Lägesrapport från Brottby..Bobby Orr skrev:Men vid 16 rycket har jag beställt sol
Så det är bara till att ansluta........ Här ska åkas
NÄSTAN sol, lite blåsigt,MEN inget regn...
Lägesrapport från Brottby..Bobby Orr skrev:Men vid 16 rycket har jag beställt sol
Så det är bara till att ansluta........ Här ska åkas
Comi skrev:vad säger ni?
klockan?
I värsta fall kan vi väl mötas tidigare i morgon och surra lite. Vi är väl ändå några som inte fallit undan för toffelstämmningen. Vi är väl några som vågar köra fort?
wheelieman skrev:Som du antagligen redan antar så kunde jag inte följa med igår, familjen är uppe och hälsar på några dagar, siktar däremot på medisrundan på torsdag. Vad säger du om den?
Och som JP skrev så röstar jag också för norr-runda...någon mer??
bikerwoman skrev:Tack för turen boys, blev en lite halvtrist tur till & fån Vaxholm med väder som inte kunde bestämma sig för om det skulle ösregna eller låta solen skina... därför gjorde det både och samtidigt
Jaja, nya tag en annan dag!
benkar skrev:Norrut är ju en god tanke/bra idé Södertörn är ju avklarat, och om inte annat så tycks ju bulten ha blivit en ren tidtagnings-race-sträcka, har ingen lust köra där längre pga det..
Så.. torsdag.. Ingen större idé samlas på Medis och köra i grupp norrut, eller, ganska lång sträcka...
Bättre säga samling vid McD Uppl.Väsby kl. 18 nu på torsdag?
/B
benkar skrev:Norrut är ju en god tanke/bra idé Södertörn är ju avklarat, och om inte annat så tycks ju bulten ha blivit en ren tidtagnings-race-sträcka, har ingen lust köra där längre pga det..
Så.. torsdag.. Ingen större idé samlas på Medis och köra i grupp norrut, eller, ganska lång sträcka...
Bättre säga samling vid McD Uppl.Väsby kl. 18 nu på torsdag?
/B
wader skrev:någon som vill ta en sväng idag då?
wheelieman skrev:Fuck!!!
Fick precis meddelande om att det är bostadsrättsmöte, kommer inte kunna följa med i alla fall
Gasa åt mig också
benkar skrev:Nytt försök nästa torsdag, för min del i alla fall, kom på att jag planerat en torsdagsrunda med Rapido.
/B
redbird skrev:Bönderna från Norrtälje kan visa Roslagen men med avslut i Norrtälje.
Vid bra väder..
Start upplands väsby 18,00 mc donald
Kan de va något?
http://www.rrmc.roslagen.com/
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |