Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Ort
Sthlm/Nacka
Hoj
Ducati 1198S Corse
Kom på en sak. Det kommer säkert vara massa trafik ut från stan idag eftersom alla ska ut till sina sommarställen över långhelgen. Förhoppningsvis har väl trafiken lugnat ner sig lite framåt 19-tiden.
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
ceasar skrev:
2186269 Kom på en sak. Det kommer säkert vara massa trafik ut från stan idag eftersom alla ska ut till sina sommarställen över långhelgen. Förhoppningsvis har väl trafiken lugnat ner sig lite framåt 19-tiden.


Så samma mötesplats fast vid 19 tiden då?
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hej
Jag tänkte köra till Brostugan för att se om det kommit igång där nere. Har varit där några ggr tidigare i vår och kollat men då har det varit lite glesare än ryktet säger att det är nu.
Tänkte ut och bränna sedan, kanske lite roliga vägar på Ekerö/Färingsö innan donken, Skogis, Tyresö mm?
/Jörgen
 

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Ort
Sthlm/Nacka
Hoj
Ducati 1198S Corse
Lord Adrian skrev:
2186358 Så samma mötesplats fast vid 19 tiden då?

Tycker inte att vi ska ändra mötestid, folk ska ju alltid komma för sent, tanka och snacka massa skit, så vi lär ju inte komma iväg förrän 19 00 ändå...
1830 gäller, KOM I TID!
 
Last edited:

IronMike

Guest
ceasar skrev:
2186524 Tycker inte att vi ska ändra mötestid, folk ska ju alltid komma för sent, tanka och snacka massa skit, så vi lär ju inte komma iväg förrän 19 00 ändå...
1830 gäller, KOM I TID!
Eller så kan de som vill åka lite fortare, vänta på mig å robban, som åker från shell kl 19.10 ..så kommer vi ifatt de andra ute på wermdö

:hihi
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Stog en bra hög med folk vid Skogis ikväll, körde förbi vid 20.30 tiden och glodde på er...hade inte tid & stanna, känner ju ingen heller så man skulle väl bara stått & glott som en byfåne.... :hihi
 

Lg

Yes its an STI....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
California, Santa Cruz, USA
Hoj
Honda CBR1000RR, YZ 450F 10, 133 Lucky, CRF450R 09, Subari WRX STI 07
jahapp..snart lördag, nån som är sugen att åka? Om det MOT förmodan INTE regnar en dagj*vel till..
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Lg skrev:
2192304 jahapp..snart lördag, nån som är sugen att åka? Om det MOT förmodan INTE regnar en dagj*vel till..

Japp, jag är sugen....Det hänger dock på om frugan kommer hålla sig hemma i morrn, vi hämtade hem en liten valp idag som inte ska/kan vara ensam nån längre stund. :vovvesmilie
 

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Lg skrev:
2195665 ja den sken i hela 60 min innan himlen öppnade sej IGEN, dra åt helvete va less jag är på de här.
Mmm suger, men det ser ut att bli en fin kväll!
Drar ut o våldar efter morsdagmiddagen :tummenupp
 

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
bikerwoman skrev:
2195817 Var ska du vålda?
Har redan våldat klart hehe, jag o nåra hulliganer va ute o körde mot bulten, va svinit trisst då det vart så jävla kallt så du missade direkt inget hehe.
Men nästa gång får vi hoppas på bättre?! :tummenupp :yoparty
 

IronMike

Guest
rBy skrev:
2196552 Har redan våldat klart hehe, jag o nåra hulliganer va ute o körde mot bulten, va svinit trisst då det vart så jävla kallt så du missade direkt inget hehe.
Men nästa gång får vi hoppas på bättre?! :tummenupp :yoparty
:7peta ey..vadå. Vi åkte bulten, e väl inte fy skam :hihi ..hann dra hela södertörn också, nästa gång blir det varmare, å torrt väglag. Å'då ska gasas helvete.
 

smasseman

Snart är vi tillbaka igen :-/
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Tyresö med eget garage
Hoj
CBR 600 -87
bikerwoman skrev:
2195778 Hej gamle vän, så du har vaknat till nu? Nu får du ut och köra på mig igen;) :pannkyss

Japp, nu har både jag och Hondan vaknat. Lyxade till med en 4000-mila-service förra helgen, dvs bytte bromsolja fram och tankade så nu är vi redo för nya äventyr.
Är pappaledig :banana på torsdag och fredag så då kanske någon är sugen på att köra en vända?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top