Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
15:00 är ju på tok för sent, man hinner ju knappt värma upp innan mörkret lägger sig.
 

IronMike

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2122638 En Södertörnsrunda vid 1330-1400 skulle smaka fint men Järnmicke kanske inte kunde innan 15 :va
jo jag kan,. men då kommer jag fortfarande va bakis om jag fortsätter hälla i mig gratisöl... :3freak

man kanske skulle knoppa istället, upp tidigt å fina till hojjen å stället. köpte sån "posör" olja till stället så det glänser i solsken :banana
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
IronMike skrev:
2122843 jo jag kan,. men då kommer jag fortfarande va bakis om jag fortsätter hälla i mig gratisöl... :3freak

man kanske skulle knoppa istället, upp tidigt å fina till hojjen å stället. köpte sån "posör" olja till stället så det glänser i solsken :banana

:7peta Sluta borsta o gå och lägg dig :hihi

Haha, varför är jag inte förvånad? :hihi

Vi stämmer av lite imorgon fm :tummenupp
 

IronMike

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2122851 :7peta Sluta borsta o gå och lägg dig :hihi

Haha, varför är jag inte förvånad? :hihi

Vi stämmer av lite imorgon fm :tummenupp
:gnissla hur tidigt är förmiddag för dig ? .. för mig e förmiddag efter 12? Haha men jag kan försöka gå upp tidigt. Vore riktigt skoj å köra bulten, å neråt skansundet.

Bara glida lite, har inte rekat väglaget, men att döma av andra liknande vägar så kan det finnas en del grus å skit.

Åkte dock en klockren favoritväg igår. Mellan Hemesta och färjan över till rindö, grusfri, och fin :)

Vart känner du för att åka ?
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
IronMike skrev:
2122862 :gnissla hur tidigt är förmiddag för dig ? .. för mig e förmiddag efter 12? Haha men jag kan försöka gå upp tidigt. Vore riktigt skoj å köra bulten, å neråt skansundet.

Bara glida lite, har inte rekat väglaget, men att döma av andra liknande vägar så kan det finnas en del grus å skit.

Åkte dock en klockren favoritväg igår. Mellan Hemesta och färjan över till rindö, grusfri, och fin :)

Vart känner du för att åka ?

Vi ska ha gäster vid 16 så runt 1330 eller nåt sånt kan nog passa fint.

Bulten och Skanssundet låter lagom imorgon när man inte har så mycket tid.
Ev har jag skjuts imorgon så lite softarglid passar kanon :tummenupp

IronMike skrev:
2122862 :gnissla hur tidigt är förmiddag för dig ? .. för mig e förmiddag efter 12? Haha men jag kan försöka gå upp tidigt. Vore riktigt skoj å köra bulten, å neråt skansundet.

Bara glida lite, har inte rekat väglaget, men att döma av andra liknande vägar så kan det finnas en del grus å skit.

Åkte dock en klockren favoritväg igår. Mellan Hemesta och färjan över till rindö, grusfri, och fin :)

Vart känner du för att åka ?

Boka in ons kl 1800, då ska det stekas rejält på norra sidan :hihi
 

IronMike

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2122866 Vi ska ha gäster vid 16 så runt 1330 eller nåt sånt kan nog passa fint.

Bulten och Skanssundet låter lagom imorgon när man inte har så mycket tid.
Ev har jag skjuts imorgon så lite softarglid passar kanon :tummenupp



Boka in ons kl 1800, då ska det stekas rejält på norra sidan :hihi
Jag kanske också har skjuts imorrn... men troligen åker jag själv vid den tiden, å tar en till tur med skjuts senare. Vi får hoppas att det torkar upp lite, kan ju stämma av här i tråden vid 12 snåret å se om det verkar bli torrt på backen. För min del gör det inget om det är lite småblött på sina ställen, men är det blött å pölar överallt som nu, så kanske det är bättre å avvakta till söndag.

Ons är bücht :D .. är det bogis på g eller ?
:banana
 

IronMike

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2122879 Så gör vi :tummenupp

Ja, på slutet :)
Klockrent =) ...knäpper fingrarna på täcket ikväll, ber till vädergudarna...

Åkte bogan igår, den var ok, lite grus här å var dock...funderar på att bygga en ihopfällbar sopkvast så är problemet ur världen.

Jag var så sugen på att åka ikväll, så jag körde i regnet, iskallt :( hoppas hoppas det blir fint imorrn!

:corn
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Lg skrev:
2122983 Jaså? inga svartsjuke draman denna gång? :D

:rofl :rofl :rofl
Nej hon får fan inte åka med någe mer :4skrika
Kompis son som ville ut och åka lite men nu ser det ut som Blåskägg har lite för mycket städning idag så jag är tveksam om jag hinner ut :gnissla
 

IronMike

Guest
Fifan.. trött som ett as idag, vakna för sent för att somna om, och för tidigt för att vara helt utvilad. :död men jävlar i helvete de e torra vägar nu :fakta :hördu
 

Lg

Yes its an STI....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
California, Santa Cruz, USA
Hoj
Honda CBR1000RR, YZ 450F 10, 133 Lucky, CRF450R 09, Subari WRX STI 07
Kapten Blåskägg skrev:
2123167 :rofl :rofl :rofl
Nej hon får fan inte åka med någe mer :4skrika
Kompis son som ville ut och åka lite men nu ser det ut som Blåskägg har lite för mycket städning idag så jag är tveksam om jag hinner ut :gnissla

haha!
Jag har precis lagt om däcken, kom precis in på jobbet,ganska spännande att åka med ett sätt däck på ryggen härifrån till stan för att lägga om :gnissla men de funka! Nu vill jag G A S A!! :4skrika
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top