Räserperra
Var dig själv, alla andra är upptagna
Tung diskussion..
16 svar och ännu har ingen har droppat ordet dubbelmacka. Vad är det med folk??
Rosen kan ha gjort en snubbelmacka. Ungefär som när staten höjde cigarettskatten kraftigt för att få in mer stålar och resultatet blev -400miljoner
Sitter å onsdagsfikar och hade högläsning från denna tråd. Tänkte uppdater er bröder och japsåkare om att vi faktiskt har 10% håjjåkarrabatt på fiket. Så nu blev det plats i lädret för ännu ett besök per vecka.
Gott om parkeringar och myggfritt idag iaf.
Sitter å onsdagsfikar och hade högläsning från denna tråd. Tänkte uppdater er bröder och japsåkare om att vi faktiskt har 10% håjjåkarrabatt på fiket. Så nu blev det plats i lädret för ännu ett besök per vecka.
Gott om parkeringar och myggfritt idag iaf.
Men pressarna stoppades ju redan i fjol i början på oktober.. Hur förklarar du DET?
10%??? Har jag då aldrig märkt av. Måste man säga till eller visa medlemskort från SMC eller nåt? Räker det inte me skinnkläder o hjälm i näven? Inte så att man tar bilen dit i de kläderna för att de e så smidigt o gå i när man får 10%
Rabatter oaktat, Rosen är nog fan det billigaste fiket söder om stan iallafall.
Fikade på Taxinge Slott igår, finfint väder tänkte jag. Beställde in två kopp kaffe, en sketen kanelbulle och nån jävla dvärgkaka med glasyr på. Blev 122 spänn fattigare.
Idag frossade vi (jag och Hulda) en djävulsk lunch på Rosen estående av två kopp kaffe, kanelbulle, negerboll (f-låt alla som blev krängta nu), en grillmacka med kyckling och en toast-skagen macka med räkor. Allt det för 165 spänn..
Så fika ni vart ni vill men jag kommer fortsätta fika Rosen, alla dagar.....
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|