wheelieman
I 300 kan ingen höra dig skrika
RoLLER skrev:Jag kör gärna med dig men jag kan inte heller läsa karta Skitsamma... spelar ju ingen roll att det kommer ta lite tid!
Hi Hi, vi kör en repris på förra året med andra ord Fort och fel
RoLLER skrev:Jag kör gärna med dig men jag kan inte heller läsa karta Skitsamma... spelar ju ingen roll att det kommer ta lite tid!
Liwa1 skrev:Kan så klart inte den dagen. För då gifter sig Nitrous och jag
Ni kan lägga om hela snurren och åka kortege i stället
Ha en skön dag
wheelieman skrev:Hi Hi, vi kör en repris på förra året med andra ord Fort och fel
vågen skrev:men SwedishFreestyleDay dårååå
Det hela gick ju bra tills jag synade diket...wheelieman skrev:Hi Hi, vi kör en repris på förra året med andra ord Fort och fel
Sweedo skrev:Det hela gick ju bra tills jag synade diket...
Fast ni får inte hjälp av mig i år heller. Hojen ställs av idag för den här säsongen.
wheelieman skrev:Fegis..... det är ju bara att ställa på den över helgen, det tänker jag göra.
Kom igen nu, vi kör en repris på förra året......öhhh förutom vissa smärre svampplockningsturer
Men du kan ju inte klaga på kompisandan i alla fall, bara för att du fick för dig och plocka svamp helt plötsligt så följde ju bakomvarande med.....DET är vad jag kallar kompis
Det är ingen idé, Tourerman och RuLLARN lär hur som helst inte kunna hitta rätt.benkar skrev:Ska försöka markera bra svampplockningsställen på kartan./B
Sweedo skrev:Det är ingen idé, Tourerman och RuLLARN lär hur som helst inte kunna hitta rätt.
benkar skrev:
benkar skrev:
wheelieman skrev:Perfa!!
Hon är ju ordförande i våran nya klubb
Fa.. Sweedo, det är väl klart att man inte kan åka rakt på hela tiden..... då missar man ju alla fina vägar runt omkring också.
Kolla bara på förra året till exempel, där fick merparten av åkarna endast ut ca25 mil medans våran grupp fick hela ca50 mil av ren sporthojsupplevelse..... Jag menar, vem fick ut mest
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|