Stockholmsmässan!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nu har jag betalt för sporthojsfesten :fyllisar

Alla ni som tänkt fara på festen, kom ihåg att betala i tid!

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jag har också betalat.

Cbjörkman, om vi kommer utklädda så har bikerbitch lovat att bjuda på en grogg. :D

Nu är det bara en månad kvar. :fyllisar :tuttar

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mell skrev:
Jag har också betalat.

Cbjörkman, om vi kommer utklädda så har bikerbitch lovat att bjuda på en grogg. :D

Nu är det bara en månad kvar. :fyllisar :tuttar

Ähh, jag är väl alltid utklädd :D

...så en grogg vill jag ha :banana

Last edited:

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu börjar jag väl snart bli tjatig men OM ni har tänkt gå på sporthojsfesten kom ihåg att det ska vara betalt och klart innan sista december!

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
Vilka är det som SKA på sporthojsfesten förutom Johan, John o Christer??
Är det 3-5 st som åker dit men 20 som hittar på nåt annat så vette faan, hänger nog med strömmen då.... :yoparty
Å föresten, finns det platser kvar?? Var inne o kollade för nån/några veckor sedan o då var det 150 uppskrivna på sporthoj (Max 150 pers skulle ju tas in?)

Jag ska till Sporthojs festen!
1.Christer
2.Johan
3.John
4.
5.
6.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
leffe75 skrev:
Är det 3-5 st som åker dit men 20 som hittar på nåt annat så vette faan, hänger nog med strömmen då.... :yoparty
Å föresten, finns det platser kvar?? Var inne o kollade för nån/några veckor sedan o då var det 150 uppskrivna på sporthoj (Max 150 pers skulle ju tas in?)

1.Christer
2.Johan
3.John
4.
5.
6.

Spelar det nån roll vilka andra som far?
Jag far dit för att festa med de andra sporthojsmedlemmarna. Vill man inte träffa människorna på detta forum då far man inte, svårare än så är det väl inte :confused:

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
cbjorkman skrev:
Spelar det nån roll vilka andra som far?
Jag far dit för att festa med de andra sporthojsmedlemmarna. Vill man inte träffa människorna på detta forum då far man inte, svårare än så är det väl inte :confused:

"Å föresten, finns det platser kvar?? Var inne o kollade för nån/några veckor sedan o då var det 150 uppskrivna på sporthoj (Max 150 pers skulle ju tas in?)"

joo det förstår jag väl, det var bara om det var många som skulle dit, då hänger man kanske med, sitter ju inte själv på puben om alla är på sporthojsfesten :tomten Vi åker ju ner ett gäng från klubben, var vi sen är o festar spelar mig ingen roll, men kul om vi håller ihop :fyllisar :banana

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
leffe75 skrev:
"Å föresten, finns det platser kvar?? Var inne o kollade för nån/några veckor sedan o då var det 150 uppskrivna på sporthoj (Max 150 pers skulle ju tas in?)"

joo det förstår jag väl, det var bara om det var många som skulle dit, då hänger man kanske med, sitter ju inte själv på puben om alla är på sporthojsfesten :tomten Vi åker ju ner ett gäng från klubben, var vi sen är o festar spelar mig ingen roll, men kul om vi håller ihop :fyllisar :banana

Vilka som betalt finns under träffar/samåkningskategorin och ja, det finns platser kvar om nån är sugen. Självklart är det kul om så många UMCC:are som möjligt hänger med på sporthojsfesten men mest så far jag dit för att träffa alla forummedlemmar som jag aldrig träffar annars. Alla på UMCC festar jag ju med resten av årets helger/veckor.

EDIT: Lät lite grinig i mitt inlägg, det är inte meningen. Jag vill bara passa på att träffa alla på forumet när jag har chansen. Kram på er!

Last edited:

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Sådärja nu har ju tom jag betalat till S.H festen så nu borde ju fler våga ta steget! :tummenupp

Klart man ska fara på fest med likasinnade från hela landet när man ändå befinner sig i tokholm! :kocko

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Honken skrev:
Sådärja nu har ju tom jag betalat till S.H festen så nu borde ju fler våga ta steget! :tummenupp

Klart man ska fara på fest med likasinnade från hela landet när man ändå befinner sig i tokholm! :kocko

Ja va f..n har Honken betalt så borde ju resten också göra detta :tomten .

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jag får då lämna min plats till nån annan. Det har dykt upp viktigare saker jag måste göra den helgen.
Så min sängplats kan nån som behöver få ta.

Synd att man inte kan fara. Hade sett fram emot att få glutta på skinnställ, hjälmar och att festa lite.

Jag måste dra norrut den helgen.....

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mell skrev:
Jag får då lämna min plats till nån annan. Det har dykt upp viktigare saker jag måste göra den helgen.
Så min sängplats kan nån som behöver få ta.

Synd att man inte kan fara. Hade sett fram emot att få glutta på skinnställ, hjälmar och att festa lite.

Jag måste dra norrut den helgen.....

Mell då! Ni skulle ju vara utklädda!
:(

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
leffe75 skrev:

1.Christer
2.Johan
3.John
4.
5.
6.

Det finns platser kvar om herrn är sugen på att festa. Krogen framför en motorcykelfest? Det är mycket roligare att träffa fler hojfolk :yoparty

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
Bikerbitch skrev:
Det finns platser kvar om herrn är sugen på att festa. Krogen framför en motorcykelfest? Det är mycket roligare att träffa fler hojfolk :yoparty

Håller med!
Och nu verkar ju några fler av oss Låååångväga umebor anmält sig åxå! :tummenupp
Har iaf skrivit upp mig på listan (2st), pengarna kommer in under dagen!
:fyllisar :fyllisar :banana :banana

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Nu ere snart dax grabbs :arsele å bruds :tuttar .. fyyy faaaan va kul det kommer att bli, har snackat med BB och det va inga problem att anmäla sig till SH festen nu, så nu har ni en till norrlänning + :tuttar som kommer att rocka röv på Ringvägen :tummenupp

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring