Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
Davidk skrev:
2105679 Har inte bulten blivit mycket sämre nu än förra året??
Drog en repa idag i hög fart till rosenhill, men på hemvägen så kom jag i en högerkurva och jag studsa upp en halv meter från hojjen 2ggr helt jävla sjukt vad farlig den kurvan va någon som vet vilken kurva jag menar samt om den fanns där förra året(har inget minne av den)????

:lol :lol Vet vilken du menar. Först en duktig flygtur a la "superman" på MX tät följt av ett massivt pungkross. Högst otrevligt! :3freak

wesslan78

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
R1 -06
Lg skrev:
2105888 Tack alla idag för en bra tur! En erfarenhet rikare nu om hur fort hojen kan tänkas gå,hehe!

Mkt bra vägar, särskilt på slutet, är nog tvungen att köra dom ett par vändor till innan man hittar tillbaka, men Skepptuna vägen var nog en av dom bättre idag iaf!

Ja vilken kanon dag! Kollade trippen 30mil blev det och ändå smet jag hem lite tidigare... Det här måste göras om :tummenupp

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
wesslan78 skrev:
2106800 Ja vilken kanon dag! Kollade trippen 30mil blev det och ändå smet jag hem lite tidigare... Det här måste göras om :tummenupp
Turen slutade i Karby där du också lämnade. Bara jag som hade stake nog att fortsätta. :rolleyes:

Kul att det blev så många också, alltid trevligt att träffa ny bikers. :tummenupp

Lg

Yes its an STI....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR, YZ 450F 10, 133 Lucky, CRF450R 09, Subari WRX STI 07
wesslan78 skrev:
2106800 Ja vilken kanon dag! Kollade trippen 30mil blev det och ändå smet jag hem lite tidigare... Det här måste göras om :tummenupp

Aha! det är du som har den svarta!
jag är lite avis på dina fälgstripes! :gnissla

yamahabert

mc turer på yamahan
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
Honda cb 900 1982
jag vill ut o åka snälla hör av er mvh cbx bert

ha det o skicka pm

ha det o skicka pm
ps gäller er som tänker å åka söder om stan ( stockholm)
:(

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Vaknade nu och ska käka lite, hoppa i duschen och smörja kedjan på hojen...underbar dag verkar det som:)
Jag siktar på att hinna in till Donken ,Sveavägen till 12.00. Är jag inte där prick så snälla, vänta på mig, jag kommer!
Tur att ni har för små skinnställ etc att skylla på så jag kan köra ifrån er :D

..skojar bara, vi är alla nybörjare för säsongen och bör ta det lugnt, man fick ju sig en tankeställare när man läste om årets första dödsolycka... :(

Ronnie_69

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Honda CBR1000-08 Banhoj suzuki k3
bikerwoman skrev:
2107213 Vaknade nu och ska käka lite, hoppa i duschen och smörja kedjan på hojen...underbar dag verkar det som:)
Jag siktar på att hinna in till Donken ,Sveavägen till 12.00. Är jag inte där prick så snälla, vänta på mig, jag kommer!
Tur att ni har för små skinnställ etc att skylla på så jag kan köra ifrån er :D

..skojar bara, vi är alla nybörjare för säsongen och bör ta det lugnt, man fick ju sig en tankeställare när man läste om årets första dödsolycka... :(

Vi väntar...
Syns alla vid 12-tiden :banana

Ronnie_69

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Honda CBR1000-08 Banhoj suzuki k3
Det känns att man kört 26mil idag, men det var värd all smärta :hihi
Kanonvägar ut till Furusund :tummenupp
Tack för en fin tur :banana
Syns snart igen.....
P.s snygg bajen hoj :hihi

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Var riktigt skönt väder idag, perfekt åkväder faktiskt. Inte för varmt och inte för kallt. Tack alla som var med!

rocketer

Medlem
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
Hayabusa 2008
Kul o träffas alla hojåkare - kanondag :tummenupp . Man är lite mör men inte så farligt :rolleyes: . Bajen hojen :hihi - klockers.//R

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Tack för turen boys :tummenupp Första "riktiga" turen i år, förvånansvärt bra vägar förutom den där sista, innan jag var tvungen att överge er för att åka och jobba :( Jäklar vilka tjälskott det var där!

Synd att jag inte hann att följa med till Furusund, men man kanske får hänga på en annan gång? Ska ju vara fint väder i nästa vecka, bara att höra av er om ni vill ha sällskap av en :tuttar

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
bikerwoman skrev:
2108573 Tack för turen boys :tummenupp Första "riktiga" turen i år, förvånansvärt bra vägar förutom den där sista, innan jag var tvungen att överge er för att åka och jobba :( Jäklar vilka tjälskott det var där!

Synd att jag inte hann att följa med till Furusund, men man kanske får hänga på en annan gång? Ska ju vara fint väder i nästa vecka, bara att höra av er om ni vill ha sällskap av en :tuttar

Tyckte jag såg dig vid Rosenhill runt 15-tiden, åkte co-pilot på en K5:a....såg jag rätt?

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2108595 Tyckte jag såg dig vid Rosenhill runt 15-tiden, åkte co-pilot på en K5:a....såg jag rätt?
Nej, då såg du fel, befann mig i Åkersbergatrakten då!
Dessutom KÖR jag hojen själv, skulle aldrig falla mig in att ÅKA bakpå;)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...