Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Ace Niki skrev:
Tack för email + sms benkar men tyvärr är hojen min inte körduglig just nu. Verkstan hämtade den i fredags. Men vi ses på Gotland, jiihhaaa-d :banana
Edit: -d

Ja, hade ju varit kul om du hängt med! Hoppas det löser sig med hojen, inte SÅ långt kvar till Gotland!

/B

Last edited:

DARKDEVIL

Darkdevil
Gick med
4 May 2005
Hoj
Kawazaki ZX-12R -04
Tjena.
:yoparty Vädret rockar fett!!! Någon som vill mötas upp på Norra sidan? Allt ifrån Märsta till Solna? :yoparty

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
DARKDEVIL skrev:
:va Typ Mcd Väsby? 18,00 :va
Pratar vi "inspirerat" tempo eller?

EDIT:Förresten, är det ingen som är sugen på att köra på östra sidan? Typ Nacka-Värmdö-Ingarö-Rindö-Vaxholm-småvägar in mot stan?

Känns lite långt att åka till McD Väsby om det finns de som ska ut åt det håll jag bor. Samma tid ungefär 18 vid McD Värmdö.

Last edited:

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
R1 wannabe skrev:

EDIT:Förresten, är det ingen som är sugen på att köra på östra sidan? Typ Nacka-Värmdö-Ingarö-Rindö-Vaxholm-småvägar in mot stan?

Känns lite långt att åka till McD Väsby om det finns de som ska ut åt det håll jag bor. Samma tid ungefär 18 vid McD Värmdö.

Vi är två från Nacka som ska ut och åka, dock med start från Kungsholmen, tänkte åka ut mot Drottningholm, Ekerö vid sex, halvsju tiden...

Kanske kan ta sällis till Nacka ikväll om inte annat?

DARKDEVIL

Darkdevil
Gick med
4 May 2005
Hoj
Kawazaki ZX-12R -04
R1 wannabe skrev:

Har inget emot andra delar av sthlm.....det blir i ett VANSINIGT tempo :hihi

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
DARKDEVIL skrev:
Har inget emot andra delar av sthlm.....det blir i ett VANSINIGT tempo :hihi
Låter bra.....eh... bara det är rakt lite då och då så jag klarar av att hänga på 125-orna längst bak i kön :tungan

Jag ska sköta marktjänsten efter jobbet för frugan jobbar över så jag kommer nog inte ut förrän vid 7 tiden, därav valet att köra ute åt Nacka hållet.
Jag tittar in här lite då och då för att se vad som händer.

Ps. Det är landskamp i fotboll ikväll....borde betyda minst en dubblering av tiden från det första framhjulet lättar vid Tyresörakan tills polisen kommer Ds

DARKDEVIL

Darkdevil
Gick med
4 May 2005
Hoj
Kawazaki ZX-12R -04
:confused:
R1 wannabe skrev:

:confused: Drar ni ihop något på södra sidan eller? Inte sugna på att mötas upp hos Rapido?

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
DARKDEVIL skrev:
:confused: Drar ni ihop något på södra sidan eller? Inte sugna på att mötas upp hos Rapido?
Jag hinner inte in till Rapido.
Kommer ut först vid 19 skulle jag tro. Jag har ett "hårt" gäng på 3 hojjar att haka på så skit i mej bara :7peta
Skämtåsido, jag lurar ut ett par polare till Nacka, så utgår vi därifrån vid 19 tiden ungefär.

Jocke

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
R1 wannabe skrev:
Jag hinner inte in till Rapido.
Kommer ut först vid 19 skulle jag tro. Jag har ett "hårt" gäng på 3 hojjar att haka på så skit i mej bara :7peta
Skämtåsido, jag lurar ut ett par polare till Nacka, så utgår vi därifrån vid 19 tiden ungefär.

Jocke

Antar att ett gayfärgat lok inte skulle orka hänga med er....??? Känner mig så ensam ikväll....men med nya däck, flera lager Sonax hårdvax och repigt visir kommer det INTE att går fort för mig...jag kan ju ligga i kön och kolla snutar... :)

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
fazerfun skrev:
Antar att ett gayfärgat lok inte skulle orka hänga med er....??? Känner mig så ensam ikväll....men med nya däck, flera lager Sonax hårdvax och repigt visir kommer det INTE att går fort för mig...jag kan ju ligga i kön och kolla snutar... :)
Du kommer inte ha några problem att hänga med....Jag är bara en wannabe så det blir inga problem. Jag har inte hört av mina vapendragare än men gissar att det blir träff vid Mcd Sveavägen 19 till 1930....

Ring om du vill hänga med
Edit: XXXX-XXXXXXX

Last edited:

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Någon som ska åka bort ( läs ut ur ) från Tokholm idag? :rolleyes:

Åker ut mot Vällingby och sen E18 mot GBG...

Annars kanske någon vänlig själ har bra tips på allternativa vägar istället för denna transportsträcka ( E18 ) :confused:

Ska så lång som till Arboga sen blir det roliga vägar igen :)

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Nån som vill ut och åka i morrn (måndag 13/6) eller på tisdag? Nu ska det ju bli roligare väder :banana
Har knappt kört nåt alls på gata de senaste veckorna, längtar efter en hederlig tur med nåt litet fikastopp eller så :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll