Jide
Svartvit
Artikel + 13 min video intervju.
http://www.news.com.au/sport/motor-...supercar-session/story-fnec58e3-1226587549302
http://www.news.com.au/sport/motor-...supercar-session/story-fnec58e3-1226587549302
Tror många MotoGP-förare skulle klara sig ganska bra i bilvärlden, men inte tvärtom.Artikel + 13 min video intervju.
Han kör ju en supportklass så frågan är hur mycket vi får se av honom.Tur man har MotorsTV! Kommer nån till kanal börja sända V8 Supercars nu när Casey Stoner hettar upp serien med sin närvaro?
Han kör ju en supportklass så frågan är hur mycket vi får se av honom.
Det finns minst 2 st V8 SC-klasser och Stoner kör i den för "nybörjare". Se mer info i artikeln i första inlägget.Supportklass? Är inte V8rna huvudklass?
Rydell vann det tom ihop med en inhemsk förare.
Fast det var inte V8 bilar utan BTCC vagnar
Nån av mekarna kom åt backspegeln, men Rydell var inte sämre än att han körde upp och touchade muren för att rätta till den.
Hur jävla coolt är inte det.
Mycket möjligt men bilden är ändå rolig för ingenting av bilen är ju på banan. Det kan ju också varit taget på ett ställe där han helt enkelt körde av banan, alla gör så osv men det är en annan historia.P€RRA;5750080 skrev:Inom bilracing är det väl inte helt ovanligt att man inte får gena på vissa ställen trots att det är möjligt?
Casey kanske menade att några förare faktiskt bröt mot en regel som fanns?
P€RRA;5750080 skrev:Inom bilracing är det väl inte helt ovanligt att man inte får gena på vissa ställen trots att det är möjligt?
Casey kanske menade att några förare faktiskt bröt mot en regel som fanns?
P€RRA;5749108 skrev:Tror många MotoGP-förare skulle klara sig ganska bra i bilvärlden, men inte tvärtom.
Det är så klart rent spekulation från min sida men jag inbillar mig tex att det är betydligt vanligare att världseliten i RR gillar och kör snabba bilar än att eliten inom bilracing gillar och kör snabba hojar.Jag tror att få MotoGP-förare skulle klara sig bra i bilvärlden. Beror väl iofs på vad man menar med bilvärlden, men om vi talar högre serier. Att de kan harva runt i något nationellt mästerskap är säkert riktigt... men då gäller säkert samma sak för bilförarna. Till och med den gamle Schumacher kunde göra hyfsade tider på MC (kom inte sist iaf), trots att han började tävla närmare 40 år gammal .
Han verkar ha kört med sne ram dessutom, taskiga hjulvinklar där på den bilden.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|