Warburton
73% veterinär
Eh, ja, jag tappade er på E4:an där...*DanTheMan* skrev:Tack detsamma.
Blev raskt tempo på hemvägen
Eh, ja, jag tappade er på E4:an där...*DanTheMan* skrev:Tack detsamma.
Blev raskt tempo på hemvägen
Tack ska ni ha för en så j...vla rolig tur*DanTheMan* skrev:Märkte det,,blev lite hulabalua körning in mot stan
Tack själv! svinninge-vägen rocka hårtValrog skrev:Tack ska ni ha för en så j...vla rolig tur
Blev väl LITE :kocko på motorvägen ...MEN ack så kul.
Ja det finn ju ett gäng roliga vägar i närheten....IronMike skrev:Tack själv! svinninge-vägen rocka hårt
..jag är garrat på fler gånger, finns ju så mkt mer än bara bogesund och slingerbulten
Mvh
.. hehe skön dubbelmoral jämfört med tidigare - "nej nej, inget åka över 200 bland andra bilar" he he*DanTheMan* skrev:Märkte det,,blev lite hulabalua körning in mot stan
Det är för mörkt nu ...Körde på en igelkott på vägen hem....JOBBIGTIronMike skrev:Nä fifan va skoj de va,. kan inte sitta still, jag ska ut å åka mer nu ikväll
kul att ni har haft kul!!!ja e lite avis....hojen e såld...Valrog skrev:Det är för mörkt nu ...Körde på en igelkott på vägen hem....JOBBIGT
VA FAAAN... :kocko När blir det en ny då?hillbilly skrev:kul att ni har haft kul!!!ja e lite avis....hojen e såld...
Don Tomaso skrev:Jahapp! Rörken satt fint det med! Nu är man varm i kläderna igen efter det lite snopna avbrottet i början på min säsong..
Bidde några 08r o 171r (Solna- bor som utmärker sig) som åkte i "samlad" tropp hem..
röstar för gamla Stockholmsvägen hem nästa gång..E4:an är bra tråkig efter några timmar på Rörken...
speciellt nu under den ljusaste delen av summarn..
Men o andra sidan jag har närmast hem..
Murra skrev:Jaa, E4:an är ju lagom skoj. Det är ju därför du fick åka först för o leda.
AJa det blir rörken nästa måndag då kan vi ta en bättre väg.
Nej vi spar oss till onsdag.bikerwoman skrev:Vilket toppenväder det är idag Nån som vill ut och åka i em/kväll?
bikerwoman skrev:Vilket toppenväder det är idag Nån som vill ut och åka i em/kväll?
smasseman skrev:Nej vi spar oss till onsdag.
Jag har inte tid i kväll. Är det några som ska köra på onsdag? Träffas utanför stan(?) och sticker kl 18.30.
*DanTheMan* skrev:Du har inte missat nåt kan jag säga.Åk nån annanstans istället.
Bilden är tagen på den tiden då den var välvårdad och fin. Nu är den äldre och risigare tyvärr.noja skrev:oj den hojen känner jag igen smasseman
min knarr som står utanför 15 (oftast)
nästan grannar
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras