Murra skrev:Ingen som skall åka idag?
VART...NÄR....HUR..?smasseman skrev:Jo, Mika K verkar ju sugen på att rasta sin mattsvarta gammelbest och jag ska ut med gammelhyndan. Vi skulle kanske kunna träffas runt kl 18, eller?
Ja, det kan man ju fråga sig. Verkar rätt dött här idag. Det enda jag vet är iaf att jag ska ut och åka. Har du någon plan så hakar jag på. Tänkte sticka från city senast kl 18.Valrog skrev:VART...NÄR....HUR..?
DARKDEVIL skrev:Någon som är sugen ikväll? Schneiders i Väsby har kvällsöppet kanske kan vara något? Vidare runt sigtuna märsta gottröra rimbo typ?
DARKDEVIL skrev:Någon som är sugen ikväll? Schneiders i Väsby har kvällsöppet kanske kan vara något? Vidare runt sigtuna märsta gottröra rimbo typ?
Nä...18-19 är nog vad jag hade tänkt mig ocksåMurra skrev:Jag är på, när ska man samlas gärna runt 18-19 eller är det för sent?
Vilket tempo vill du åka?Joe Schmoe skrev:Jag är på om de lyckas få igång mitt larm snart så hojen går att starta...
Som vanligt frågar jag väl vilket tempo det är som gäller?
DARKDEVIL skrev:Nä...18-19 är nog vad jag hade tänkt mig också
Farten blir "lagom" dvs. precis som vi vill ha den!!!!!!!
Annicka skrev:med lugnt tempo, menar ni då att det är ett bra tempo om man åker 2 på bågen?
/Annicka
DARKDEVIL skrev:Nä...18-19 är nog vad jag hade tänkt mig också
Farten blir "lagom" dvs. precis som vi vill ha den!!!!!!!
DARKDEVIL skrev:
Vilket tempo vill du åka?
Joe Schmoe skrev:Har bara kört ca 10-15 ggr efter att jag tog kortet så knäskrap, bakhjul och höghastighetstest i kurvor är inte riktigt min grej ännu...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|