Stockholmsmässan!

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
D-man, din :tuttar lärde en viss Heidi att skaka :arsele på oktoberfesten. :D
Synd att jag inte kan fara.... :(

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nu är det bara en och en halv vecka tills vi far :banana

Vilken fest det ska bli fredag å lördag!

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
cbjorkman skrev:
Nu är det bara en och en halv vecka tills vi far :banana

Vilken fest det ska bli fredag å lördag!

Jepp kanonresa (som vanligt...).
Mycket pokerpengar o dricka så klarar man sig bra :tummenupp
Vem ska bli fullast innan vi kommer till s-holm i år då?? :confused:
Förra året så ledde ju en viss (hmm jaa vi behöver inte säga mera än att han gillar vin) ligan....
Värst är att jag jobbar natt, slutar alltså 06 på fre morgon :skrämd , bara att trava över vägen till klubben strax före 07 :rofl

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Känner mig väldigt avundsjuk att jag inte kan följa med, hade jag tidigare planerat att hänga med hade jag hunnit planera in några semesterdagar...

Någon som åker dit får fiska med sig sporthoj.com klistermärken till mig, måste dekaltrimma....

(Inlägg nr 6000 på UMCC forumet) Sweet!

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Hur går det till på era bussfärder egentligen, vågar man spilla upp en grogg runt 9 snåret eller blir man utsedd till årets fyllo då eller?

(Bara undrar, skulle aldrig göra nåt sånt :tungan )

Om det finns vcr på bussen så har jag en liten film med två R:ettor busandes runt i umeåtrakten :tummenupp , om det skulle va intressant

Blir det nån pub på kvällen när man kommer fram eller?

Riktigt sugen på Kellys eller Tivoli :fyllisar :banana

Last edited:

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
D-MAN 660 skrev:
Hur går det till på era bussfärder egentligen, vågar man spilla upp en grogg runt 9 snåret eller blir man utsedd till årets fyllo då eller?

(Bara undrar, skulle aldrig göra nåt sånt :tungan )

Om det finns vcr på bussen så har jag en liten film med två R:ettor busandes runt i umeåtrakten :tummenupp , om det skulle va intressant

Blir det nån pub på kvällen när man kommer fram eller?

Riktigt sugen på Kellys eller Tivoli :fyllisar :banana

1 du är SIST med nåt att dricka (om du börjar 9)
2 Ja ta med film
3Japp...nåt skoj händer nog på kvällen (dock lungt å hemma tidigt)

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
D-MAN 660 skrev:

Det är absolut förbjudet att spela poker o dricka sponken före 09!! :hördu
Jag har ju jobbat natt till 06 o måste ju få sova 2 tim iaf....
okej då 08 då!! Äh va faan lika bra vi sprättar direkt på klubben :tummenupp (lätt o va kaxig nu..)

FILMER!! Ingen som har nån NY film som går på bio o man inte har sett! Ni alla glada UMCC:are som tankar på nätet, fixa ner nån ny film med bra kvalla och sätt den på en på VCR rulle vetja :tummenupp

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Finns det en dvd-spelare i bussen som tar svcd så kan jag fixa några filmer.. Både vanliga och mc-filmer.
lr mpeg, avi. osv.. :banana

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ähh, vänta bara tills jag fått i mig några groggar. Då behövs det ingen film...jag kan alltid köra guidning i Sundsvall som ifjol...'å här har vi en skorsten till vänster' :D

Ta med filmerna D-man...R1:eek:r tycker jag om :tummenupp

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
cbjorkman skrev:
Ähh, vänta bara tills jag fått i mig några groggar. Då behövs det ingen film...jag kan alltid köra guidning i Sundsvall som ifjol...'å här har vi en skorsten till vänster' :D

Ta med filmerna D-man...R1:eek:r tycker jag om :tummenupp
Glöm inte kameran cbjorkman! Litar på dig att du som vanligt tar massor med kanonbilder.
Den där guidning skulle jag vilja se :D lät skitkul :lol ...

Racer-mats

Danzeking
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
GSXR 1000R-02 Streetfighter
Tider samt saker som är bra att veta?

Har varit i östersund å snurrat 1.5mån nu..... men sth resan närmar sig å jag vet igentligen inget vad som gäller nu fredagen som kommer. skrev upp mig på listan före jul. Vet att det kostar 800kr samt att jag måste tokväxla pengar till pokern *he he* fast det är nog bäst för er att ni växlar istället....he he...

Men vilka tider gäller och vad ska tas med?
Hur betalar jag för resan (på bussen) ?

Tacksam för svar!

Längtar....... drömmer om mc-åkning varje dag nu...... suck.....suck...men i varmgaraget ner för trappen finns den... :kär

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Racer-mats skrev:
Har varit i östersund å snurrat 1.5mån nu..... men sth resan närmar sig å jag vet igentligen inget vad som gäller nu fredagen som kommer. skrev upp mig på listan före jul. Vet att det kostar 800kr samt att jag måste tokväxla pengar till pokern *he he* fast det är nog bäst för er att ni växlar istället....he he...

Men vilka tider gäller och vad ska tas med?
Hur betalar jag för resan (på bussen) ?

Tacksam för svar!

Längtar....... drömmer om mc-åkning varje dag nu...... suck.....suck...men i varmgaraget ner för trappen finns den... :kär

Bussen far från klubben kl 07:00 på fredagen. Betalar gör du helst nu i veckan som kommer på tisdag eller torsdag så behöver vi inte ha med oss så mycket pengar i Stockholm (Eva har en tråd om detta). Om det inte skulle gå så kan du förståss betala på bussen.

Annars e det väl inget speciellt du behöver ta med. Sängkläder gick att hyra billigt på vandrarhemmet har jag för mig. Lite grogg att dricka i bussen är väl att rekommendera :öl

Eva

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Z750 -07
cbjorkman skrev:
Annars e det väl inget speciellt du behöver ta med. Sängkläder gick att hyra billigt på vandrarhemmet har jag för mig. Lite grogg att dricka i bussen är väl att rekommendera :öl

I mailet jag fick från vandrarhemmet nämnde Ronnie att vi skall ta med oss sängkläder. Vet däremot inte om det är ett krav eller ett önskemål.

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Gamle Forsvik skulle plocka med sig några DUKE rullar från racen 2002 & 2003 från Isle of Man.
Alltid något att titta på och inse att man är nog iaf inte helt galen.. :kocko, det finns dom som är värre :yoparty

John E

Speedking
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Ingen tyvärr, eller jo en Kawasaki 125:a
Japp!! Då har man inhandlat färdkosten för Fredagens färd, :rofl kanske lite enformig föda men men.....

Vilken tid kommer man fram i "Fjollträsk" då? Så man kan planera lite, eller är det bara att haka på strömmen?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring