Hulken_1
Ny hoj i garaget
Passar perfekt. I'll be there.
benkar skrev:Bilder från UllnaHillClimb-rundan.. /B
blire nåra som ska åka lr???Itacha75 skrev:18:40 på Sveavägen. Slingerbulten och lite lek i Jordbroindustriområde eller dylikt.
0x2142 skrev:*Wheelieman på 0x2142s login*
Perfekt, nu börjar det ljusna.
Jag kommer också
benkar skrev:Ja, blev ju finfint väder, nästan FÖR varmt... Kul att du dök upp, var länge sedan vi körde en runda! Alltid många glada skratt när du är med! Och kul Hulken_1 var med, samt dig på V-strom (vars nick jag ej kan) och Mogge70 som syns både på Rapido och SH, samt ytterligare 2 Rapidosar. Lagom stort gäng. En smula överaskande grus på ett par ställen, och så en buss mitt i vägen på Länna/Lissma, men allt gick ju bra! Det här får vi göra om någon annan helg! Lite bilder här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=285&ev_id=285
/B
mutterwheelieman skrev:....perfekt Mc-dag....
Sweedo skrev:mutter
Å inte fan märker ni nåt, nästa gång rammar jag er med bilen!
/Hant. Verkaren
Mika K skrev:Halloj !
Lite klent med mess här om stockholms åka tråden, har alla sålt eller är det för kallt att köra. Denna sommaren verkar inte bli så mycket bättre
wheelieman skrev:Jag är fortfarande imponerad av att jag faktiskt fick mitt visir "diskat" av servitrisen .... det kallar jag service
Mika K skrev:Halloj !
Lite klent med mess här om stockholms åka tråden, har alla sålt eller är det för kallt att köra. Denna sommaren verkar inte bli så mycket bättre
benkar skrev:Service? Handlar nog mer om att dom inte släpper in vem som helst i köket.....
/B
benkar skrev:Så, bara dansa lite sol/värme-dans! Men progonsen för tex kommande lördag säger ös-regn......
/B
Katie skrev:Promises, promises......... men nu har det ryktas om att det ska bli halvkasst väder fram till midsommar och sen ska det tydligen bli varmt och soligt.
benkar skrev:Ja, blev ju finfint väder, nästan FÖR varmt... Kul att du dök upp, var länge sedan vi körde en runda! Alltid många glada skratt när du är med! Och kul Hulken_1 var med, samt dig på V-strom (vars nick jag ej kan) och Mogge70 som syns både på Rapido och SH, samt ytterligare 2 Rapidosar. Lagom stort gäng. En smula överaskande grus på ett par ställen, och så en buss mitt i vägen på Länna/Lissma, men allt gick ju bra! Det här får vi göra om någon annan helg! Lite bilder här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=285&ev_id=285
/B
Hulken_1 skrev:Det var trevligt som vanligt. Måste säga att det är en riktig höjdpunkt att åka på grupprundor i trevligt sällskap, nära på lika roligt som att åka bana
Hoppas det blir fler rundor i år som man kan vara med på.
// Göran
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |