Biifer skrev:212249115:00 är ju på tok för sent, man hinner ju knappt värma upp innan mörkret lägger sig.
MacRabbit skrev:2122498Annat förslag?
jo jag kan,. men då kommer jag fortfarande va bakis om jag fortsätter hälla i mig gratisöl...Kapten Blåskägg skrev:2122638En Södertörnsrunda vid 1330-1400 skulle smaka fint men Järnmicke kanske inte kunde innan 15
IronMike skrev:2122843jo jag kan,. men då kommer jag fortfarande va bakis om jag fortsätter hälla i mig gratisöl...
man kanske skulle knoppa istället, upp tidigt å fina till hojjen å stället. köpte sån "posör" olja till stället så det glänser i solsken
hur tidigt är förmiddag för dig ? .. för mig e förmiddag efter 12? Haha men jag kan försöka gå upp tidigt. Vore riktigt skoj å köra bulten, å neråt skansundet.Kapten Blåskägg skrev:2122851Sluta borsta o gå och lägg dig
Haha, varför är jag inte förvånad?
Vi stämmer av lite imorgon fm
IronMike skrev:2122862hur tidigt är förmiddag för dig ? .. för mig e förmiddag efter 12? Haha men jag kan försöka gå upp tidigt. Vore riktigt skoj å köra bulten, å neråt skansundet.
Bara glida lite, har inte rekat väglaget, men att döma av andra liknande vägar så kan det finnas en del grus å skit.
Åkte dock en klockren favoritväg igår. Mellan Hemesta och färjan över till rindö, grusfri, och fin
Vart känner du för att åka ?
IronMike skrev:2122862hur tidigt är förmiddag för dig ? .. för mig e förmiddag efter 12? Haha men jag kan försöka gå upp tidigt. Vore riktigt skoj å köra bulten, å neråt skansundet.
Bara glida lite, har inte rekat väglaget, men att döma av andra liknande vägar så kan det finnas en del grus å skit.
Åkte dock en klockren favoritväg igår. Mellan Hemesta och färjan över till rindö, grusfri, och fin
Vart känner du för att åka ?
Jag kanske också har skjuts imorrn... men troligen åker jag själv vid den tiden, å tar en till tur med skjuts senare. Vi får hoppas att det torkar upp lite, kan ju stämma av här i tråden vid 12 snåret å se om det verkar bli torrt på backen. För min del gör det inget om det är lite småblött på sina ställen, men är det blött å pölar överallt som nu, så kanske det är bättre å avvakta till söndag.Kapten Blåskägg skrev:2122866Vi ska ha gäster vid 16 så runt 1330 eller nåt sånt kan nog passa fint.
Bulten och Skanssundet låter lagom imorgon när man inte har så mycket tid.
Ev har jag skjuts imorgon så lite softarglid passar kanon
Boka in ons kl 1800, då ska det stekas rejält på norra sidan
IronMike skrev:kan ju stämma av här i tråden vid 12 snåret
Ons är bücht .. är det bogis på g eller ?
Klockrent =) ...knäpper fingrarna på täcket ikväll, ber till vädergudarna...Kapten Blåskägg skrev:2122879Så gör vi
Ja, på slutet
Kapten Blåskägg skrev:2122866
Ev har jag skjuts imorgon så lite softarglid passar kanon
Kapten Blåskägg skrev:Vi stämmer av lite imorgon fm
Lg skrev:2122983Jaså? inga svartsjuke draman denna gång?
Kapten Blåskägg skrev:2123167
Nej hon får fan inte åka med någe mer
Kompis son som ville ut och åka lite men nu ser det ut som Blåskägg har lite för mycket städning idag så jag är tveksam om jag hinner ut
Lg skrev:Nu vill jag G A S A!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |