Dibben skrev:Någon som ska ut och åka efter MotoGP??
Är söder om stan just nu, men har inget problem att åka norröver....
Jag ska vinna motobultmästerskapet strax.
Dibben skrev:Någon som ska ut och åka efter MotoGP??
Är söder om stan just nu, men har inget problem att åka norröver....
Mattias skrev:Jag ska vinna motobultmästerskapet strax.
Hemma i soffan och kollade på GP-rejsing, kanske. Jag var nere på der Bolt efteråt och regerade, var var alla då?Webspy skrev:var ute o luftade VFRRen idag.... såg inte en enda hoj... vart va alla ???
Mattias skrev:Hemma i soffan och kollade på GP-rejsing, kanske. Jag var nere på der Bolt efteråt och regerade, var var alla då?
Webspy skrev:Jag var i stan o poserade lite.....
Tar nog hojen till jobbet imorrn.... om vädret vill dvs... kostym o sporthoj - allitd rätt
Håller med, alldels för mycket krom, läder och mustachpryda pojkar för min smaktlmartin skrev:Åkte förbi Rosenhill vid ca 15,30-15,45 tiden och kollade men det va inte så många sporthojjar där mest cromslädar synd det är ju hojväder ute
Säg till nästa gång så ska jag uiiiiila förbi dig i valfri kurvaMattias skrev:Jahupp, det gick ju bra. Ingen vidare konkurrens iofs.
Mattias skrev:Är du galen?! TÄNK OM DU VURPAR!!!!!!!! DU KOMMER ATT DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!
Ja jag instämmer man kanske ska dela in bulten i klockslag kromslädar har tillträde 07,30 till halvåtta övrig tid sporthojarHightuned skrev:Vilken pissig hojdag hela bulten full med äckliga cyklar och hela Rosenhill occuperat att fula kromstaket!
Hightuned skrev:Vilken pissig hojdag hela bulten full med äckliga cyklar och hela Rosenhill occuperat att fula kromstaket!
benkar skrev:Jo... vi var några ute på en runda, /KLIPPT!/runda med "Tokholm-Twin-Rundan"!
/B
benkar skrev:Lite bilder från rundan här
benkar skrev:Jo... vi var några ute på en runda, kom österifrån på bulten, i halvhyfsat tempo, in på rakan vid avfarten mot Tullinge, och så uppenbarade sig varningsskyltar, folk i färgglada västar och röda flaggor... Tänke, jaha... men 2 sekunder senare kom jag på att Polisen inte viftar med röda flaggor... tror jag...? Sedan var det "bara" tjockt med förvirrade cyklister...
Rosenhill var som vanligt fullt med kromslädar, dock utblandat med lite annat. Vi tog en bensträckare, men fortsatte ner till Torö, ( var det möjligtvis dig jag/vi mötte mittemellan Rosenhill och Fituna-avfarten, i det branta kurvpartiet, hann bara notera att det var en röd Ducce?? ) och på Torö-fiket var det faktiskt 6-7 sporthojar på parkeringen, och bara en kromsläde... och vägen t/r var kanon!
Vägen hem gick via Sorunda-Tungelsta, relativt grusfritt, bara lite spännande i 1-2 kurvor.....
Lite bilder från rundan här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=279&ev_id=279
Nästa lördag får det bli en runda med "Tokholm-Twin-Rundan"!
/B
Mattias skrev:Ni vinkade fint!
Hightuned skrev:Jag tror jag mötte dig i serpentinen innan Fituna, ornaga vtr:r växer väl inte på träd?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|