bikerwoman
Bannad
jP skrev:2270651Ständigt denna rädsla för söderort.. osh!
Vi hamnade ju i söderort !
jP skrev:2270651Ständigt denna rädsla för söderort.. osh!
.....någonstans(i mitt fall).bikerwoman skrev:2270729Vi hamnade ju i söderort !
IronMike skrev:2270713Jag gasar helvet söder om stan ikväll...
Hann precis missa ....vi kan hooka upp å brassa nån annan kväll. Jag åker typ 6 kvällar i veckan solo..byggarn skrev:2271280Har ingen att åka med ikväll, hänger gärna på om jag inte är för sent ute?
IronMike skrev:2272283Hann precis missa ....vi kan hooka upp å brassa nån annan kväll. Jag åker typ 6 kvällar i veckan solo..
Det vart norrut ikväll. Bogan var fin.
Åkte Furusundsvägen igårkväll körde om vägverkets grusbil.Ungefär från Solö ända fram till färjan är det sån där äckligt oljegrus då var det precis utlagt så det var väldigt slirigt jag vet inte hur det är när det legat ett tag om det går bättre då.Igår var det iaf skithalt. Tråkigt när dom lagar med sån där skit, på en sån trafikerad väg tycker man ju att dom kan va lite seriösare..Ronnie_69 skrev:2272076Tänkte ta en sväng till Roslagen nu på lördag,närmare bestämt Blidö o kolla läget lite.Blidö ligger utanför Furusund.
Vore kul om fler hakar på.
Ähh... Vi får väl gasa mer så att man ligger ovan asfalten.jonazzz skrev:2273416Åkte Furusundsvägen igårkväll körde om vägverkets grusbil.Ungefär från Solö ända fram till färjan är det sån där äckligt oljegrus då var det precis utlagt så det var väldigt slirigt jag vet inte hur det är när det legat ett tag om det går bättre då.Igår var det iaf skithalt. Tråkigt när dom lagar med sån där skit, på en sån trafikerad väg tycker man ju att dom kan va lite seriösare..
Ronnie_69 skrev:2274186Ähh... Vi får väl gasa mer så att man ligger ovan asfalten.
Ni som törs träffas på donken Upplands väsby mellan kl.10.30-11.00
Väl mött.
IronMike skrev:2272283
Någon kul åkning på lördag?
Inte i gökottan...utan när normala människor vaknat, samling runt 15-tiden ??
Ta o vakna nu då Mike, jag o Larsson tänkte vaska av hojjarna i mitt garage sen dra ut o puttra lite, den här gången hoppas jag att du inte vaknar med en tummen i munnen o den andra i r'o'vaIronMike skrev:2272283Hann precis missa ....vi kan hooka upp å brassa nån annan kväll. Jag åker typ 6 kvällar i veckan solo..
Det vart norrut ikväll. Bogan var fin.
Någon kul åkning på lördag?
Inte i gökottan...utan när normala människor vaknat, samling runt 15-tiden ??
semper skrev:2275169Tack te ninjariders grabbarna, kanon kul/najs 8timmars tripp! ,nu
semper skrev:2275169Tack te ninjariders grabbarna, kanon kul/najs 8timmars tripp! ,nu
Robin Hood skrev:2275384Ska nogon ut i morgon o spinna ??
//Robin
Cervantes skrev:2275978Lyckas jag slita mig från div släktträffar ska jag ev ut i eftermiddag
Lucius skrev:2275979Seså, slit dig!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |