Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Ort
Stockholm/Huddinge
Hoj
ZX9R
ladbol skrev:
2220499 Vill bara tacka den trevliga klubben ninjaraiders, som tog emot en åka sugen Noob på en (Skramlaha) som inte annat än paja längs den förövrigt härliga rutten på nationaldagen :yoparty . Stort tack för ett kanon sällskap när andra hojpolare svek. Högt i tak trots att man alltid blev sist. Extra tack till Tompa som fes körde så Nooben (jag) kände nån kontakt med övriga (heehe) längs slingervägarna :tummenupp .

Såna där Kawasaki motorcyklar ska tydligen vara jävla bra hojar fick jag också lära mig :lol

Mvh Calle

Varsågod Calle!! trevligt att ha dig med oss! häng gärna med på fler turer :tummenupp

kanske blir en stor söder runda på lördag mot Jönåker/Bråviken över till Arkösund, sedan letar vi oss tillbaka till Tokholm på roliga vägar. :rofl

såg att yodiz (CBR600 kompisen) reggat sig på ninjariders :tummenupp hoppa in du med! :fyllisar

ninjariders är inte bara för kawasaki åkare! klubben är öppen för alla trevliga människor på hojar där ute som tycker det är kul att åka eller bara prata med lika sinnade och trevliga människor. (dock pratas det gärna gott om kawasaki så klart) hehe :lol

(Jag lägger ut en kopia på ditt meddelande på ninjariders sidan så andra från turen kan se ditt inlägg)
 
Last edited:

IronMike

Guest
Jag ska gasa helvete .. från sthlm, neråt södertörn på lör ef. Vidare söderut på gamla E4, eller färjan vid mörkö - söderut. Vem som helst får joina :) vi är 3 pers iaf som åker neråt södertörn en bit, jag ska längre neråt än dom andra, så dom viker av hemmåt i förtid.

:7peta
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Jag och två till ska till bogesundsvägen idag och köra, käka och fota lite :tuttar så nu får ni se till att köra där!

Någon som har ett tips vart det finns bra fotoställen på bogesund?
 

Busapilot

Busapilot
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Kgl. Hufvudstaden
Hoj
Rytande Busa, Husaberg TE 300 -12
Ett förslag: samlas vid Shell Globen 11:00, Lännavägen, Bulten, fika Rosenhill, vidare färjan Skanssundet, gamla E4 förbi Vagnhärad, Nyköping. Framme vid Jönåker vika av mot Kolmården, superfin slingrig väg 2,5 > 3 mil. Lunch Kolmården eller någonannanstans i Sörmland. Hemväg? Öppen för inputs!
 

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Ort
Stockholm/Huddinge
Hoj
ZX9R
Busapilot skrev:
2226692 Ett förslag: samlas vid Shell Globen 11:00, Lännavägen, Bulten, fika Rosenhill, vidare färjan Skanssundet, gamla E4 förbi Vagnhärad, Nyköping. Framme vid Jönåker vika av mot Kolmården, superfin slingrig väg 2,5 > 3 mil. Lunch Kolmården eller någonannanstans i Sörmland. Hemväg? Öppen för inputs!

Vi är några från ninjariders som kanske hänger på er för lunch i sörmland om det går bra, vi ska samlas 11:00 i skogis Mc Donalds för att sedan åka till rosenhill. tror vi är vid rosen vid 12 tiden senast
 

Busapilot

Busapilot
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Kgl. Hufvudstaden
Hoj
Rytande Busa, Husaberg TE 300 -12
Marcus75 skrev:
2226752 Vi är några från ninjariders som kanske hänger på er för lunch i sörmland om det går bra, vi ska samlas 11:00 i skogis Mc Donalds för att sedan åka till rosenhill. tror vi är vid rosen vid 12 tiden senast


Syns vid Rosenhill!
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Cyren skrev:
2226688 Jag och två till ska till bogesundsvägen idag och köra, käka och fota lite :tuttar så nu får ni se till att köra där!

Någon som har ett tips vart det finns bra fotoställen på bogesund?

Om du menar att ni ska fota brudar så gör det på stora torget. Om du menar att ni ska fota när ni kör så var jäkligt försiktiga. Tänk på hur fort det kan köras där och hur lite möjlighet att väja ni har när ni vänder en hoj på en smal väg.

IronMike skrev:
2226610 Jag ska gasa helvete .. från sthlm, neråt södertörn på lör ef. Vidare söderut på gamla E4, eller färjan vid mörkö - söderut. Vem som helst får joina :) vi är 3 pers iaf som åker neråt södertörn en bit, jag ska längre neråt än dom andra, så dom viker av hemmåt i förtid.

:7peta

Det underlättar om du skriver ut en tid och mötesplats om du vill att nån ska följa med, kanske?
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Åka lite norrut? Gottröra, avslut i Vaxholm. Jag tänkte åka ganska snart, någon som vill med?
 

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Ort
Stockholm/Huddinge
Hoj
ZX9R
Busapilot skrev:
2226804 Syns vid Rosenhill!

Tack för idag!! blev en rolig tur på roliga vägar, vi hittade inte de riktigt små vägarna som säkert finns där ute, men vi får åka där igen och reka så slinker de nog fram...men vi averkade nog en 35 mil idag och kul var det :yoparty :banana Tack för idag som sagt, hoppas vi ses igen på vägarna! :tummenupp
 

IronMike

Guest
Okej...

Idag söndag,

Samling 14.30 vega baren

Körning norrgående.....mot bogesund challenge
 

Davidk

Guest
Idag smäller det!!! fyfan bogan hela dan, mycket folk kommer det bli :D
har du lite å göra imorrn dra till waxholm och lek av dig lite!
peace! :yoparty
 

IronMike

Guest
naw..

vi skippar vega-baren. nåra tapra själar åkte tidigare istället.
 
Last edited:

IronMike

Guest
bikerwoman skrev:
2229590 27 mil på krokiga södertörnsvägar idag:) Nån som är ledig i morgon på dagen och vill ta en tur? Sen blir det Rörken på kvällen!
De ryktas om bankörning på bulten imorrn ef...

*tips*

:pannkyss
 

IronMike

Guest
Webspy skrev:
2229935 Sover du aldrig? :va
nej fifan...

sova är till för rookies. det är gamla regler som gäller.

:yoparty

vart det bara en repa för dig idag? vi åkte fram å tebaks ett gäng gånger. sen färjan =)

sover aldrig du ?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top