla efter hojen..
Förstå att vi har förstört deras bild av tomten och julen..
Kapten Blåskägg skrev:2659283Tack som satan för ikväll gott folk!!!
Lite speciell känsla att steka runt i stan på Lucia. Kul med bra uppslutning på Donken, tack allihop!!!
Lord Adrian skrev:2659348Det där får du nog förklara...
Finns det inga bilder med Herr Tomten på rull? Det skulle fan platsa i Aftonhoran eller det andra kadavret till kvällsblaska...
Kapten Blåskägg skrev:2659359Ja att tomten är tjock visste nog kidsen redan men att han åker hoj var nog lite nytt
Snail_shell skrev:2659355Det min gode herre är något som du inte behöver veta!!
Hade du varit på plats..
Så skulle du förstå precis vad det handlade om..
Nu är det något för oss med hår på bröstet och lite jävlaranamma som känner till vad innebörden av det var..
Så lev i ovisshet din arbetande svartfot!!
Nursey skrev:2659329Gubbar..även om man inte var med och åkte utan bara mötte upp på Donken så känns det nu exakt som på sommaren då man kommit hem efter Donken o sitter o spammar o kollar kort som någon slängt upp och ler från öra till öra. En fjärilslätt känsla i hjärtat och man bara längtar tills man får åka igen. Tack för att ni fixade en liten sommarkväll mitt i kalla December.
Lord Adrian skrev:2659373Din satans sköka!
Hoppas Nursey kommer ihåg att sterilisera skjutmåttet bara...
Milla skrev:2659363Åhh va det va gott att se och höra er köra ikväll! Tack alla goa "gubbar"
Min vanliga tur tar ju aldrig slut..generator-remmen gick av på biljäveln.
Som tur var hade jag inte kommit långt ifrån Thyg0d, så det va bara o vända och ställa bilen där och tigga skjuts hem. Tur han e en sån jävla ängel den killen!!!
Lord Adrian skrev:2659373Din satans sköka!
Hoppas Nursey kommer ihåg att sterilisera det ljusårsgraderade mätinstrumentet bara...
Snail_shell skrev:2659380Sterilisera Skjutmåttet???
Här pratar vi hardcore....
Släpp det där nu och ta en rond och kom tillbaka..
Du får inga svar i alla fall..
Kapten Blåskägg skrev:2659382Tack själv, vilket flyt du har kexet
Kapten Blåskägg skrev:2659382
Ja det fixar hon nog
Nursey skrev:2659394Du..vi kom överens om att du skulle återgå till CENTIMETER igen INTE ljusår :japp för du hade FEL!!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|