Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Bobby Orr skrev:
Men vid 16 rycket har jag beställt sol
:hihi Så det är bara till att ansluta........ Här ska åkas
Lägesrapport från Brottby..
NÄSTAN sol, lite blåsigt,MEN inget regn... :tummenupp

Comi

Var god skølj
Gick med
3 May 2003
Hoj
2008 HarleyDavidson Rocker C
vad säger ni?
klockan?
I värsta fall kan vi väl mötas tidigare i morgon och surra lite. Vi är väl ändå några som inte fallit undan för toffelstämmningen. Vi är väl några som vågar köra fort?

Bobby Orr

Viljan är stor, kunnandet mindre......
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6
Comi skrev:
vad säger ni?
klockan?
I värsta fall kan vi väl mötas tidigare i morgon och surra lite. Vi är väl ändå några som inte fallit undan för toffelstämmningen. Vi är väl några som vågar köra fort?

Vi har sagt kl 16 vid Shell i Täby, funkar det så är det bara att dyka upp. Det kommer nog bli lite blandat tempo! Men det kan vi ju snacka om....... Klart att du ska med :tummenupp

Bobby Orr

Gick med
2 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6
Är det någon som har koll på vad det ska bli för väder???? Blir det regn stannar jag hemma........... Snabbt svar tack......

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Tack för turen boys, blev en lite halvtrist tur till & fån Vaxholm med väder som inte kunde bestämma sig för om det skulle ösregna eller låta solen skina... därför gjorde det både och samtidigt :3freak

Jaja, nya tag en annan dag!

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
wheelieman skrev:
Som du antagligen redan antar så kunde jag inte följa med igår, familjen är uppe och hälsar på några dagar, siktar däremot på medisrundan på torsdag. Vad säger du om den?

Och som JP skrev så röstar jag också för norr-runda...någon mer??

Norrut är ju en god tanke/bra idé :) Södertörn är ju avklarat, och om inte annat så tycks ju bulten ha blivit en ren tidtagnings-race-sträcka, har ingen lust köra där längre pga det.. :(

Så.. torsdag.. Ingen större idé samlas på Medis och köra i grupp norrut, eller, ganska lång sträcka...

Bättre säga samling vid McD Uppl.Väsby kl. 18 nu på torsdag?

/B

Bobby Orr

Gick med
2 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6
bikerwoman skrev:
Tack för turen boys, blev en lite halvtrist tur till & fån Vaxholm med väder som inte kunde bestämma sig för om det skulle ösregna eller låta solen skina... därför gjorde det både och samtidigt :3freak

Jaja, nya tag en annan dag!

Tack själv!!! Efter att du stack hem, blev vädret och vägen kanon (vist är det typiskt) Så det blev ett par repor i solen........
:)

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
benkar skrev:
Norrut är ju en god tanke/bra idé :) Södertörn är ju avklarat, och om inte annat så tycks ju bulten ha blivit en ren tidtagnings-race-sträcka, har ingen lust köra där längre pga det.. :(

Så.. torsdag.. Ingen större idé samlas på Medis och köra i grupp norrut, eller, ganska lång sträcka...

/B

Kanon :tummenupp

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
benkar skrev:

/B

Fuck!!!

Fick precis meddelande om att det är bostadsrättsmöte, kommer inte kunna följa med i alla fall :huvet

Gasa åt mig också :(

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
wader skrev:
någon som vill ta en sväng idag då?

Näe, kallt, molnigt, regnigt, blåsigt. Sommaren är slut. Kul så länge det varade. Bugar & bockar.

Bifogat

• vader.jpg
    vader.jpg
    63.8 KB · Visningar: 58

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
wheelieman skrev:
Fuck!!!

Fick precis meddelande om att det är bostadsrättsmöte, kommer inte kunna följa med i alla fall :huvet

Gasa åt mig också :(

Nytt försök nästa torsdag, för min del i alla fall, kom på att jag planerat en torsdagsrunda med Rapido.

/B

redbird

knäskrap, vad är det?
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
röd blackbird xxx
Redbird kan ligga först !

benkar skrev:
Nytt försök nästa torsdag, för min del i alla fall, kom på att jag planerat en torsdagsrunda med Rapido.

/B

Bönderna från Norrtälje kan visa Roslagen men med avslut i Norrtälje.
Vid bra väder..

Start upplands väsby 18,00 mc donald

Kan de va något?

http://www.rrmc.roslagen.com/

westerdam_dyv_o_mc_small.JPG

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
redbird skrev:
Bönderna från Norrtälje kan visa Roslagen men med avslut i Norrtälje.
Vid bra väder..

Start upplands väsby 18,00 mc donald

Kan de va något?

http://www.rrmc.roslagen.com/

westerdam_dyv_o_mc_small.JPG

Låter som en lysande idé om man bor på Norrsidan! Hoppas det/ni blir ett gäng! Och att vädret blir OK.... :gnissla

Blir nog Söderut för oss, i lagom makligt Söderortsbo-tempo... Finns nog plats för folk i diverse tempo: http://www.rapido.se/pagang/pagang.php4?exp=1&id=1052

edit/ Rundan jag håller med Rapido är ingen ersättning för SH-rundan, och vi hoppas inte bli så jättemånga, allt över 10-15 hojar är jobbigt... I vanliga fall håller vi rundorna för oss själva, bäst körning med folk som kört tillsammans flera gånger, men en blänkare utifall några få kanske är nyfikna på Rapido/klubbkåken och sugen hänga med på en runda, träffa några av oss.

Om det nu blir någon runda, ser grått ut just nu... och prognosen till ikväll säger mulet söderut, sol norrut, så vi får kanske också köra norrut... Rundan inställd om det är risk för regn eller tråkigt tvärgrått.
/slut edit

/B

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...