Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Lg

Yes its an STI....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
California, Santa Cruz, USA
Hoj
Honda CBR1000RR, YZ 450F 10, 133 Lucky, CRF450R 09, Subari WRX STI 07
Inte en sporthoj.comare så långt ögat kunde nå. Iaf inte i vaxholm. Ni suger! :arsele
(Okej Blåskägg jag VET att du var ute, ok!?) :)
 

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Brottby
Hoj
KTM 450 SMR -07
Lg skrev:
2098483 Inte en sporthoj.comare så långt ögat kunde nå. Iaf inte i vaxholm. Ni suger! :arsele
(Okej Blåskägg jag VET att du var ute, ok!?) :)
Jag och biffer var i vaxholm vid 6 tiden. sen var vi på svea, skogis och tyresö.
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jippie, äntligen en ledig dag :banana ..ut och köra hoj, tänkte jag i morse när jag vaknade!
.................spanar ut genom persiennernas små gluggar och ser..SNÖFLINGOR STORA SOM JÄVLA LOVIKAVANTAR DALA NER DÄR UTE!!!!! :mad: :huvet :mad:

Varför är livet så orättvist ibland? Ska ju jobba hela helgen :(
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Lördag:

Samling 11:30-12:00 på McD i Upplandsväsby. Avfärd norrut med Gottröra som första mål. Blir kanske 15-20mil, möjligen längre, beror lite på hur vägarna ser ut och hur sugna vi är.
Som avslut bär det av neråt Bogesund, och kanske en glass och lite obligatoriska poseringsövningar i Vaxholm. :D
Tempo: Medel (snabbare i täten) Troligtvis några tjälskott kvar i marken + kanske en del grus så ta det lugnt.
Som vanligt kör de snabbare lite längre fram i gruppen och väntar snällt på de lite långsammare i korsningar osv.

Att köra i grupp:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=2888
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Biifer skrev:
2102187 Lördag:

Samling 11:30-12:00 på McD i Upplandsväsby. Avfärd norrut med Gottröra som första mål. Blir kanske 15-20mil, möjligen längre, beror lite på hur vägarna ser ut och hur sugna vi är.
Som avslut bär det av neråt Bogesund, och kanske en glass och lite obligatoriska poseringsövningar i Vaxholm. :D
Tempo: Medel (snabbare i täten) Troligtvis några tjälskott kvar i marken + kanske en del grus så ta det lugnt.
Som vanligt kör de snabbare lite längre fram i gruppen och väntar snällt på de lite långsammare i korsningar osv.

Att köra i grupp:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=2888

..kul,kul...jag jobbar till 15.00... tror du att man kan möta upp nånstans eller har ni kört klart då?
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
bikerwoman skrev:
2102202 ..kul,kul...jag jobbar till 15.00... tror du att man kan möta upp nånstans eller har ni kört klart då?
Svårt, det beror ju på om vi fortsätter längre norrut eller om vi vänder söderut vid Gottröra. Bestämmer vi oss för att åka ännu längre norrut finns det chans att vi åker förbi Gottröra på vägen söder ut igen, då skulle vi kunna mötas upp där. Annars kanske i Vaxholm. Får jag ditt nummer så skickar jag ett sms om hur vi gör imorn :tummenupp
 

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Ort
Kungsholmen
Hoj
Slutkört!
wesslan78 skrev:
2102564 Jag följer gärna med, ska försöka att inte bli så jävla bakis bara..

Fredagsöl på mitt kontor. Håller man sig till typ 6 stycken så borde man vara game tills imorrn i varje fall :)
 

ExHale

Vill inte åka T-bana
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Bromma
Hoj
Fireblade
är toksugen men har har ett möte med en bakfylla jag inte kan avboka tyvärr så det får bli nån annan gång :(

har inte varit med innan så det skulle vara kul att träffa alla, men nått säger mig att det kommer väl säkert ett eller två tillfällen till innan vintern kommer ;)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top