Då kanske du kan spåra åt mig då.....Kan inte den vägen*DanTheMan* skrev:OK nu har det slutat regna i Gröndal,,nu får tamefan solen titta fram så det torkar upp.Ska dra några feting repor på Bulten ikväll e det tänkt.
Då kanske du kan spåra åt mig då.....Kan inte den vägen*DanTheMan* skrev:OK nu har det slutat regna i Gröndal,,nu får tamefan solen titta fram så det torkar upp.Ska dra några feting repor på Bulten ikväll e det tänkt.
Låter bra det..BARA hoppas på jyst väder nu då...*DanTheMan* skrev:Obsalut inga problem![]()
Se där, ännu en vardagshjälte på bulten. Nu måste jag bara dit och kika*DanTheMan* skrev:OK nu har det slutat regna i Gröndal,,nu får tamefan solen titta fram så det torkar upp.Ska dra några feting repor på Bulten ikväll e det tänkt.
Valrog skrev:Då kanske du kan spåra åt mig då.....Kan inte den vägen![]()
Jag ska montera en cam på bakkutsen så jag kan se dina spårval tydligare*DanTheMan* skrev:HaHa !!! Mycket möjligt att jag kommer va där vid 17-18 tiden.
Håll till höger bara![]()
Har hängt med honom förut...Fast då låg jag först.....Madhonda skrev:Om du hänger med vill säga..han är snabb den där "mannen".
![]()
Valrog skrev:Har hängt med honom förut...Fast då låg jag först.....![]()
Jo det är väl tänkt så....Bor ju vid Sjöberg typ..Ska bara in till stan och hämta tjejjen...DARKDEVIL skrev:Ska du åka från Vallentuna?
![]()
Valrog skrev:Jo det är väl tänkt så....Bor ju vid Sjöberg typ..Ska bara in till stan och hämta tjejjen...![]()
DARKDEVIL skrev:Sjöberg? Ligger vart?
![]()
Om du åker mot Brottby ifrån V-Tuna...Så direkt efter långa angarns rakan står det en skylt Sjöberg 5..In på den vägen bor jag...DARKDEVIL skrev:Sjöberg? Ligger vart?
![]()
Valrog skrev:Om du åker mot Brottby ifrån V-Tuna...Så direkt efter långa angarns rakan står det en skylt Sjöberg 5..In på den vägen bor jag...
Hon sluta 5 så jag hade väl tänkt mig däromkring typ....Är det för tidigt eller för sent elller helt lagom....DARKDEVIL skrev:När hämtar du tjejen då? Ska du åka direkt sen?
![]()
Valrog skrev:Hon sluta 5 så jag hade väl tänkt mig däromkring typ....Är det för tidigt eller för sent elller helt lagom....
bor du i V-Tuna centrum eller?
Jo det va väl tänkt så iallafall...Får väl se om vi ses där....DARKDEVIL skrev:Jag kommer nog inte iväg förren vid 18,30-19,00 tiden.... kanske får bli en annan gång då?
![]()
Du ska ut till bulten och det va?
Valrog skrev:Jo det va väl tänkt så iallafall...Får väl se om vi ses där....![]()
Det är lugnt....Slutar kl: 2 på dagarna...DARKDEVIL skrev:Har semester nästa vecka.........vi får ta något då!
![]()
*DanTheMan* skrev:Jag kommer förbi dig kvart över 5 ..e det ok??
*DanTheMan* skrev:E det sant,,shit då måste jag hinna vaska bollarna först
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |