Bikerbitch skrev:10 personer ifrån erat gäng skall med o festa
Och fler blir vi
Bikerbitch skrev:10 personer ifrån erat gäng skall med o festa
cbjorkman skrev:Nu är det bara en och en halv vecka tills vi far
Vilken fest det ska bli fredag å lördag!
D-MAN 660 skrev:Hur går det till på era bussfärder egentligen, vågar man spilla upp en grogg runt 9 snåret eller blir man utsedd till årets fyllo då eller?
(Bara undrar, skulle aldrig göra nåt sånt )
Om det finns vcr på bussen så har jag en liten film med två R:ettor busandes runt i umeåtrakten , om det skulle va intressant
Blir det nån pub på kvällen när man kommer fram eller?
Riktigt sugen på Kellys eller Tivoli
D-MAN 660 skrev:Hur går det till på era bussfärder egentligen, vågar man spilla upp en grogg runt 9 snåret eller blir man utsedd till årets fyllo då eller?
Glöm inte kameran cbjorkman! Litar på dig att du som vanligt tar massor med kanonbilder.cbjorkman skrev:Ähh, vänta bara tills jag fått i mig några groggar. Då behövs det ingen film...jag kan alltid köra guidning i Sundsvall som ifjol...'å här har vi en skorsten till vänster'
Ta med filmerna D-man...R1r tycker jag om
Racer-mats skrev:Har varit i östersund å snurrat 1.5mån nu..... men sth resan närmar sig å jag vet igentligen inget vad som gäller nu fredagen som kommer. skrev upp mig på listan före jul. Vet att det kostar 800kr samt att jag måste tokväxla pengar till pokern *he he* fast det är nog bäst för er att ni växlar istället....he he...
Men vilka tider gäller och vad ska tas med?
Hur betalar jag för resan (på bussen) ?
Tacksam för svar!
Längtar....... drömmer om mc-åkning varje dag nu...... suck.....suck...men i varmgaraget ner för trappen finns den...
cbjorkman skrev:Annars e det väl inget speciellt du behöver ta med. Sängkläder gick att hyra billigt på vandrarhemmet har jag för mig. Lite grogg att dricka i bussen är väl att rekommendera
John E skrev:"Fjollträsk"
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |