Stockholms mc-mässa

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Kan bara hålla med alla andra. Sååå jäkla värdelös mässan var! Trots att jag hade fribiljetter var det inte värt resan... :död
Men nu har man iaf varit där och kollat. Och slipper fundera på om man missat nåt ifall man inte åkt... :va

// Lena

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Det är bara att hålla med Lilla_Tingeling och er andra som var där.........den sög fet purjo :mattias . Visst, jag har förståelse för att det är svårt att fixa en mässa men den här var ju enbart för HD knutters och andra fiskebåts åkare, inget för oss med sh :mad: , med undantag för 2 montrar annars var det väl bara fransar, mössor och tröjer + gortexställ som hägrade. Tyckte det verkade som om goretex hade sponsrat det hela för alla sålde ställen till samma pris. Men helt lottlös gick jag inte därifrån, jag köpte ett ryggskydd till tjejen, så jag slapp åka i onödan. :rolleyes:

Lilla_Tingeling

Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Pewo skrev:
Det är bara att hålla med Lilla_Tingeling och er andra som var där.........den sög fet purjo :mattias . Visst, jag har förståelse för att det är svårt att fixa en mässa men den här var ju enbart för HD knutters och andra fiskebåts åkare, inget för oss med sh :mad: , med undantag för 2 montrar annars var det väl bara fransar, mössor och tröjer + gortexställ som hägrade. Tyckte det verkade som om goretex hade sponsrat det hela för alla sålde ställen till samma pris. Men helt lottlös gick jag inte därifrån, jag köpte ett ryggskydd till tjejen, så jag slapp åka i onödan. :rolleyes:

Det kryllade juh av långhåriga bikers i skinnvästar, boots och jeans... :va :död
Värdelöst!!!

// Lena

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Lilla_Tingeling skrev:
Det kryllade juh av långhåriga bikers i skinnvästar, boots och jeans... :va :död
Värdelöst!!!

// Lena

Jupp, skinnvästar, krom och kärringar med mer tatueringar än man trodde var möjligt :4skrika

Nä, det enda som var värt och se var Repsol-Hondan :drool :mattias

smedur

sötast av oss alla!
Gick med
23 May 2004
Hoj
brummarn
Lilla_Tingeling skrev:
Kan bara hålla med alla andra. Sååå jäkla värdelös mässan var! Trots att jag hade fribiljetter var det inte värt resan... :död
Men nu har man iaf varit där och kollat. Och slipper fundera på om man missat nåt ifall man inte åkt... :va

// Lena
instämmer! endast massa customfjollor med fransar och för stora magar!

Lilla_Tingeling

Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
smedur skrev:
instämmer! endast massa customfjollor med fransar och för stora magar!

Usch ja... :eek:
Hade juh väntat mig att det skulle vara lite mer klass på det hela.
Inget illa om sånt folk.Men det e inte min typ av folk... :näsblod

// Lena

sandstream

Guest
Lilla_Tingeling skrev:
Usch ja... :eek:
Hade juh väntat mig att det skulle vara lite mer klass på det hela.
Inget illa om sånt folk.Men det e inte min typ av folk... :näsblod
Vi med lite klass vad där i torsdags :tungan

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
sandstream skrev:
Vi med lite klass vad där i torsdags :tungan

haha ok, jo jag var där idag, såg bara en sporthoj.com tröja, men inget namn för en luva var ivägen.. annars var det bara skinnvästar,boots, och HD tröjor :3freak

PierreC

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
BMW R1100S -04
Passar på att gnälla lite mer.... Verkar inte bättre än att "Stora Mässan" nästa år blir av i Göteborg.... Taskigt tycker jag!

Läst i senaste nummret av MC-Folket!!!

/Pierre

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
kan bara säga att jag såg en sak som gav värde åt att vara där och det var bilen med en mc i...... :3freak siken tankeställare man fick av de....ujuj men jag anser att det var bra att ha den med där de ger mer eftekt än att bara höra om det.... :tummenupp till Polisen och vår SH medlem som var där i form av sitt yrke....

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Jag tyckte mc-mässan var ok.. men jag har ju inte gått på så många tidigare heller.. :rolleyes:

Dock håller jag med om att det fanns för lite sh hojjar där.. :( men men, det kan ju bli bättre tills nästa gång :tummenupp

Och så vill jag även tacka Rozen som gjorde mej sällskap där under ett par timmar! :)

Snorfen

Guest
Aaaha!

Mkt Påstårder-bajjkerrs med andra ord!!Vad synd att jag inte tog tåget ner och frotterades med dom!
:rolleyes:
Rena smörgåsbordet för en kool glidare som en själv....:hihi
Mage har jag åsså..men inga fransar!!! :tungan

Är nog tur snöovädret dödade all lust till vad allt hojmässa heter....

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
nada =/
*Foxen* skrev:
Jag tyckte mc-mässan var ok.. men jag har ju inte gått på så många tidigare heller.. :rolleyes:

Dock håller jag med om att det fanns för lite sh hojjar där.. :( men men, det kan ju bli bättre tills nästa gång :tummenupp

Och så vill jag även tacka Rozen som gjorde mej sällskap där under ett par timmar! :)

Åh titta titta jag å Foxen dejtade ju under hela lördagen det ni!! :tungan Det var trevligt japp japp! :fyllisar

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
nada =/
titta så glad han var: :tummenupp

foxen.jpg

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Lyssna o lär! Även en insnöad 26 åring kan ha rätt!!
Mässan sög kamel ballofon....
Så allt glatt folk e bara å återgå till det vi e bäst på å det e o drömma!
Själv så sitter jag o jobbar på den fetaste motivlacken som kommer å skåda en stackars 600 moppe! Men ballt blire kanske skall ställa ut nästa år så finns det nått vettigt o kika på af...( imina ögon *asg*)

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Vet inte vilka förväntningar folk har haft på mässan. Det är som sagt en handlarmässa inte en mässa där generalagenter mm ställer ut.

Jag är nöjd med mässan.
Visst vart det mycket krom, men det är ju det handlarena lever på idag. Sporthojar är en liten del av mc-utbudet.
Det jag kan klaga på är att yamaha inte fanns representerade. I övrigt fanns de stora fabrikaten.
Och det gick att göra fina fynd med.
Jag fick tag på en högtryckstvätt... BILLIGT.
Är kanske mer så att man åker dit med höga förväntningar, jmf med stora mässan. Och nej det går inte att jämföra den. I övrigt tycker jag den var bra.
Jag hade visserligen inga större förväntningar heller...
Men jag besökte den i glatt sällskap vilket gjorde den värd besöket. Jag hade kul och gjorde en del fynd...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning