cbjorkman skrev:Nu har jag betalt för sporthojsfesten
Mell skrev:Jag har också betalat.
Cbjörkman, om vi kommer utklädda så har bikerbitch lovat att bjuda på en grogg.
Nu är det bara en månad kvar.
leffe75 skrev:Vilka är det som SKA på sporthojsfesten förutom Johan, John o Christer??
Är det 3-5 st som åker dit men 20 som hittar på nåt annat så vette faan, hänger nog med strömmen då....
Å föresten, finns det platser kvar?? Var inne o kollade för nån/några veckor sedan o då var det 150 uppskrivna på sporthoj (Max 150 pers skulle ju tas in?)
Jag ska till Sporthojs festen!
1.Christer
2.Johan
3.John
4.
5.
6.
cbjorkman skrev:Spelar det nån roll vilka andra som far?
Jag far dit för att festa med de andra sporthojsmedlemmarna. Vill man inte träffa människorna på detta forum då far man inte, svårare än så är det väl inte
leffe75 skrev:"Å föresten, finns det platser kvar?? Var inne o kollade för nån/några veckor sedan o då var det 150 uppskrivna på sporthoj (Max 150 pers skulle ju tas in?)"
joo det förstår jag väl, det var bara om det var många som skulle dit, då hänger man kanske med, sitter ju inte själv på puben om alla är på sporthojsfesten Vi åker ju ner ett gäng från klubben, var vi sen är o festar spelar mig ingen roll, men kul om vi håller ihop
Honken skrev:Sådärja nu har ju tom jag betalat till S.H festen så nu borde ju fler våga ta steget!
Klart man ska fara på fest med likasinnade från hela landet när man ändå befinner sig i tokholm! :kocko
Mell skrev:Jag får då lämna min plats till nån annan. Det har dykt upp viktigare saker jag måste göra den helgen.
Så min sängplats kan nån som behöver få ta.
Synd att man inte kan fara. Hade sett fram emot att få glutta på skinnställ, hjälmar och att festa lite.
Jag måste dra norrut den helgen.....
leffe75 skrev:Vilka är det som SKA på sporthojsfesten förutom Johan, John o Christer??
Är det 3-5 st som åker dit men 20 som hittar på nåt annat så vette faan, hänger nog med strömmen då....
Å föresten, finns det platser kvar?? Var inne o kollade för nån/några veckor sedan o då var det 150 uppskrivna på sporthoj (Max 150 pers skulle ju tas in?)
Jag ska till Sporthojs festen!
1.Christer
2.Johan
3.John
4.
5.
6.
Bikerbitch skrev:Mell då! Ni skulle ju vara utklädda!
Lovely! Om du är det så ska du få en grogg, promisecbjorkman skrev:Jag kan fortfarande vara utklädd
Bikerbitch skrev:Det finns platser kvar om herrn är sugen på att festa. Krogen framför en motorcykelfest? Det är mycket roligare att träffa fler hojfolk
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|