Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Murra

Medlem
Gick med
22 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX400fws 1984
Någon som har lust och åka mot waxholm eller något NU? Eller om senast en timme? =)

Edit: jag står vid statoil vendev 1700 trevligt om ngn annan finns där med. :D
//Mvh TOmmy

Last edited:

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Hoj
gsxr 1000 K8
Åkte förbi Rosenhill vid ca 15,30-15,45 tiden och kollade men det va inte så många sporthojjar där mest cromslädar synd det är ju hojväder ute

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Webspy skrev:
var ute o luftade VFRRen idag.... såg inte en enda hoj... vart va alla ???
Hemma i soffan och kollade på GP-rejsing, kanske. Jag var nere på der Bolt efteråt och regerade, var var alla då?

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Mattias skrev:
Hemma i soffan och kollade på GP-rejsing, kanske. Jag var nere på der Bolt efteråt och regerade, var var alla då?

Jag var i stan o poserade lite.....

Tar nog hojen till jobbet imorrn.... om vädret vill dvs... kostym o sporthoj - allitd rätt :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Webspy skrev:
Jag var i stan o poserade lite.....

Tar nog hojen till jobbet imorrn.... om vädret vill dvs... kostym o sporthoj - allitd rätt :)

Är du galen?! TÄNK OM DU VURPAR!!!!!!!! DU KOMMER ATT DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!

sandstream

Guest
tlmartin skrev:
Åkte förbi Rosenhill vid ca 15,30-15,45 tiden och kollade men det va inte så många sporthojjar där mest cromslädar synd det är ju hojväder ute
Håller med, alldels för mycket krom, läder och mustachpryda pojkar för min smak :död
Såg dock ett par potatisar med Sporthojar precis innan vi drog vid 15-tiden.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Mattias skrev:
Är du galen?! TÄNK OM DU VURPAR!!!!!!!! DU KOMMER ATT DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!

Om jag är galen? Är det en relevant fråga? Det vet du ju redan :D

och det heter inte OM du vurpar.... utan NÄR :fatta!

iaf om man ska tro kritikerna...

pratade med polisen idag. fick massor av beröm för min "tuffa" hoj som han uttryckte det. var en liten trafikolycka magelungsvägen / ågesta broväg (typ farsta strand) och polisen stod o dirigerade trafiken.... totalt kaos !

skönt att han var lite upptagen med annat inte kollade min oreggade, obesiktigade, oförsäkrade hoj..... men den e tuff....

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Hoj
gsxr 1000 K8
Hightuned skrev:
Vilken pissig hojdag hela bulten full med äckliga cyklar och hela Rosenhill occuperat att fula kromstaket! :död
Ja jag instämmer man kanske ska dela in bulten i klockslag kromslädar har tillträde 07,30 till halvåtta övrig tid sporthojar :lol :hihi

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Hightuned skrev:
Vilken pissig hojdag hela bulten full med äckliga cyklar och hela Rosenhill occuperat att fula kromstaket! :död

Jo... vi var några ute på en runda, kom österifrån på bulten, i halvhyfsat tempo, in på rakan vid avfarten mot Tullinge, och så uppenbarade sig varningsskyltar, folk i färgglada västar och röda flaggor... Tänke, jaha... :mad: men 2 sekunder senare kom jag på att Polisen inte viftar med röda flaggor... tror jag...? :gnissla Sedan var det "bara" tjockt med förvirrade cyklister...

Rosenhill var som vanligt fullt med kromslädar, dock utblandat med lite annat. Vi tog en bensträckare, men fortsatte ner till Torö, ( var det möjligtvis dig jag/vi mötte mittemellan Rosenhill och Fituna-avfarten, i det branta kurvpartiet, hann bara notera att det var en röd Ducce?? ) och på Torö-fiket var det faktiskt 6-7 sporthojar på parkeringen, och bara en kromsläde... och vägen t/r var kanon!

Vägen hem gick via Sorunda-Tungelsta, relativt grusfritt, bara lite spännande i 1-2 kurvor..... :tungan

Lite bilder från rundan här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=279&ev_id=279

Nästa lördag får det bli en runda med "Tokholm-Twin-Rundan"! :)

/B

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
benkar skrev:
Lite bilder från rundan här

Fina bilder, efter gårdagens tur och en spritfest orkade jag inte köra idag. Synd på det fina vädret!

Nu är det twinträffen som gäller :banana

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
benkar skrev:
Jo... vi var några ute på en runda, kom österifrån på bulten, i halvhyfsat tempo, in på rakan vid avfarten mot Tullinge, och så uppenbarade sig varningsskyltar, folk i färgglada västar och röda flaggor... Tänke, jaha... :mad: men 2 sekunder senare kom jag på att Polisen inte viftar med röda flaggor... tror jag...? :gnissla Sedan var det "bara" tjockt med förvirrade cyklister...

Rosenhill var som vanligt fullt med kromslädar, dock utblandat med lite annat. Vi tog en bensträckare, men fortsatte ner till Torö, ( var det möjligtvis dig jag/vi mötte mittemellan Rosenhill och Fituna-avfarten, i det branta kurvpartiet, hann bara notera att det var en röd Ducce?? ) och på Torö-fiket var det faktiskt 6-7 sporthojar på parkeringen, och bara en kromsläde... och vägen t/r var kanon!

Vägen hem gick via Sorunda-Tungelsta, relativt grusfritt, bara lite spännande i 1-2 kurvor..... :tungan

Lite bilder från rundan här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=279&ev_id=279

Nästa lördag får det bli en runda med "Tokholm-Twin-Rundan"! :)

/B

Jag tror jag mötte dig i serpentinen innan Fituna, ornaga vtr:r växer väl inte på träd?

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Hightuned skrev:
Jag tror jag mötte dig i serpentinen innan Fituna, ornaga vtr:r växer väl inte på träd?

Då gissade jag rätt! Nope, finns nog max 3-4 oranga VTR i Stockholmstrakten.... av vad jag sett i alla fall..

/B

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Nån som känner för lite finåka ikväll (ca 17:30-18) i trakterna kring Tungelsta?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept