Johanjulgran
#25 supermotard
om ni ska ut kan ni skriva innan ni åker.
Lord Adrian skrev:2169585Blev det nåt åka?? Jag avskrev med tanke på vädret...nytt försök nästa Onsdag?
christoffer skrev:2169634blev en liten runda upp till gottröra och in till sveavägen för värmande kaffe..
dock bara fyra hojar,LG,blåskägg,jag och... en snabb fan som jag inte vet namnet på!
hoppas på sol nästa vecka!
tack för ikväll ni som va me!
stoffe
Jag och två till stod och väntade på er på Mc Donalds Upplands Väsby vid 18. Det hade vi ju inget för! ;-)Kapten Blåskägg skrev:2169674Tack själv, rätt skönt att värma sig på donken
Jörgen Karlsson skrev:2169884Jag och två till stod och väntade på er på Mc Donalds Upplands Väsby vid 18. Det hade vi ju inget för! ;-)
Men vi tuffade på rätt bra tills regnet kom iaf, det är ju huvudsaken.
/Jörgen
Ingen fara, jag ville bara säga att vi får åka någon dag! =)Kapten Blåskägg skrev:2169956Kewken också, sorry
Vi ställde först in pga väderprognosen, men sen blev det en mindre runda ändå.
Glodde in på donken men såg ingen, vet ej vad klockan var när vi passerade men gissar på ca 1815.
Jörgen Karlsson skrev:2169987Ingen fara, jag ville bara säga att vi får åka någon dag! =)
Vi kanske inte stod på "rätt" sida Donalds-huset dessutom. Jag borde skrivit att jag ville hänga på men det var så osäkert om jag skulle hinna få dit polarna i tid. Det vart jag, en annan uppskrämd Sportster 1200 och en KTM-motard. Vi for Fresta-vägen-Arninge-Rydbo- Bogesund ToR sedan åter staden.
Det här nattregnet är bra tycker jag. Sopmaskinerna tar ej allt.
Jo det stämmer, med en Ducce och den andra Sportstern i släptåg.Kapten Blåskägg skrev:2169997Tyckte jag såg dig passera Sveadonken vid 2100, stämmer?
bikerwoman skrev:2185414Jaha, nåt som händer i morrn då? Ska ju bli fint onsdagsväder
bikerwoman skrev:2185414Jaha, nåt som händer i morrn då? Ska ju bli fint onsdagsväder
ceasar skrev:2185673Jag tänkte åka över Värmdö till Vaxholm, bogesund några vändor, har typ kört den vägen 2 ggr... Sen tänkte jag nog glida förbi Tyresö, Skogis och Sveavägen för att kolla på alla som står och hänger hela kvällen. Tror redan att vi är ca 4-5st på den rundan. Tid är inte bestämt, men antagligen börjar den ca 18 00 någonstans ganska centralt.
De e lugnt..ceasar skrev:218575818 30 SHELL FOLKUNGAGATAN.
Turen: 222:an till avfart Insjön, förbi Nacka golfklubb vidare över Värmdö till färjan mot Vaxholm. Paus med glass etc. Bogesund några varv, vidare till Sveavägen, Skogis och Tyresö, eller någon annan destination om ett bra förslag dyker upp.
För närvarande är vi ca 5st. OBS, Ironmike står i första startled, jag nämner detta nu eftersom jag har en känsla att vissa personer kan ha ett eller annat emot honom...
Victor skrev:2185612Jag tänkte nog ta en fika i Vaxholm runt... sen eftermiddag.
Jag lär väl tanka på Shell i Täby strax efter 16:00. Nån som vill haka på?
Jag kanske har passagerare om snygg chey vill hänga på. Eller ful arbetskamrat duger oxå förresten.
Ingel skrev:2185969I morgon har polisen fixering på huvudleder inför helgen vilket alltid (i varje fall 3 av 3 gånger jag har läst det) innebär extra övervakning på e18 mellan roslags näsby och vigbyholm och med pitstop vid shell i täby.
vägen ut till färjan på wermdö är ju klockren, mellan hemmesta-siggesta-rindöVictor skrev:2186062Oj, tack så mycket. Men det tråkiga är att det är en sån förbannat lång omväg att köra via Värmdö. Nåja, om jag tvingas köra i lagligt tempo ut till Vaxholm så kanske vi är där samtidigt.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|