Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Inget strålande solsken, ännu, men ser ljust/soligt ut rakt söderut, och hinner kanske bli riktigt soligt till kl.13. Så, det blir en runda enl. tidigare inlägg, ev. lite kortare än planerat om det är gråtrist...

/B
 

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Ort
Bulten
Hoj
S1000RR
*Wheelieman på 0x2142s login*

Perfekt, nu börjar det ljusna.
Jag kommer också :banana
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
18:40 på Sveavägen. Slingerbulten och lite lek i Jordbroindustriområde eller dylikt.
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
0x2142 skrev:
*Wheelieman på 0x2142s login*

Perfekt, nu börjar det ljusna.
Jag kommer också :banana

Ja, blev ju finfint väder, nästan FÖR varmt... :D Kul att du dök upp, var länge sedan vi körde en runda! Alltid många glada skratt när du är med! Och kul Hulken_1 var med, samt dig på V-strom (vars nick jag ej kan) och Mogge70 som syns både på Rapido och SH, samt ytterligare 2 Rapidosar. Lagom stort gäng. En smula överaskande grus på ett par ställen, och så en buss mitt i vägen på Länna/Lissma, men allt gick ju bra! Det här får vi göra om någon annan helg! Lite bilder här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=285&ev_id=285

/B
 

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Östra åkern
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
benkar skrev:
Ja, blev ju finfint väder, nästan FÖR varmt... :D Kul att du dök upp, var länge sedan vi körde en runda! Alltid många glada skratt när du är med! Och kul Hulken_1 var med, samt dig på V-strom (vars nick jag ej kan) och Mogge70 som syns både på Rapido och SH, samt ytterligare 2 Rapidosar. Lagom stort gäng. En smula överaskande grus på ett par ställen, och så en buss mitt i vägen på Länna/Lissma, men allt gick ju bra! Det här får vi göra om någon annan helg! Lite bilder här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=285&ev_id=285

/B

Tackar för en trevlig runda, det blev ju verkligen en perfekt Mc-dag. Det är alltid kul att åka ihop, sedan är du ju även kung på att hitta vägar också. Tempot igår är helt i min smak.
Och som sagt så var ju fikastoppet nere på Torö helt underbart, framförallt när vi fick så bra väder, sedan är ju skärgårds pytten och servicen inte helt fel heller...... Jag är fortfarande imponerad av att jag faktiskt fick mitt visir "diskat" av servitrisen :banana .... det kallar jag service :tummenupp
 

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Östra åkern
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Sweedo skrev:
:gnissla mutter :huvet :gnissla
Å inte fan märker ni nåt, nästa gång rammar jag er med bilen! :brinnerup
/Hant. Verkaren

Tydligen så uppfattade min passagerar dig, själv så hade jag fullt upp med att titta på vägen.
Hantverkarbilar och annat krafs ser jag bara som rundningsmärken :hihi

Du får sluta snickra på den där jäv... kåken och inse att du måste ut och åka hoj emellanåt också. Faktum är ju att när man köpt kåk så kommer den ALDRIG bli färdig, det är bara att ta lite då och då när du INTE kör hoj :fatta!

Du missade en kanontur igår :blah
 

Mika K

mattsvart
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Mattsvart Sak
ÖÖöö köra ida !

Halloj !

Lite klent med mess här om stockholms åka tråden, har alla sålt eller är det för kallt att köra. Denna sommaren verkar inte bli så mycket bättre :hihi
 
Last edited:

per.b79

mycket vill ha mer
Gick med
30 Oct 2003
Ort
norrtälje
Hoj
Söker billig R1a -02
mot Brostugan...
ska dit nu å spana lite


Mika K skrev:
Halloj !

Lite klent med mess här om stockholms åka tråden, har alla sålt eller är det för kallt att köra. Denna sommaren verkar inte bli så mycket bättre :hihi
 
Last edited:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
wheelieman skrev:
Jag är fortfarande imponerad av att jag faktiskt fick mitt visir "diskat" av servitrisen :banana .... det kallar jag service :tummenupp

Service? Handlar nog mer om att dom inte släpper in vem som helst i köket..... :7peta :tungan

/B
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Mika K skrev:
Halloj !

Lite klent med mess här om stockholms åka tråden, har alla sålt eller är det för kallt att köra. Denna sommaren verkar inte bli så mycket bättre :hihi

Klent... nja, vardagskvällskörningar brukar det bli fler av när det blir ljusare och varmare på kvällarna. Vi får väl grunna lite kring rundor som dom där "SH-torsdagskörningarna från Medis", var ju riktigt kul en period, men spårade ur när det blev 4 hojar i diket på 1 timme... :gnissla Men borde ju kunna gå göra ett nytt försök nu i sommar :)

Och blir säkert bättre när/om vädret blir stabilare. Hållt i några rundor, men det mesta i "sista sekund" pga av att det varit -"titta ut genom fönstret och kolla hur vädret är just nu", som gällt...

Så, bara dansa lite sol/värme-dans! Men progonsen för tex kommande lördag säger ös-regn...... :(

/B
 

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Östra åkern
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
benkar skrev:
Service? Handlar nog mer om att dom inte släpper in vem som helst i köket..... :7peta :tungan

/B

faan också :huvet Jag som var övertygad om att det var mitt charmiga leende och min vinnande personlighet som gjorde det :hihi
 

Katie

Stop inbreeding - Ban country music!
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Avesta, Dalarna
Hoj
Nada just nu
benkar skrev:
Så, bara dansa lite sol/värme-dans! Men progonsen för tex kommande lördag säger ös-regn...... :(

/B

Promises, promises......... men nu har det ryktas om att det ska bli halvkasst väder fram till midsommar och sen ska det tydligen bli varmt och soligt.

Till solgudarna säger jag bara pleeaaasssseeee!!!! :Bugar

Till vädergudarna i allmänhet :fatta!
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Katie skrev:
Promises, promises......... men nu har det ryktas om att det ska bli halvkasst väder fram till midsommar och sen ska det tydligen bli varmt och soligt.

Aj aj, så illa ska det inte vara... :7peta Inom max 10 dagar måste det bli varmare, och till Lelleträffen MÅSTE det ha kommit lite värme, och så måste vi alla ju hinna med några kvällsrundor innan midsommar!

/B
 

Hulken_1

Ny hoj i garaget
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Västerhaninge
Hoj
Ingen
benkar skrev:
Ja, blev ju finfint väder, nästan FÖR varmt... :D Kul att du dök upp, var länge sedan vi körde en runda! Alltid många glada skratt när du är med! Och kul Hulken_1 var med, samt dig på V-strom (vars nick jag ej kan) och Mogge70 som syns både på Rapido och SH, samt ytterligare 2 Rapidosar. Lagom stort gäng. En smula överaskande grus på ett par ställen, och så en buss mitt i vägen på Länna/Lissma, men allt gick ju bra! Det här får vi göra om någon annan helg! Lite bilder här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=285&ev_id=285

/B

Det var trevligt som vanligt. Måste säga att det är en riktig höjdpunkt att åka på grupprundor i trevligt sällskap, nära på lika roligt som att åka bana :)
Hoppas det blir fler rundor i år som man kan vara med på.

// Göran
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Hulken_1 skrev:
Det var trevligt som vanligt. Måste säga att det är en riktig höjdpunkt att åka på grupprundor i trevligt sällskap, nära på lika roligt som att åka bana :)
Hoppas det blir fler rundor i år som man kan vara med på.

// Göran

Mindre gruppkörningar, 5-10 hojar som håller realativt samma tempo, är det bästa som finns...

Ja, hoppas på fler rundor med trevligt sällskap, är ju bl.a en utmaning se hur många visir vi kan tänkas kunna lämna in för tvätt i köket på fiket på Torö... :D

Kommande helg ser ju dyster ut vädermässigt, helgen efter är jag borta på ett internt klubbrally, helgen efter det på Gotland, och så är det midsommar, helgerna bara rusar iväg... men efter det så... (och är vädergudarna med oss, så börjar det ju bli dags för kvällsrundor!)

/B
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top