Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
loser skrev:
Ingen regskylt ger extra posörpoäng! :tungan
Jag dyker upp styft 12:00!

Hehe.. Men det blir lite tight för mig att hinna till 12...

I morgon ser det ut att bli kanon.. Inga som ska ut på tur då?

EDIT: Då har jag fått tag på nya röret och en skylt också :D
 
Last edited:

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
loser skrev:
Skitväder! :mad: Jag skippar dagens åkning.

Chicken%20Run.jpg
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
*DanTheMan* skrev:
Tack detsamma..blev en trevlig runda till slut.Dålig start med blöta vägar men sen :tummenupp

Jupp, blöta vägar inte kul, var lite överraskande att dom var det, trodde dom skulle vara torra... :4skrika Men så var det ju riktigt trevligt/torrt från Brottby till Vaxholm via Boge, och en massa trevligt skitsnack i Vaxholm :)

Sedan fortsatte Mattias, jag, polarn på Aprilian och Biifer ner till Rosenhill via Bulten, som var lite växelvis blöt och torr, men helt klart körbar, och så hemåt via Bulten igen, denna gång ännu torrare.

Kul att det blev en runda till sist, räddade helgen!

/B
 

Stark

Smokers smile wider and ride faster
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2005 GSXR1000, HQV701 Supermoto
Åkat

Jag skall ut i dag och ansluter gärna till ett gäng med högt tempo. Norra eller södra spelar ingen roll. Jobbar till 1730. När var?
 

Cloud

Boundaries are for pushin
Gick med
17 May 2003
Ort
Sumpan
Hoj
Yamaha YZF-R1 00´, XT660R 04'
Elektronen skrev:
..som tänker sig ut och köra i morgon tisdag?
:tomten


Ser ju inte så lovande ut enligt SMHI, de där *%&/## ändrar ju prognos varje halvtimme :fatta!
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Elektronen skrev:
..som tänker sig ut och köra i morgon tisdag?
:tomten


Jag kan nog haka på. Ska bara besiktiga och hoppas på att den går igenom.
Gör den det så är jag sugen på en sväng.
 

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Ort
sthlm
Hoj
R1
benkar skrev:
Jupp, blöta vägar inte kul, var lite överraskande att dom var det, trodde dom skulle vara torra... :4skrika Men så var det ju riktigt trevligt/torrt från Brottby till Vaxholm via Boge, och en massa trevligt skitsnack i Vaxholm :)

Sedan fortsatte Mattias, jag, polarn på Aprilian och Biifer ner till Rosenhill via Bulten, som var lite växelvis blöt och torr, men helt klart körbar, och så hemåt via Bulten igen, denna gång ännu torrare.

Kul att det blev en runda till sist, räddade helgen!

/B
Har ni någon vända gärna ,roslagen inplanerad?, vart inspirerad när vi råkade hänga på er torsdag den 28:e juli tror jag, gick mjukt o fint, och häftiga vägar för oss som aldrig vart där, busa med skjuts, gixxer 1000, retta!
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
cloud79 skrev:
Ser ju inte så lovande ut enligt SMHI, de där *%&/## ändrar ju prognos varje halvtimme :fatta!

Jupp, dom är för odugliga.... SMHI alltså... :gnissla

Kanske dags för en proteslista från SH.com till SMHI kring deras odugliga väderprognoser som gör vår tillvaro svårplanerad... ? :D

/B
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Trött skrev:
Har ni någon vända gärna ,roslagen inplanerad?, vart inspirerad när vi råkade hänga på er torsdag den 28:e juli tror jag, gick mjukt o fint, och häftiga vägar för oss som aldrig vart där, busa med skjuts, gixxer 1000, retta!

Kul att ni tyckte det var trevligt/kul!

Var en lite längre runda, dock söderut, inplanerad helgen som gick, men ske...t sig pga av osäkert väder, så söndagens runda blev väldigt sent och spontant genomförd, och verkar ju nästan som om det är sådant som gäller just nu pga vädret... ut och köra den lilla stund solen visar sig... :gnissla

Kommande lördag (13 augusti, med reservdag söndag 14 augusti) är TwinSucker och jag inblandade i en liten (eller stor) SH-Tokholm TwinRunda http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=89793 men den går ju tyvärr bort för er med rad-4.... :tungan :( :hihi

Lördag 27 augusti har jag haft äran att vara en av några Rapidomedlemmar som arrangerar StockholmsSnurren2005, ingen gruppkörning, utan man är några som kör tillsammans efter karta, och i år är det i Roslagen igen! Mer om det här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81727

Utöver det, hmmm, om bara solen skiner, så lär det bli någon runda med mig eller någon annan i tätet som kartläsare! Bara försöka hålla lite koll i den här bitvis röriga, men trevliga Stockholms-åka-tråd!

/B
 
Last edited:

Elektronen

laddar fullt!
Gick med
9 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
..har ingen nu, vilken ska jag välja?
Qwerty skrev:
Jag kan nog haka på. Ska bara besiktiga och hoppas på att den går igenom.
Gör den det så är jag sugen på en sväng.
håller :tummenupp att den går igenom..
ja hmm det beror väl lite på vädret också men det var ju inte så illa i dag trots dom mörka molnen.. *vill köra* :banana
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Ingen som ska ut ikväll?

Jag tänkte ivf ut en sväng..

Edit: Häpp.. Jag drar en sväng ut mot Vaxholm iaf.. Se upp för en svart RR som låter arg i fall ni är i krokarna... :tungan
 
Last edited:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Suck... väderprognosmakarna lovade regn ikväll, och såg litet mulet/hotande ut, så det blev ner i tvättstugan efter jobbet :rodnar Men nu skiner ju solen över Årsta, IOFS ser det mörkt ut ner på Södertörn, men ändå... :4skrika

Får väl se hur det ser ut framåt veckan, ska man tro SMHI blir det bra på fredag, kanske dags för en liten kvällsrunda då, jaga lite rådjur igen... :gnissla

Imorgon onsdag verkar SMHI lova regn, men blir det lite uppehåll, titta gärna förbi på Rapido, min tur sköta kaffebryggaren från kl.18 och några timmar framåt. Skiner solen, ta ett snabbt stopp och sedan ut kolla på allt kul som händer på stan eller en hojrunda, är det skräpväder, stanna kvar en stund längre och snacka lite skit.... Karta här: http://www.rapido.se/info/info.php4?id=7

/B
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top