Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
jävla fusk! jag vill också :mad:

Fixa hojen och glid förbi bara.... Försäsongsträningen är ytterst viktigt! :mad:

Men fifan vilken bakslangsdemon man e. Jag slänger mig på hojen och kör 1, 2, 3, 4, 5 rakt över disk som om ingenting har hänt! (sen tog hamnen slut, iaf för mig gör den det).

Vattenpaus nu sen går vi på't igen! :mad:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Snart dax...

Är det sånt här väglag och kanske lite bättre nästa vecka är det dags att åka till jobbet. Highway hela vägen... :tummenupp

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Fixa hojen och glid förbi bara.... Försäsongsträningen är ytterst viktigt! :mad:

Men fifan vilken bakslangsdemon man e. Jag slänger mig på hojen och kör 1, 2, 3, 4, 5 rakt över disk som om ingenting har hänt! (sen tog hamnen slut, iaf för mig gör den det).

Vattenpaus nu sen går vi på't igen! :mad:

Väntar på örby-mc.. sen ska den säljas, sen ska storklubban köpas och den måste väljas med omsorg så jag får en snabbare klubba än norton för annars blir svårt att vinna kommande "King of the hill 2007"! :yoparty

1,2,3 du menar sekunder på bakhjulet och inte växlar eller hur? :va :gnissla

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Väntar på örby-mc.. sen ska den säljas, sen ska storklubban köpas och den måste väljas med omsorg så jag får en snabbare klubba än norton för annars blir svårt att vinna kommande "King of the hill 2007"! :yoparty

1,2,3 du menar sekunder på bakhjulet och inte växlar eller hur? :va :gnissla

Ne växlarna såklart. :tuttar Men jag ska erkänna att dom första 5 minutrarna va väldigt tafatt och trevande. Men det är som att lära sig cykla!

RoLL-slang.jpg

Det va första gången Nill0w provade att slanga, men jag tyckte det gick bra för han!

Nill0w-slang.jpg

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
Ne växlarna såklart. :tuttar Men jag ska erkänna att dom första 5 minutrarna va väldigt tafatt och trevande. Men det är som att lära sig cykla!

RoLL-slang.jpg

Nu kommer folk ju bli förvirrade när du kör med min gamla hjälm :såjaponken
Såg ju bra ut. Vi får ta en kurs eller två i sommar så få vi lite stil på skiten :D

Nicotin

Guest
faan tog årets första " runda " ikväll..

Ulvsundavägen,bromma fram och tillbaka..:yoparty :yoparty

Faan det var ju ett stråk torr asfalt..:va
Kunde inte hålla mig..suget blev för stort..

Dock liite halt med racingdäck men dom ska bytas till sommaren..el hur roller ??:tummenupp :D

Playingcrowd

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2005
Hoj
Yamaha MT 09 2015
Får väl hänga på er till våren trots att jag kommer från Gbg men jobbar ju i Nynäs så köpte en Gixxer som jag har här uppe ;-)
Kan ju inte vägarna men körde lite i somras men hade ingen att åka med då som kunde visa mig :-(.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Kan kung roller rekomendera ngr bra sulor till min lilla snutmagnet ??

// tobbe

Visst kan jag det! Kung RoLL har dom optimala ostarna till din hoj såklart. Men vi tar det via PM så vi inte blir föööööör OT. Dunka iväg ett PM till mig och säg hur du kör och planerar att använda hojen 2007 så ska jag rigga den opt-i-malt!

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
I det här fina vädret, så skall i alla fall en av min hojar ut och rastas. Om någon vill hänga på, så ses vi vid Donken, Uppllands Väsby 11:00

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Gul Hornet 600
Idag blir det åka av. Vet inte vart riktigt men ser ni en illgul hornet så är det nog jag. :)

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
nån som ska köra bulten imorgon söndag? jag hittar inte dit. vill gärna ut dit och bränna lite. nån som är sugen att hänga på och visa lite spårval samt hur man hittar dit. jag utgår från centrum.

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Nu har man rastat nya klubban då.. En fika på Rosen lyckades man med också. :) Blev totalt 10 mil.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras