Stockholms Mc varuhus.

Prinsessan

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2008
Ort
Nacka
Hoj
2007 Suzuki GSX R600
Det är ju det han vill egentligen, att hon ska få reda på det! Han skyler över sin känslighet lite snyggt med "ligga" och sånt, men är säkert en mjuk och vänlig person innerst inne. :pannkyss

Så ta och gör det vetja! :tungan

Sagt och gjort. :hihi OBS! Jag hade dock den goda smaken att utelämna all identifikation. Det enda hon kan känna igen det hela på är själva händelsen och den var ju rätt "gullig". Till Dreggel, ta dig till butiken och kolla om hon "har fattat nåt". Å naturligtvis följer vi med spänning händelseförloppet på den här tråden. :kär
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Sagt och gjort. :hihi OBS! Jag hade dock den goda smaken att utelämna all identifikation. Det enda hon kan känna igen det hela på är själva händelsen och den var ju rätt "gullig". Till Dreggel, ta dig till butiken och kolla om hon "har fattat nåt". Å naturligtvis följer vi med spänning händelseförloppet på den här tråden. :kär

Haha!
Jag kan ju inte gå dit nu...jag erkände ju att jag handlade skiten i tyskland istället i posten. Jag kommer ju aldrig få nån service där nå mer :(



;)
 

Prinsessan

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2008
Ort
Nacka
Hoj
2007 Suzuki GSX R600
Haha!
Jag kan ju inte gå dit nu...jag erkände ju att jag handlade skiten i tyskland istället i posten. Jag kommer ju aldrig få nån service där nå mer :(



;)

Men då, "knucklehead" - du ska ju gå dit å kolla om du kan bjuda ut 'na på middag vetja, fatturuväll? :huvet Stället e ju redan fixat, så nu kan ni börja snacka om mer intressanta, relevanta, kärnfulla, right to the point stuff, lr hur? :hihi
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Men då, "knucklehead" - du ska ju gå dit å kolla om du kan bjuda ut 'na på middag vetja, fatturuväll? :huvet Stället e ju redan fixat, så nu kan ni börja snacka om mer intressanta, relevanta, kärnfulla, right to the point stuff, lr hur? :hihi
För sent. Jag hann före. :FU
 

Got Torque?

Demonteringsgeni
Gick med
30 Sep 2007
Ort
Skogen
Hoj
CBR954RR
Ska du ha Jofama/Lindstrands/Halvarsson grejjer, hjälm och annat så rekommenderar jag HondaCity i Upplands Väsby.
Dem är inte störst på kläder men har ett bra sortiment och är stora så det räcker. Trevliga är dem också och ger bra service.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top