Rossi har vel gjort det ganske klartÄr "man" du?
Rossi har vel gjort det ganske klartÄr "man" du?
FEL! har du läst hans bok så vet du om att detta inte stämmer. Han hade/gick gått till Yamaha utan Burgess och hans team. Dock var han lite knäckt att dom inte ville hänga med först men berättade att han kände och trodde fortfarande på att han gjort rätt val och hoppades att Burgess och Teamet skulle ändra sig. Vilket dom senare gjorde efter Burgess träffat Furusawa.Utan Burgess hade Rossi varken gått till Yamaha eller vunnit någon titel åt dem. Precis som med Doohan, har Rossi Burgess att tacka för sin framgång. Om Rossi inte får med sig Burgess till Ducati kommer han inte gå dit – det är helt säkert.
Nej, man kan tolka det han säger som att han inte vill köra tillsammans med Lorenzo men Lin Jarvis jobbar på att ha båda kvar och Lorenzo anser också att Yamaha är hans förstaval - oavsett om Rossi är kvar eller inte. OM Lorenzo dessutom vinner VM blir han ännu mer intressant för Yamaha.Rossi har vel gjort det ganske klart
kan vara för att nicky och casey samarbetar nu och hjälper varanndra med inställningar mm
När, var, hur och källa på det, tack.Rossis ord: me or the kid
Stoner tycker garanterat att det ”känns fel” nu: Detta blir tredje säsongen i rad hos Ducati som han misslyckas med att ta tillbaks titeln. Skulle han välja att gå in i ytterligare en om han kan välja Repsol Honda?Otroligt svårt att tro att Stoner kör för Repsol nästa år. Känns bara fel.
FEL! har du läst hans bok så vet du om att detta inte stämmer. Han hade/gick gått till Yamaha utan Burgess och hans team. Dock var han lite knäckt att dom inte ville hänga med först men berättade att han kände och trodde fortfarande på att han gjort rätt val och hoppades att Burgess och Teamet skulle ändra sig. Vilket dom senare gjorde efter Burgess träffat Furusawa.
//Cel
Tack! Då är vi två som kämpar med att gilla honom.
Skatta dig lycklig att du har en vettig mor till ditt barn.nej som jag räknat så e vi 4 just nu.... jag ville döpa min dotter efter honom men frugan hon vägrade
Skatta dig lycklig att du har en vettig mor till ditt barn.
Och jag skattar mig överlycklig som fick döpa min son efter den störste av dom alla.
Och jag skattar mig överlycklig som fick döpa min son efter den störste av dom alla.
Skatta dig lycklig att du har en vettig mor till ditt barn.
Nej, jag läser inte läst ”hans bok” och vad någon spökskrivare har att säga om saken hade inte förändrat vad jag tror. Utan Burgess hade Yamhan aldrig förvandlats till en vinnarhoj under en vinter, och det visste förstås Rossi. Ergo – Rossi bestämde sig inte förrän det var klart att Burgess följde med, vilket förstås inte kan ha varit ett svårt beslut varken för Burgess eller Yamaha.FEL! har du läst hans bok så vet du om att detta inte stämmer. Han hade/gick gått till Yamaha utan Burgess och hans team. Dock var han lite knäckt att dom inte ville hänga med först men berättade att han kände och trodde fortfarande på att han gjort rätt val och hoppades att Burgess och Teamet skulle ändra sig. Vilket dom senare gjorde efter Burgess träffat Furusawa.
//Cel
Att Burgess och flera av mekanikerna följde med var såklart väldigt viktigt men jag tror inte man ska underskatta den totala förändring av hela raceavdelningen som Yamaha gjorde. Masao Furusawas inträde som chefsingenjör istället för Ichiro Yoda, som gick till Kawasaki, kan nog inte underskattas. Sedan satsade Yamaha mer pengar, resurser och personal än någonsin tidigare. Resultatet av den samlade förändringen och satsningen med Rossi som sista pusselbit ser vi resultatet av nu.Nej, jag läser inte läst ”hans bok” och vad någon spökskrivare har att säga om saken hade inte förändrat vad jag tror. Utan Burgess hade Yamhan aldrig förvandlats till en vinnarhoj under en vinter, och det visste förstås Rossi. Ergo – Rossi bestämde sig inte förrän det var klart att Burgess följde med, vilket förstås inte kan ha varit ett svårt beslut varken för Burgess eller Yamaha.
Yupp, Lorenzo tar VM!Att Burgess och flera av mekanikerna följde med var såklart väldigt viktigt men jag tror inte man ska underskatta den totala förändring av hela raceavdelningen som Yamaha gjorde. Masao Furusawas inträde som chefsingenjör istället för Ichiro Yoda, som gick till Kawasaki, kan nog inte underskattas. Sedan satsade Yamaha mer pengar, resurser och personal än någonsin tidigare. Resultatet av den samlade förändringen och satsningen med Rossi som sista pusselbit ser vi resultatet av nu.
Det lutar ju åt det hållet men det är många race kvar. Eftersom jag alltid har gillat Lorenzo så vore det grymt.Yupp, Lorenzo tar VM!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|