Lite tankar från en som INTE fökljer Twitter , Google och mest kollar racen och lite eftersnack.
Stoner är en råtalang, kan köra det mesta och anpassa sig.
Sen att jag personligen inte gillar han är av helt baserat på attdet finns roliga personligheter som: Rossi, Simoncelli (PIP),RdP(fast han är snigelätare) och de nya tokarna på kassa CRT hojar gör kul ifrån sig, Hernandez o Silva.
Glada jämt och kan tom ibland erkänna när de själa körde för dåligt. Rossi säger ju nu att han får byta körstil...
Iaf Stoners magproblem(laktosintolerans??) tror jag mer va psykiska problem. OCh jag TROR (har inga bevis eller källor) att han har gått mycket hos idrottspsykologer. När han kom tillbaks den gången så pratade han ännu mer om sig själv i viform. We upped the pace, we braked to late osv. Han känns totalt mediatränad för att inte lägga mer press på sig själv.
Har inte ni andra stört er på detta ? Han låter ju helt verklighetsfrämmande på intervjuer och som han själv inte har en så stor del i det. När det utan hans talang inte blivit så fantastiska resultat.
Jag tror det är den egna pressen som knäckt honom . Han gillar inte CRT hojarna,media, cirkusen. Men hade han haft glöden hade han varit kvar såklart. Precis som Rossi.
Nej jag kommer inte sakna honom som SuperSic, Doohan, utan ungefär lika mycket som Alex Criville...
Och snart kommer ju Mark Marquez. Jippee!
Det jag hoppas påär att CRT hojarna om de ska va kvar får mer fart och högre trimmningsgrad. Kan Biaggi göra av med 27 motorer borde ju ett crt team iaf få klöra en motor per tävling. Fan jag vet ju Rookieförare som flög in motorer till Finland när det va motoras... Lite pengar måste ju crt teamen kunna bränna av...
Mycket flum och spretiga åsikter för er experter att plocka isär...