ceasar
Vivi Ducati
Kom på en sak. Det kommer säkert vara massa trafik ut från stan idag eftersom alla ska ut till sina sommarställen över långhelgen. Förhoppningsvis har väl trafiken lugnat ner sig lite framåt 19-tiden.
ceasar skrev:2186269Kom på en sak. Det kommer säkert vara massa trafik ut från stan idag eftersom alla ska ut till sina sommarställen över långhelgen. Förhoppningsvis har väl trafiken lugnat ner sig lite framåt 19-tiden.
Lord Adrian skrev:2186358Så samma mötesplats fast vid 19 tiden då?
Eller så kan de som vill åka lite fortare, vänta på mig å robban, som åker från shell kl 19.10 ..så kommer vi ifatt de andra ute på wermdöceasar skrev:2186524Tycker inte att vi ska ändra mötestid, folk ska ju alltid komma för sent, tanka och snacka massa skit, så vi lär ju inte komma iväg förrän 19 00 ändå...
1830 gäller, KOM I TID!
Lg skrev:2192304jahapp..snart lördag, nån som är sugen att åka? Om det MOT förmodan INTE regnar en dagj*vel till..
Se till o vakna då!IronMike skrev:2192861jag å rby kanske ska ut å gasa helvete imorrn.. fler som ska ut ?
rBy skrev:2195160Se till o vakna då!
Solen skiner ju för fan!
Vill dra typ NYSS!
smasseman skrev:2195146Någon som ska ut och åka idag söndag?
Jag tänkte ta en sväng i södra stockholm, sticker ca 14:00.
Mmm suger, men det ser ut att bli en fin kväll!Lg skrev:2195665ja den sken i hela 60 min innan himlen öppnade sej IGEN, dra åt helvete va less jag är på de här.
rBy skrev:2195797Mmm suger, men det ser ut att bli en fin kväll!
Drar ut o våldar efter morsdagmiddagen
Har redan våldat klart hehe, jag o nåra hulliganer va ute o körde mot bulten, va svinit trisst då det vart så jävla kallt så du missade direkt inget hehe.bikerwoman skrev:2195817Var ska du vålda?
ey..vadå. Vi åkte bulten, e väl inte fy skam ..hann dra hela södertörn också, nästa gång blir det varmare, å torrt väglag. Å'då ska gasas helvete.rBy skrev:2196552Har redan våldat klart hehe, jag o nåra hulliganer va ute o körde mot bulten, va svinit trisst då det vart så jävla kallt så du missade direkt inget hehe.
Men nästa gång får vi hoppas på bättre?!
KORREKT! Må vädergudarna vara på vår sidaIronMike skrev:2196706nästa gång blir det varmare, å torrt väglag. Å'då ska gasas helvete.
bikerwoman skrev:2195778Hej gamle vän, så du har vaknat till nu? Nu får du ut och köra på mig igen
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|