Nursey skrev:2663715men...du har ju redan en
*duckar*
scud skrev:2663437Klart man ska på mässan.. och det kan ju va bra som fazerfun påpekar att gå dit en vardag..
Nope, blir ingen MC-mässa för min del, snarare en paraplydrink på stranden cool eller moppegasande iförd bikini dummer) för min del...!Nihlen skrev:2693387Klart man ska på mässan
Plonkan skrev:2696688moppegasande iförd bikini
Road-Ragge skrev:2695996Hej gott folk! Nu har MC säsongen 2007 äntligen börjat. Det blev ett par mil redan i går Jag har lovat en kompis att fixa lite mil på en hoj som skall reg. besiktigas i Sverige. Därför har jag tänkt mig en liten tur ner till Rosenhill på söndag om vädret tillåter. Om någon är intresserad av att hänga på så gör vi upp en tid. Sugen på att börja den nya MC-säsongen nu på söndag?
Road-Ragge skrev:2695996Hej gott folk! Nu har MC säsongen 2007 äntligen börjat. Det blev ett par mil redan i går Jag har lovat en kompis att fixa lite mil på en hoj som skall reg. besiktigas i Sverige. Därför har jag tänkt mig en liten tur ner till Rosenhill på söndag om vädret tillåter. Om någon är intresserad av att hänga på så gör vi upp en tid. Sugen på att börja den nya MC-säsongen nu på söndag?
Josef skrev:2698791Jag har kört varenda dag hittils i år så varför inte i morgon?
Yiyingen är dock det enda som bjuds i hojväg så här års så du får leva med att min toppfart är lite begränsad om du vill ha sällskap.
RoLLER skrev:2697934MC Säsongen började den 2/1
ladbol skrev:2698862Obs följande text kan verka stötande för tex Kapten Blåskägg
Den ska ha gått minst 800 mil va ? Köp en cykeldator och koppla ur mätaren och säg att den inte funkar så fick polaren igenom sin hornet som gått 4?? mil .
Road-Ragge skrev:2698840Jag skall hämta hojen ifråga i Bromma vid 10:00. Sen skall jag (med ägaren bakpå) brumma söderut. Vi är vid Rosenhill vid c.a 11:30 -12:00 skulle jag tro.
Josef skrev:2698963Träffas på vägen?
Jag föreslår att ni tar Nynäsvägen (eller Ga:Nynäsvägen) ut till Länna för att sedan åka genom Ådran till Bulten. Lämplig träffpunkt OK Globen eller Länna handelscentrum (Rusta, El-giganten, Eko, Asko mm).
Road-Ragge skrev:2699039Det är väl ungefär det vägval jag tänkt mig. Möjligtvis något enklare: Nynasvägen till Tungelsta sedan hela bulten, fika i Rosenhill. Sedan tillbaka hemmåt över Södertälje. Jag vill gärna köra på torra vägar om det går. Därför blir det gärna lite större vägar än vanligt. De körs ju torra snabbare.
Mitt problem är att jag har lite svårt att passa tid exakt den här gången. Ägaren av hojen är inte så van vid hojar eftersom han inte har A-kort ännu. Det kan säkert strula lite innan vi är iväg. Vi kan säga OK Globen någon gång efter 10:45. Om du tröttnar på att vänta på oss så kan ju du köra före. Om du inte är vid OK när vi kommer så åker vi vidare mot Rosenhill bara.
Josef skrev:2699111Ska ni ta nynäsvägen hela vägen ut kanske det blir segt med min toppfart på 90?
Kan ju vara ok med tanke på att fartvinden är rätt elak så här års iofs.
Vill ni träffas längre ut typ parkeringen vid västerhaninge station så hojta till, annars finns jag på OK Globen från 10.45.
Titta efter någon på en ful svart moppefucko-hoj, det är jag.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|