StockholmsSnurren lör 28 aug 2004!

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
wheelieman skrev:
Tyckte vi jobbade på bra där, säkert dubbla sträckan för oss.
(men vi kom i alla fall före kråmpråmarna....varje station :va Tacka vet jag sporthoj... man missar alla avfarter
:rofl
konstigt att vi åkte raka vägen ända till någon åkte ut i spenaten :rodnar

Fredde

Whatever!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 990SM
1. Fredda66
2. Sweedo
3. Caffe
4. DucceMike
5. Fnutten
6. sege
7. soppatorsken
8. Wheelieman
9. Bikerbitch
10. Joakim
11. Robban W
12. Kenta
13. Valrog
14. RoLLER
15. betsy
16. Vågen (bläddrar i almenackan)
17. Fredde

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Fredde skrev:
1. Fredda66
2. Sweedo
3. Caffe
4. DucceMike
5. Fnutten
6. sege
7. soppatorsken
8. Wheelieman
9. Bikerbitch
10. Joakim
11. Robban W
12. Kenta
13. Valrog
14. RoLLER
15. betsy
17. Fredde

Snygg bild Fredde! Vem e mästerfotografen?

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
RoLLER skrev:
Hahaha.... Jag tror vi åkte bortåt 250 mil sist :)

Körde som fa.. mellan kontrollerna men ändå när man kom fram till frågorna så kom samma jäv... gynstolar och gled efter oss :huvet

Vi fick i alla fall ut mest mil av alla i alla fall :rolleyes:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
wheelieman skrev:
Körde som fa.. mellan kontrollerna men ändå när man kom fram till frågorna så kom samma jäv... gynstolar och gled efter oss :huvet

Vi fick i alla fall ut mest mil av alla i alla fall :rolleyes:

HaHahahaHA.... Kommer ihåg det... Vi (Campar och du) Wheelade iväg och vi drog som satan så det ylade.... ändå kommer krompromarna puttrandes samtidigt som oss till nästa kontroll :D

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Fredde skrev:
Undrar jag också :rofl ,har du köpt något skinnställ än?

Näe jag har inte gjort det :( Jag har ju inga pengar lixom.... Men troligtvis... Med största sanolikhet så skall jag göra det innan helgen om ett triangelbyte går igenom... Isf hittar jag ett ställ till rätt peng och rätt storlek.

Jag har lovat mig själv att inte slanga en meter innan jag har ställ på mig nu... Alldeles för många har varnat mig sista veckorna.....

Fredde

Whatever!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 990SM
RoLLER skrev:
Näe jag har inte gjort det :( Jag har ju inga pengar lixom.... Men troligtvis... Med största sanolikhet så skall jag göra det innan helgen om ett triangelbyte går igenom... Isf hittar jag ett ställ till rätt peng och rätt storlek.

Jag har lovat mig själv att inte slanga en meter innan jag har ställ på mig nu... Alldeles för många har varnat mig sista veckorna.....

Helt rätt tänkt :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
26 dagar kvar. Jag får se om jag hänger med. Skall se B-racet på Sviestad den 29.e så det beror på när jag åker ner dit.
Arsch, att allt skall vara på samma dagar..

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Bikerbitch skrev:
26 dagar kvar. Jag får se om jag hänger med. Skall se B-racet på Sviestad den 29.e så det beror på när jag åker ner dit.
Arsch, att allt skall vara på samma dagar..

Samma da som Frestyle Dagen e på Lunda oxå.... Det vore ju oxå kul att se.

Det händer ingenting på 1 månad sen hamnar allt på samma datum :(

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
betsy skrev:
ingen som vill köra med mig... jag är långsam och välter omkull ibland när jag missar marken :gråta

Jag kör gärna med dig men jag kan inte heller läsa karta :( Skitsamma... spelar ju ingen roll att det kommer ta lite tid!

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Hur man än försöker planera (en runda som StockholmsSnurren kräver lite förplanering vad det gäller datum) så blir det alltid krockar... framförallt med ev. aktiviteter som dyker upp väldigt närapå, tidigare år har det krockat med SH-festen, och så sköt jag/vi fram en helg, så krockar det med något annat... :gnissla

Men, men, dom som har tid/lust köra en runda är mer än välkomna. IOFS blir det i år på sydsidan, som inte har riktigt lika bra vägar som i norr, men kommer nog duga... :)

/B

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Sydsidan? Perfekt! Slingerbulten kommer att va me va? Kommer det stå nån där och ta tid??? Isf e jag me på rotfläsk! :fyllisar

(Med risk för att vara ÖVERTYDLIG så skall ovanstående tas med en djävligt stor portion ört- och/eller mineralsalt) :fyllisar

benkar skrev:
Hur man än försöker planera (en runda som StockholmsSnurren kräver lite förplanering vad det gäller datum) så blir det alltid krockar... framförallt med ev. aktiviteter som dyker upp väldigt närapå, tidigare år har det krockat med SH-festen, och så sköt jag/vi fram en helg, så krockar det med något annat... :gnissla

Men, men, dom som har tid/lust köra en runda är mer än välkomna. IOFS blir det i år på sydsidan, som inte har riktigt lika bra vägar som i norr, men kommer nog duga... :)

/B

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
RoLLER skrev:
Sydsidan? Perfekt! Slingerbulten kommer att va me va? Kommer det stå nån där och ta tid??? Isf e jag me på rotfläsk! :fyllisar

(Med risk för att vara ÖVERTYDLIG så skall ovanstående tas med en djävligt stor portion ört- och/eller mineralsalt) :fyllisar

Är nog ingen omöjlighet att hela, eller delar av Slingerbulten, är en del av "Snurren" i år.... OM det ska tas några tider där, vilket jag inte tror någon majoritet orkar engagera sig med, så ska det i så fall vara vägens sträcka, inklusive stanna vid kontrollen, klura ut svaret på tipsfrågan, och så köra vidare, så sätts både körteknik och IQ på test... ;)

Äh, (självklart tolkat ditt inlägg med en djävligt stor portion ört- och/eller mineralsalt :tungan ) "Snurren" är givetvis ingen tidstävling, utan bara ett sätt lura ut en liten del av stans alla hojåkare på lite goa vägar, tvingas läsa/tyda lite karta, och därefter köra i sitt eget tempo, klura på några tipsfrågor, kanske springa på lite bekanta, avsluta med en fika hos oss upp på Rapido osv.

/B

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag vet Benkar.... va ju med förra året och det va djävulskt kul & trevligt som alltid när det e nåt Rapido tjossan. Tyvärr så har man ju inte sett röken av varken dig eller massa andra Torsdags-runde-folk den här säsongen... Jag står så mycket i valet/kvalet om jag ska köra runda eller flukta på Matti och bojsen på Lunda den dan.

Han kom ju fan 3'a i VM i Tyskland i helgen om du inte visste det redan!

Grymt kul!!!! :D

benkar skrev:
Äh, (självklart tolkat ditt inlägg med en djävligt stor portion ört- och/eller mineralsalt :tungan ) "Snurren" är givetvis ingen tidstävling, utan bara ett sätt lura ut en liten del av stans alla hojåkare på lite goa vägar, tvingas läsa/tyda lite karta, och därefter köra i sitt eget tempo, klura på några tipsfrågor, kanske springa på lite bekanta, avsluta med en fika hos oss upp på Rapido osv.

/B

English Bloke

Re-living the 80's
Gick med
21 Sep 2003
Hoj
GSX-R 750 1986, Yamaha RD350LC 1982, Triumph Bonneville 1969, etc. etc.
Jag hänger med!

1. Fredda66
2. Sweedo
3. Caffe
4. DucceMike
5. Fnutten
6. sege
7. soppatorsken
8. Wheelieman
9. Bikerbitch
10. Joakim
11. Robban W
12. Kenta
13. Valrog
14. RoLLER
15. betsy
17. Fredde
18. Delbert71

PULKA

Groda
Gick med
9 Mar 2004
Hoj
gsx 1400
Jag hänger oxå med om det inte blir pankaka med jobb osv!

1. Fredda66
2. Sweedo
3. Caffe
4. DucceMike
5. Fnutten
6. sege
7. soppatorsken
8. Wheelieman
9. Bikerbitch
10. Joakim
11. Robban W
12. Kenta