bikerwoman
Bannad
Blir det nåt ikväll eller?
Jag och biffer var i vaxholm vid 6 tiden. sen var vi på svea, skogis och tyresö.Lg skrev:2098483Inte en sporthoj.comare så långt ögat kunde nå. Iaf inte i vaxholm. Ni suger!
(Okej Blåskägg jag VET att du var ute, ok!?)
Lg skrev:2098483Inte en sporthoj.comare så långt ögat kunde nå. Iaf inte i vaxholm. Ni suger!
(Okej Blåskägg jag VET att du var ute, ok!?)
Biifer skrev:2102187Lördag:
Samling 11:30-12:00 på McD i Upplandsväsby. Avfärd norrut med Gottröra som första mål. Blir kanske 15-20mil, möjligen längre, beror lite på hur vägarna ser ut och hur sugna vi är.
Som avslut bär det av neråt Bogesund, och kanske en glass och lite obligatoriska poseringsövningar i Vaxholm.
Tempo: Medel (snabbare i täten) Troligtvis några tjälskott kvar i marken + kanske en del grus så ta det lugnt.
Som vanligt kör de snabbare lite längre fram i gruppen och väntar snällt på de lite långsammare i korsningar osv.
Att köra i grupp:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=2888
Svårt, det beror ju på om vi fortsätter längre norrut eller om vi vänder söderut vid Gottröra. Bestämmer vi oss för att åka ännu längre norrut finns det chans att vi åker förbi Gottröra på vägen söder ut igen, då skulle vi kunna mötas upp där. Annars kanske i Vaxholm. Får jag ditt nummer så skickar jag ett sms om hur vi gör imornbikerwoman skrev:2102202..kul,kul...jag jobbar till 15.00... tror du att man kan möta upp nånstans eller har ni kört klart då?
wesslan78 skrev:2102564Jag följer gärna med, ska försöka att inte bli så jävla bakis bara..
xfader skrev:2102584Fredagsöl på mitt kontor. Håller man sig till typ 6 stycken så borde man vara game tills imorrn i varje fall
wesslan78 skrev:2102589Vi får väll se, har ju tyvärr lite dåliga bromsar
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |