Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
måste vi hänga på låset blir så trångt då juFnutten skrev:Klart det blir mässan!
Hänger på låset på lördag tillsammans med Gräddnos, Falken, Kakan, Charmis och Kikka.
måste vi hänga på låset blir så trångt då juFnutten skrev:Klart det blir mässan!
Hänger på låset på lördag tillsammans med Gräddnos, Falken, Kakan, Charmis och Kikka.
Kakan skrev:måste vi hänga på låset blir så trångt då ju
kan ju säga att det var inte värt att åka dit.Pewo skrev:Är det någon som ska dit och kika, eller är det inget att c Stockholms mc-mässa
Mattias skrev:Oh, jävlar. Den mässan, för att använda ett fackuttryck, suxxade på vrövv.
Superbee skrev:Tycker de är trist o såga mässan på det här sättet, det ligger mycket hårt jobb bakom en mässa och det är för oss "motorcyklister"...
Sluta gnäll o ställ ut nåt själv då?
mvh
Superbee
kan de vara lilla syrran??? kul å träffa henne igenBonnie skrev:Är barnvakt men tar med mig barnet! Fast hon är 20 ...
Mattias skrev:Det är en usel skitmässa. Nu sågade jag den lite till.
I Rapport visade dom en misil som låg inuti en bilMattias skrev:Åh, det finns MASSOR av dekaler där som jag har gjort. Men dom har jag sett förut, medan jag gjorde dom.
Det är en usel skitmässa. Nu sågade jag den lite till.
Mc mässan i sollentuna har haft 2 o till o med 3 hallar förut.Kakan skrev:Klart det tar mindre tid den är ju inte lika stor som den i gbg var....
Mattias skrev:Oh, jävlar. Den mässan, för att använda ett fackuttryck, suxxade på vrövv.
Jag hann se allt på 19 minuter blankt. Sicket skit, åk inte dit. INTE värt inträdet.
Lindén skrev:Mc mässan i sollentuna har haft 2 o till o med 3 hallar förut.
Inte en sketen hall bara med en massa gammel moppar iof skit roliga o titta på ...
men det var ju inte så värst mycket att se i övrigt!
KalleBalik skrev:Jag och en polare ska troligtvis dit på lördag...nån som vet om man kan köpa typ ryggskydd och sånt där?
Kakan skrev:måste vi hänga på låset blir så trångt då ju
Mattias skrev:Sicket skit, åk inte dit. INTE värt inträdet.
charmis skrev:Trångt är härligt
Vi synes i möra klockan tio!!!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!