Victor
Shake that ass!
Nää, har inte råd eller riktig lust.
Victor skrev:Jag är inte sen att ställa upp om nån vill bytlåna hoj
Mille-R skrev:Jag kan vara din kille. Fast iofs så har jag inget att skjutsa på, o inte går den över 300 heller. Men vafan!
Pippi skrev:De va ju där problemet satt... Jag har ju sambo... men utan hoj o kort...
Mattias skrev:Okej, men hur känner du inför utomäktenskapligt sex?
Pippi skrev:Nope, bara hojåkandet jag e kåt på...
Hmm, det blir ju lite trångt med 3. Men vafan, man ska ju prova allt 1 gång säger dom ju.Pippi skrev:De va ju där problemet satt... Jag har ju sambo... men utan hoj o kort...
Pippi skrev:Nope, bara hojåkandet jag e kåt på...
Oj, det där har vi ju inte provat.duckie skrev:
blir det nå hojåka i helgen då????missa ida kom hem från jobbet 17:10 slog på datorn och såg att ni skulle åka 17:00redbird skrev:Det var en sh extra utöver vårat gäng på 6st
Det är konstigt att ni inte vill åka
Regnade c:a 5 droppar på oss vid Kårsta om ni nu vet vad det ligger och ca två km blött underlag av 250km
Men det regnade och åskar i sthlm nu visst, så en blöt hemfärd har det nog blivit för er
Men det är inget att skylla på.
Vi sa förra torsdags åkande att vi skulle tillmedis och åka med Benkar
Det var därför det velades fram och tillbaka,
Men det var inte jag som började , om man nu får säga det till mitt försvar Benkar
jonazzz skrev:blir det nå hojåka i helgen då????missa ida kom hem från jobbet 17:10 slog på datorn och såg att ni skulle åka 17:00
Hallå, vi pratar viktiga saker här. SEX!jonazzz skrev:blir det nå hojåka i helgen då????missa ida kom hem från jobbet 17:10 slog på datorn och såg att ni skulle åka 17:00
Gixxer Rolle skrev:Oj va många det kom! Jag trodde att ni ville åka Norr om stan, duger det bara när Benkar arrangerar en tur? En person dök upp + 6st Roslagsraketer. Men det var kul och gasa ändå.
delbert71 skrev:Det var jag som var den enda stockholmare som 'vågade' följa med och kul var det. Fast, på väg hem blev jag jagad av en jättestor svart åskmoln efter ett par varv på bogesundsvägen. Hann hem precis före regnet.
bikerwoman skrev:Duktigt! Körde dom som galningar eller hade man fixat att hänga med?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|