Det går nog bra att gasa på med en sån också. Vet inte hur jag ska beskriva tempot, normalt för en r-hoj? Skulle gissa att vi ligger mellan hastighetsgränsen och dubbla gränsen på kurviga vägar beroende på hur mycket det svänger.Thelinski skrev:2208757Kan vem som helst hänga på en sväng med er? Tillochmed en skånepåg i Stockholm på en touring VFR från -89?
/Thelinski
Vi får ta det lugnt så inte Dtm blir åksjuk som vanligtWheelieman skrev:Hmmm... låter ju inte så dumt.
Ska kolla så vi inte har någonting inplanerat bara, ev. så kommer jag förbi också.
Tänker ni köra i herrejösses tempo eller blir det som vanligt
Tack för tipset det är nog bäst att undvika Norrtälje då.Heggeli skrev:Tänk på att det nog kan vara väldigt många poliser runt och i Norrtälje, det är custom bike show på lördagen.
Stockel skrev:2208682Vi är några som tänkte ta en längre runda i Roslagen på lördag. Samma som vanligt, åka från McDonland Väsby kl 11, 35 mil i skönt tempo och tillbaka till kl 17. Vilka fler kommer?
Fredde skrev:2208890Låter nice...jag e på
Stockel skrev:Tack för tipset det är nog bäst att undvika Norrtälje då.
Stockel skrev:2208682Vi är några som tänkte ta en längre runda i Roslagen på lördag. Samma som vanligt, åka från McDonland Väsby kl 11, 35 mil i skönt tempo och tillbaka till kl 17. Vilka fler kommer?
wheelieman skrev:2208891Har du tejpat ihop din än då??
Fredde skrev:2208890Låter nice...jag e på
Madhonda skrev:2208985Hmm...om inte en viss "klotare" krökar ner sig ikväll dårå..!!!
Madhonda skrev:2208985Hmm...om inte en viss "klotare" krökar ner sig ikväll dårå..!!!
wheelieman skrev:2209002Åh faan! Blir det utgång ikväll... Ljunggrens som vanligt eller?!?
Fredde brukar ju faktiskt lyckas kravla sig upp på morgonen oavsett gårdagens bravader...
Vi kanske skulle börja med frukost på Mellqvist som sist, eller vad säger du?
Fredde skrev:2209011Risken finns...solen skiner ju
Låter ju som en bra ide....hoppas att det inte e några gravida bohemer där bara
Ska du med ut ikväll?
wheelieman skrev:2209027Nja, jag har snart jobbat 34timmar i sträck, så det blir nog sängen för mig ikväll.
Ska i och för sig ut med båten till Fjäderholmarna för lite räkor o vin först, men det blir en lugn och tidig tillställning =)
Mares skrev:2208698Stor poliskontroll på stadsgården idag 2 juni (kl 12.00) när jag åkte förbi.
Johanjulgran skrev:2209216jag kanske kommer med också. beror på om jag lyckas byta bakdäck i kväll.
Kommer eventuelt med skjus då också så jag lägger mig lite längre bak i ledet.
Vafför alltid så tidigtStockel skrev:2208682Vi är några som tänkte ta en längre runda i Roslagen på lördag. Samma som vanligt, åka från McDonald Väsby kl 11, 35 mil i skönt tempo och tillbaka till kl 17. Vilka fler kommer?
IronMike skrev:2209523Vafför alltid så tidigt
Johanjulgran skrev:jag kanske kommer med också. beror på om jag lyckas byta bakdäck i kväll.
Kommer eventuelt med skjus då också så jag lägger mig lite längre bak i ledet.
Nej det är det inte. Det är tjejen jag har bakpå om hon ska med.Dr.Bike skrev:2209348Är det Biifer som ska ha skjuts nu? Enligt bilder jag sett var inte hans moppe helt kry där på Gotland
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|